|°31. Eész°|

114 8 1
                                    

Megjelenők kezdete



Külső szemszögből

   Ahogy Freyadité hazatért, mindenki meglepetésére sápadt volt. Ahogy megérkezett szobájába ment állataival. Két nimfa barátnője pedig ki pakolt neki ládájából. Ő ismét az Olümposz szélén ült és csak nézett a növények mellé.Viszont egy hónappal később valami történt. Sikítás hallatszodot  amire egyből felpattant és berohant. 

-Mi a...-Kérdezte döbbenten. Anyját látta ahogy szorosan apja mellett áll. Valaki olyat látott akit nem kellett volna, ő kardot tartott az Istenekre. Freyát nem vette észre, a lány pedig kardjával hátba szúrta, mire összeesett.-Joffrey?-Nézett döbbenten, miután eltette a kardját.-Mi történt?

-Nem sokkal az új év után, mindanyiunk szeretői visszatértek.-Kezdett bele Héra.

-A mieink már mind voltak.-Nézett rá aggódva Athéné.-Te jössz..-Pillantott a holtra.

-Mi? Mintha visszatértek volna az időből?-Mind bólintottak.-Ezt nem hiszem el. Pont ilyenkor kell elmennem... Megölni őket vagy lebeszélni?-Bólintottak.

    Ahogy megérkezett a kapott helyszínre hatalmas levegőt vett. Pálcájával intett és belépett a házba. Sötétség, hosszú folyosó és hangzavar fogadta. Közeledett a zajhoz, ahol ismerős arcokat látott. Neki támaszkodott az ajtófélfának és várt. 

-Ennyire láthatatlan volnék?-Kérdezte miközben besétált.

-Freya!-Vigyorodott el Hermione és Ginny.

-Baj van kedvesem?-Sietett elé Mrs. Weasley.

-Szépen lett fogalmazva.-Nevetett fel halkan és leült a neki szánt helyre.

-Baj az Olimposzon?-Kérdezte döbbenten és érdeklődve Remus Lupin.

-Éppen most szúrtam le azt aki először ölt meg engem.. Mind a tizenhármunknak visszatérnek a szeretői és párjai, illetve nagyon fontos személyei. Nekik már meg voltak és maradtam.

-És mennyi? Három, talán négy?-Nézett rá bizakodóan Nymphadora.

-Kérlek tégy mögé pár nullát. Több, mint 3000 éve élek. Nem egy ember lesz.-Nagy levegőt vett.-És lesz akit meg kell ölnöm, vagy visszajuttatnom. Ugyan is nem lenne a legjobb, ha egy halandó meglátná őket..

-Kik érkezhetnek, Freyadité?-Kérdezte komolyan Dumbledore.

-Harcosok, királyok, félistenek, Istenek, vezetők, varázslók..-Számolta az ujjain.-Herceg is előfordulhat. Illetve a barátaim és... a halott gyermekeim.-Az utolsónál nyelt egyet.-Hermione, találkozhatsz név adóddal!-Mosolygott fájdalmasan a lányra.

-Mi?-Nézett értetlenül Ron.

-Hermioné, közös lányom Menelaosszal. Akit ledobtak a trójai falról a szemem láttára a egy éves fiammal együtt.-Azzal fel állt és ahogy arrébb sétált rózsák is keletkeztek.-Ha esetleg valaki ismerős a számotokra...-Fordult vissza mire döbbent tekinteteket kapott.-Azon ne lepődjetek meg. 

-Kire célzol?-Kérdezte Sirius.

-Nem célzok senkire, csak figyelmeztettem.-Ekkor kisebb koppanást hallottak kintről. Freya egyből kilépett.-Théné!-Szólította meg és letette a fegyverét.-Mit keresel itt?

-Téged.-Mosolyodott el halványan és a lánnyal együtt mentek be az étkezőbe.-Kiderült mi történt. -Nézett Freyaditére.-Oh! Üdv.-Nézett körbe.-Athéné vagyok.-Azzal visszafordult a lányhoz.

-Bökd ki Théné!

-A fiaid..-Kezdett bele.-Találtak valamit és rosszul használták.

-De mit találtak? Egy szigeten vannak elzárva mindentől és mindenkitől! Apád szeretőire mondom! Miért nem tudták átvizsgálni azt a szigetet mielőtt oda zárták volna a fiaimat?!-Karját már rózsák díszítették amik dühében jelentek meg.

-Először is nyugodj  meg.-Nézett rá a bölcs Istennő.-Ezt találták.-Mutatott fel egy aranynyakláncot aminek a medál részén egy homokóra volt. Mikor Freya érte nyúlt volna megmarta a kezét.

-Áu!-Rántotta el a kezét. Mindenki ledöbbent a terembe.-Ez megmart! 

-Ez egy időnyerő!-Jelentette ki Hermione.

-De miért mart meg engem?-Nyúlt hozzá ismét Freya.-Áu!-Rántotta el a kezét.-Egy rosszabb volt.

-Sejtésem sincs miért.-Nézte meg a nyakláncot jobban Athéné.

-Engem meg nem érdekel!-Szinte kitépte az Istennő kezéből. Miközben fogta szinte szétmarta a kezét. 

-Freya! Tedd le!-Próbálta elvenni tőle Athéné.

    Végül visszaadta. Kezeit nem mutatta senkinek, még amikor az Istennő elment. 

-Már csak az hiányzik, hogy valamelyik önmagam is megjelenjen!

-Voltál valaha elmebajos?-Kérdezték a Weasley ikrek.

-Igen. Kétszer.

˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙°˙



Cause Love is war and war is loveWhere stories live. Discover now