Erósz és Anterósz
Freyadité szemszögéből
A szünetben szinte minden nap voltam vadászni Artemisszel vadászni, mint egy nyár alatt. Apollón állandóan versekkel, haikukkal és hasonlókkal szórakoztatott mikor leváltotta ikrét. Ez egyet jelenthetett.. Csak ezt ne!
-Az ikrek összevesztek!-Rohantam be a trón terembe. Nappal volt, Apollón nincs itt. Artemisz vadászni ment.
-Megint?-Nézett fel elsőnek apám. Hevesen bólogattam.
-Apollón kitalálta, hogy meglátogat a Roxfortban! Leleplezhet!-Jártam fel alá.
-Freya, az a kisebb baj.-Állított meg Théné.
-Azt bármikor elmondhatod akiben megbízol.-Mosolygott rám anyám.
-Min vesztek össze míg nem voltam itt?-Ültem le a trónomra.
-Ki az idősebb.-Sóhajtott Démeter.-Azt hittük azt megbeszélték..-Rázta a fejét.
-Hány ezer évet óhajtanak még veszekedni ezen?-Kérdeztem egyszerre apámmal. Összenéztünk..
-Nem csinálunk emiatt egy háborút!-Pirított ránk anyám.
-De..-Néztünk rá.
-Nem.-Rázta a fejét mi pedig vissza ültünk.
-Viszont holnap roxfort.-Néztem mindenkire.-Még el szeretnék köszönni Erósztól és Anterósztól..-Mindenki bólintott.
Hogy miért? A gyermekeim. A mitológiák szerint a szüleimé, de nem. Erósz és Anterósz az én gyermekem! A két utolsó élő... Sietve mentem az apró sziget részre. A tó szélén ültek mindketten és csak beszélgettek. Nesztelen léptekkel közeledtem feléjük. Mögöttük megállva lehajoltam. Mindkettőjük vállára ráhelyeztem a kezemet.
-Anyánk?-Néztek fel.
-Anyánk!-Pattantak fel. Apró hajlás után szorosan öletek át.
-Hiányoztál, anyánk.-Nézett rám ismét meghajolva Anterósz.
-Nekem is hiányoztatok.-Mosolyogtam rá.-Gyertek, sétáljunk.
Sötétedésig sétáltunk. Erósszal íjaztam, Anterósznak a kard forgatását néztem. Közben meséltem nekik a Roxfortról. Illetve, hogy az ikrek ismét össze kaptak. A történetek között rózsa koszorút készítettem és Erósz fejére helyeztem. Végül Anterósznak és készítettem. Hosszú ölelés után haza tértem. Théné a szobámba pakolt.
-Gondoltam segítek.-Mosolygott rám.
-Ó Théné.-Tettem le kezéből Leusz ételét és átöleltem.
-Úgy hiányzol év közben.-Könnyezett be.-Most az ikrek is össze kaptak.. Te szoktad kibékíteni őket..
-Gyere.-Ültünk le az ágyamra.-Emlékszel arra amikor Hermioné és Asztüanax meghalt?-Ő csak bólogatott.-Egy egész évig mindent együtt csináltunk. Nekem is nagyon de nagyon szoktatok hiányozni. Perszephoné és Thetisszel találkoztam is.-Folytattam miközben abba hagyta a sírást.-Nem sokára nyár, akkor még többet leszünk együtt. Rendben?
-Rendben..-Nézett fel rám.
Pár történet után mindketten elaludtunk. A vonathoz Hermész vitt és el is tűnt utána..
˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙
ESTÁS LEYENDO
Cause Love is war and war is love
Ciencia FicciónÁrész és Aphrodité lánya, egy napon levelet kap. Meglepetésére egy iskolába veszik fel. Hogy miképp kerül a Roxfortba a szerelem istennő és a háború istenének lánya? Hekaté éveken át tanította a fiatal lányt. Anyától örökölt szépségére sokak felfigy...