Visszatérés
Külső szemszögből
Két nap telt el mióta a csapat elment. Umbridge boldog volt, hisz számára ,,bajosok" mentek el. Viszont ő aznap utazott és egy hétig elhagyja az iskolát. Vacsora után voltak jó páran és beszélgettek. Az igazgatót pedig rávették, hogy az asztalokat tolják a terem szélére. Éppen végeztek amikor egy hirtelen villanást láttak. Alighogy felfogták a történteket, amikor egy vérfagyasztó sikolyt hallottak. Egy térdre rogyott nőt láttak, ismerős volt számukra..
-Hol vagyok?-Állt fel pár pillanattal később. Fel ismerték, Freyadité volt.
Hangja rekedt és megtört volt. Egyik kezével szorította a hasát. Fehér hosszú ruhája alja vértől volt vörös, kezei is. Így aztán hasánál is a ruha. Nem kicsit remegett míg megtette azt a két-három lépést megtette az igazgató úrig.
-Mikor vagyok?-Kérdezte ,átnézve a félhold alakú szemüvegen át.
-Freya..-Kezdte volna.-1995.
-'95?-Szorított jobban a hasára.
-Mi történt magával?-Kérdezte McGalagony félve a sérültnek tűnt lánynak.
-M Megölték. Engem kínzott. J James is meghalt. S Sirius nem tehette! Nem lenne képes rá.-Rázta a fejét, könnyei pedig folytak végig az arcán.
-Szeretné látni őket?-Kérdezte Dumbledore, a lány hevesen bólogatott. Patrónust idézett, addig Freya megfordult.
Percek teltek el. Addig az első négy évbe járók elhagyták a Nagy Termet. Az ajtó kinyílásával azt látták, hogy Freya hevesen törölni próbálta törölni véres kezeit. Mikor a fekete kutya átváltozott, a döbbent tekintetek közben elé sétált. Szemeibe nézett.
-Azt parancsolom, hogy emlékezz arra amit elfelejtettem veled!-Ugyan ezt tette Remusszal, Weasley szülőkkel és a Malfoy szülőkkel. Narcissa egyből magához szorította, de Freya eltolta magától. -Véres lennél.-Utalt ruhájára.
-Mi lett veled?-Kérdezte Molly Weasley, magához szorítva a nőt. Felelni viszont nem tudott...
Freyadité szemszögéből
-Erre gyertek!-Tereltem barátaimat a várba. Szerencsére senki nem vett észre minket.
-Mi ez a hang?-Dermedt meg Ron. Legyintettem és tovább sétáltam.
-Összevarrom Parisz sebét.-Válaszoltam amint beléptünk régi szobámba, hisz Parisznál vagyok.
-Ez..?-Nézett körbe Hermione. Nosztalgia.. Végig simítottam az asztalomon.
-A szobám.-Ültem le az ágyra. Harry pedig kinézett az ablakon.
-Az ki?-Mutatott ki, mellé sétáltam.
-Akhilleusz. Azok az emberei és Partoklosz.-Magyaráztam, miközben hatalmas szekrényem elé álltam.-Feltűnők vagytok.
Mindenkinek adtam onnét ruhát. A lányok pörögtek szoknyáimba, a fiúk méregették magukat Pariszéban. Lassan indultunk ki, el kell jutnom a táborig. Ott lesznek az ikrek!
-Gondolod ott lesznek?-Kérdezte Naomi.
-Csak ott lehetnek.
Órákig tartott a séta, hajnalodni is kezdett. Ők szinte kifulladtak mire A sátorhoz értünk. Féltem, de felnyitottam. Kilépett a számomra ismert férfi.
-Úrnőm?-Nézett rám, én bólogattam. Szorosan megöleltem.
-Partoklosz, segítened kell!-Ő be hesegetett minket. Ott voltak az ikrek.
-Kapd el!-Hallottam magam mögött. Hirtelen kaptam egy a két fügét.-Mennetek kell, igazam van?-Bólogattam majd átöleltem.
-Öröm volt látnom.-Azzal kinyitottam a rózsakaput.
Külső szemszögből
-Ez elképesztő volt!-Pattantak fel az ikrek.
-Mi a..?-Nézett Harry körbe. A két Freyadité pedig egymást nézték és lassan egymáshoz sétáltak.
-James?-Nézett Harryre.-Nagyon hasonlítasz rá.. Harry vagy!
-Ismerted apámat?-Nézett a számára ismert Freyaditéhez, ő csak bólintott.
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
KAMU SEDANG MEMBACA
Cause Love is war and war is love
Fiksi IlmiahÁrész és Aphrodité lánya, egy napon levelet kap. Meglepetésére egy iskolába veszik fel. Hogy miképp kerül a Roxfortba a szerelem istennő és a háború istenének lánya? Hekaté éveken át tanította a fiatal lányt. Anyától örökölt szépségére sokak felfigy...