|°28. Rész°|

131 13 1
                                    

Báli villámok



Külső szemszögből

   Az első próba után már közel volt a bál. Az olimposziak kiakadtak, hogy Freya nem látogat haza karácsonykor. A lány viszont mit sem sejtett arról, hogy mégis találkozni fognak. 

-Mugli szülők is jönnek?-Kiabálta ki a fürdőből Freya.

-Úgy tudom igen.-Szólt vissza Pansy. Freya vele és Astoriával vonult el készülni. 

-Háromra lépjünk elő!-Mondta Astoria.

-1!

-2!

-3!

   Mind kiléptek. Pansyn egy rózsaszín hosszú ruha volt, Astorián egy egyszerű ezüst kövekkel kirakott övvel. Aztán jött Freya. A két lány tátott szájjal nézték őt. 

-Hát anyám! Nem véletlen vagy szép Helena!-Igazította meg saját haját Pansy.

-Ti csodásan néztek ki!-Dicsérte meg őket Freya.

-Induljunk!-Mondta végül Astoria és elindultak le.

   Pansy Blaisehez, Astoria Theohoz és Freya pedig Dracohoz. A Mardekáros fiú ajkai elnyíltka döbbenetében. Egy apró rózsafüzért helyezett a lány csuklójára míg feldolgozta a látványt.

-Gyönyörű vagy.-Bökte ki végül.

-Köszönöm, ez kedves.-Mosolyodott el és elfogadta a nyújtott kart.-Megérkeztek a szüleid?-Kérdezte miközben az ajtóhoz igyekeztek.

-Meg..-Sóhajtott. 

-Hé! Jó lesz ez!-Bökte meg a fiút és végül beléptek. A legtöbb hím nemű is eltátotta a száját Freyadité látványán. Még néhány lány is csodálkozott a lány szépségén. 

   A bajnokok tánca után Draco és Freya is csatlakozott. Éppen mikor a fiú megpörgette a lányt az ajtó kinyílt. Az istennő fáradtan sóhajtott a látványtól és nyelt egyet.

-Családod?-Kérdezte Draco.

-Igen..-Sóhajtott. Elengedve a fiút sétált oda igazi alakjába váltva. Nem tudott megszólalni mivel Apollón megragadta kezét és megpörgetve vitte a parkettre. Folytatódott a tánc.

-Helena? Freya? Szerető? Nimfa?-Kérdezte a férfi.-Boldog születési napot!

-Freyadité!-Mondta dühösen és elvált az istentől. Viszont valakinek neki ment.-Ne haragudj!-Kapta el az italt az utolsó pillanatban.

-Azt a! Milyen reflexed van!-Vette vissza az italt.-Tonks vagyok. Nymphadora Tonks.-Mosolygott.

-Freyadité Isley.-Mosolygott vissza.-Azt mondtad Nymphadora? Én nimfákkal éltem egy évezredig!-Mosolyodott el és ő is elvett ez italt. 

   Mikor a banda megérkezett és egy női társat kerestek az összes Isten és tanár Freyára pillantott. Már egy órája énekelt a banda és egy énekest kerestek. 

-Na irány!-Rángatták fel a lányt Perszephoné és Athéné.

-Én megöllek titeket!-Súgta miután megkapta a mikrofont. Amint elindult a dal ő énekelni kezdett...

-FREYA!-Kiabálták rengetegen a dal végén. A lány csak lesétált a színpadról. 

    Viszont valami történt. Villámlani kezdett, mindenki Zeuszra nézett aki szintén nem értette a történteket. Hirtelen csapott a terem közepébe egy villám. A francia lányok egyből a falhoz futottak. Freya viszont apjára nézve össze dörzsölte a kezeit és közelebb mentek. Viszont teljesen ledöbbentek a látványtól...

˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙



Cause Love is war and war is loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora