2.8

468 45 59
                                    

"Jimin gitmen şart mı ?"
Dedim dudak büzerek, Jimin dudağımı öperek gülümsedi.
"Jungkook'la medeni bir şekilde konuşmam gerek, bu küslük çok uzadı. Biz çocuk değiliz"
Dedi
"Haklısın ama-"
"Merak etme sevgilim"
Diyerek kollarını bana sardı.

"Kendine çok dikkat et, olur mu ?"
Dedim
"Merak etme"
Dedi
"Jimin ciddiyim bak içime kötü bir his var"
Dedim
"Rose bunlar hep çok düşündüğünden oluyor. Merak etme sadece konuşacağız Jungkook'un beni öldüreceği yok biz çocukluk arkadaşıyız. Eminim anlayış gösterir"
Dedi

"Umarım"
Dedim
"Sen Seul'e ne zaman döneceksin ?"
Dedi
"Bilmem uzun bir süre tatil yapmayı planlıyorum. Sanırım Taehyung beni evinden ne zaman kovarsa"
Dedim, Jimin gülerek bana sarıldı.
"Erken gel kendini özletme"
Dedi
"Tamam"
Dedim

Jimin benden ayrıldı ve bavulunu peşinden çekeleyerek gitmeye başladı.
"Önüne bak düşeceksin!"
Dedim, kollarını banane anlamında indirip kaldırdı ve geri geri gitmeye devam etti. Onun bu haline gülerek öpücük attım. Öpücüğü hızla yakalayarak gömleğinin cebine sıkıştırdı.
"Yolda lazım olur!"
Dediğiyle gülmeye başladım.

"Git hadi git!"
Dedim
"Seni seviyorum!"
Diyerek güvenlik kontrolünden geçirildi.
"Bende seni seviyorum!"
Dememle kayboldu. Gülerek arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Havaalanından çıktığımda arkamdan gelen sesle olduğum yerde kaldım.

"Rose..."
Gitmek istesem de ayaklarım bana izin vermiyordu.
"...özür dilerim!"
Lisa arkamdan bana sarıldığında gözlerimin yandığını hissettim. Bana sardığı ellerini açarak ona döndüm.
"Ne işin var burda ?"
Dedim
"Sana kendimi affettirmeye geldim."
Sinirle gülerek yürümeye başladım.

Lisa hızlı hızlı yanımdan gelirken elimi tuttu.
"Böyle yapma yalvarıyorum sana"
Hemen elimi çektim.
"Dokunma bana!"
Dedim
"Rose sarhoştum, çok pişman oldum zaten sonrasında"
Dedi

"Bu iğrenç şeyi belki Jisoo unnim yapsaydı ya da Jennie unnim bana bu kadar koymazdı"
Dedim
"Hata ettim. Özür dilerim ama gerçekten mantıklı düşünemedim. Sehun'dan konuşuyorduk sonra nasıl olduysa kendimi-"
"Sus daha fazla duymak istemiyorum. Nereden geldiysen defol git aynı yere"
Dedim

•••••

"Kızlar yapmayın böyle"
Dedi İrene unni
"İrene haklı, kendinize gelin siz kardeş gibisiniz"
Dedi Taehyung
"Böyle yapmanız sadece sizi üzer"
Dedi İrene unni
"Rose Lisa senin ruh ikizin aynadaki yansıman hadi affet onu yıllarca aynaya bakmadan duramazsın"
Dedi

"Değilmiş demek ki Taehyung"
Dedim
"Daha ne yapayım Rose..."
Dedi Lisa bana dönerek
"...diz çöküp yalvarmamı falan mı istiyorsun ?"
Dedim
"Be-"
"Benim elimde değildi anlıyor musun ?.."
Dedi

"...O buluşmada da onu gördüğümde gidecektim zaten bizimkiler tuttu beni, ben istemedim onunla olmayı. Ben ilkimi öyle bir pisliğe vermek ister miyim sanıyorsun ?"
Dedi sonu sessizce söylerken
"Be-"
"Sen artık bir karar versen iyi edersin Rose çünkü yıllarca hem Jungkook'u hem de Jimin'i sevemezsin!"
Dedi
"Ben Jimin'i seviyorum"
Dedim

"O zaman ne ?! Madem Jimin'i seviyorsun niye biz kendimize bu acıyı yaşatıyoruz ?! Ben seninle böyle olmak istemiyorum Rose, benim gerçekten senden başka arkadaşım yok. Senden başka dayanağım yok"
Diyerek ağlamaya başladı.
"Olan sadece sana oldu. Jungkook'la yatman benim gram umrumda değil! Ben bana söylememene kırıldım. Çekip gitmene içerlendim."
"Yüzüne bakamazdım!"
Dedi

"Sen kötü birşey yapmadın Lisa, sen şeytanın tuzağına düştün sadece"
Dedim
"O zaman neden böyleyiz ? Eskisi gibi olalım ben dayanamıyorum böyle olmaya"
Dedi, ağlayarak kollarımı açtığımda bana sarıldı.
"Özür dilerim"
Dedi ağlarken
"Bende özür dilerim Lisa"
Dedim

"Yapmayın beni de ağlatacaksınız"
Dedi Taehyung, İrene unni Taehyung'un koluna vurduğunda Taehyung acıyla inledi. Gülerek Taehyung'la İrene unniye baktık.
"Kızlar görüyorsunuz değil mi ? Bu hep böyle bana şiddet uyguluyor"
Dedi
"Oldu bir de yerlerde sürün beni dövüyor diye"
Dedi İrene unni

"İrene unni yapıyorsa haklı yapıyordur"
Dedim
"Yaa! Yıllarca senin arkanı kim topladı ? Ağlarken gözyaşlarını, en önemlisi sümüğünü kim sildi ?!"
Dedi Taehyung, omuz silkerek yanımıza gelen İrene unniye sarıldım.
"Biz buna kız dayanışması diyoruz!"
Dedik aynı anda
"Doğru söyleyin buna çalıştınız mı ?"
Diyen Taehyung'la hepimiz güldük.

•AŞK KAPANI•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin