A levél
Freyadité szemszögéből
-Athéné, eljössz velem vadászni? Rég voltunk.-Álltam meg barna hajú nénikém előtt, aki éppen olvasott. Felnézett rám, halvány mosollyal.
-Sajnálom Freya, de...-Meglepetésemre felettem elnézett. Én mellé álltam és nekem is szemet szúrt. Egy bagoly repült felénk. Egy borítékot ejtett a kezembe.
-Üres, nincs feladó.-Néztem fel rá.
-Olvasd el.-Tanácsolta.
-Bölcs döntésnek találod?-Vontam fel a szemöldökeimet miközben újra megnéztem a levél két oldalát.
-Annak.-Mosolygott rám ismét.
-Bízok benned.-Nyitottam fel a levelet. A vörös pecsét széttörött. Egy pergament vettem a kezembe.
Tisztelt Ms. Freyadité Isley
Örömmel értesítjük, hogy felvételt nyert a ROXFORT Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolába. Mellékelten megküldjük a szükséges tankönyvek és felszerelési tárgyak listáját. A tanév szeptember 1-jén kezdődik. Legkésőbb július 31-éig küldjön baglyot nekünk.
Üdvözlettel: Minerva McGalagony, igazgató helyettes.
-Gratulálok, Freya. Hekaté tanítása bevált!
-Gondolod, hogy elengednek?-Kérdeztem apró aggodalommal.
-Bízok benne, menj.-Intett én pedig nagy levegő után elindultam.
Utam alatt több rózsa is kinyílt. Ahol túl léptem, ott követett. Mielőtt a trón terembe léptem volna, megszüntettem a rózsákat. Egy nagy levegő vétel után beléptem. Poszeidon Zeusszal beszélt, az trónjaikon ülve. Apám Apollónnal folytatott eszme cserét. Anyám pedig Hérával és Hekétával. Mind rám néztek..
-Baj van, Freya?-Kérdezte először anyám.
-Az majd kiderül.-Adtam egyszerű választ és közelebb mentem.-Athénéval beszéltem, amikor egy bagoly repült felénk. Ezt ejtette le nekem.-Mutattam fel a borítékot. -Roxfort. Ez az iskola neve, boszorkány és varázsló képző.
Hekaté hatalmas mosollyal nézett rám. Anyám pedig elém állt és levelet kezébe véve, hangosan felolvasta. Senki sem szólalt meg, csak próbálták feldolgozni a hallottakat.
-Elmehetek?-Néztem fel szüleimre, akik összenéztek.-Kérlek! Nem lepleződök le.
-Bajod eshet!-Szólalt meg aggodalmasan anyám először. Mindenki helyeslően bólogatott.
-Hekaté tanított engem, ahogy mindenki más is. Megtudom védeni magam, kérlek ne izguljatok!-Néztem körbe. Mindenkin látszódott a gondolkozás.
-Legyen.-Bólintott apám. Hatalmas mosollyal néztem rájuk.
-Köszönöm! Megígéritek, hogy nem tesztek semmit ami zavarna?-Pillantottam főleg Zeuszra.-Nem szeretnék viharban tanulni.
-Ígérjük.-Felelte anyám, mire mindenki bólintott.
-Köszönöm, mindenkinek!-Vettem ki a másik levelet is.
-Majd Hekaté és én elkísérünk.-Mosolygott rám anyám.
-Holnap?
-Holnap.-Felelték egyszerre.
-Viszont, ott tizenegy évesnek kell kinézned.-Kezdett bele Hekaté.-Első évesek tizenegy évesek. És minden évben egyel több, míg ott tanulsz.-Pár dolgot még mesélt aztán szobámba mentem.
A bagoly aki levelemet hozta, ott várt. Válaszomat egy hasonló pergamenre írtam, majd csőrébe adtam. Kieresztettem, utána pedig fésülködő asztalom elé ültem. Tükörbe pillantva pár emlékre emlékeztem. Az este mikor Parisz mondja, hogy tartsak velük .. Fejemet megrázva inkább megfésülködtem. Hamar nyugovóra tértem, holnapi hosszú napomra készülve.
˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙
Lejátszási lista:
https://open.spotify.com/playlist/67DC4Aasoj8o2wfHEBBPRv?si=3h5VhbT8R2ud_fJNR-JKaA&nd=1
War Love címmel, ha a link nem működne.
Hanna Nikoletta <3
ESTÁS LEYENDO
Cause Love is war and war is love
Ciencia FicciónÁrész és Aphrodité lánya, egy napon levelet kap. Meglepetésére egy iskolába veszik fel. Hogy miképp kerül a Roxfortba a szerelem istennő és a háború istenének lánya? Hekaté éveken át tanította a fiatal lányt. Anyától örökölt szépségére sokak felfigy...