Heyecanla Jungkook'u beklerken kapının çalmasıyla aşağıya inmeye başladım. Kısa sürede kapının önüne varınca derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım.
"Sevgilim"
Jungkook her zaman ki bayık gözlerle bana baktı.
"Bebeğim merhaba"
Diyerek içeri girdi."Nerelerdeydin ?"
Dedim
"Chen'le birlikteydim"
Dedi
"Ne yaptınız ?"
Dedim
"Çok konuştun yeter artık"
Dedi
"O iğrenç şeyi kullanmadın değil mi ?"
DedimGözleri kapalı bir şekilde kafasını hayır anlamında salladı.
"Hayır, sadece birazcık kullandım"
Dedi çocuk gibi gülerken, gözlerini açarak bana baktığında gözleri saçlarıma kaydı.
"Saçların"
Diyerek ayağa kalktı.
"Çok güzel olmuş değil m-"
Omuzlarımdan beni tutmasıyla irkildim."SAÇLARINA NE YAPTIN ?!"
Dedi sinirle, korkuyla gözlerine bakarken kenardan aldığı bardağı sinirle yere fırlatarak tuzla buz olmasını sağladı.
"Ne yaptın saçlarına ? NERDE SAÇLARIN ?!"
Dedi hiddetle
"Kesip attım! Yıllarca korkup yapamadığım şeyi yaptı-"
Yediğim tokatla kafam sola doğru döndü.Ona döndüğümde burnundan soluduğunu fark ettim.
"Kim soktu bunu aklına ?!"
Dedi sinirle gözlerime bakarken
"Sa-na-ne"
Dedim
"Banane öyle mi ? Banane..."
Diyip güldü.
"...madem sen başlattın bende devamını getiririm"
DediKolumdan tuttuğu gibi beni ayağa kaldırdı.
"Bırak ne yapıyorsun ?"
Dedim
"Yarım bıraktığın işi tamamlayacağım"
Dedi
"BIRAK!"
Dedim çığlık atarak, banyoya girdiğimizde eline kenardaki makası aldı."Jungkook bırak onu"
Dedim
"Kapat çeneni yoksa kestiğim saçın değil boğazın olur!"
Dedi
"BIRAK BENİ!"
Diye bağırmamla ağzımı kapatarak kafamı duvara vurdu. Gözümden yaşlar aksa da durmadım. Bu sefer sesimi kesemeyecekti!Elini ısırmamla geri çekildi.
"Uzak dur benden!"
Dedim
"Düzgün dur!"
Dedi, makası alıp üstüme gelirken karnına attığım tekmeyle yere düştü. Hızla banyodan çıkıp kapıyı kilitledim.
"ROSE KAPIYI AÇ!"
Ağlayarak kapının kenarına çöktüm.
"AÇ ŞU SİKTİĞİMİN KAPISINI!"
"Özür dilerim"
Dedim sessizce ağlarken•••••
Zilin sesini duyduğumda yataktan kalkarak esnedim ve aşağıya inmeye başladım. Jungkook erken saatlerde banyo yapıp çıkmıştı kim bilir nerdeydi ?
"Günaydın Malefiz"
Dedi asla enerjisi bitmeyen Jimin, bir anda yüzümü elleri arasına aldı.
"Yine mi ?"
Dedi, ona sımsıkı sarılıp ağlamaya başladım."Jimin o çok korkunçtu...beni öldürecek sandım. Saçlarımı kesecekti zor kaçtım."
Jimin'in elleri saçlarımın arasında gezerken içim huzurla doldu. Jimin gerçekten bana iyi geliyordu.
"Sakin ol ve tane tane anlat"
Dedi ondan ayrıldığımda birlikte koltuğa oturduk."Eve geldi işte bu başta görmedi ama sonra görünce çok sinirlendi yarım bıraktığın işi tamaylayacağım dedi beni banyoya sürükledi makası aldı. Saçlarımı kesecekti"
Dedim ağlarken, Jimin kollarını açınca hızla kollarının arasına girdim.
"Rose ayrılma işini tekrar mı düşünsen ?"
Dedi"Ben Jungkook'u seviyorum Jimin, sadece akşamları başka bir adam oluyor. O da içtiğinde veya madde kullandığında"
Dedim
"O zaman ona tedaviye başlamazsa ondan ayrılacağını söyle"
Jimin'in dediğiyle geri çekildim.
"Denedim, daha çok sinirlendi"
Dedim
"Rose ömür boyu dayak yiyemezsin"
Dedi
"Biliyorum ama...seviyorum işte"
Dedim, Jimin gözümdeki yaşı sildi."Sana neden Malefiz diyorum biliyor musun ?"
Dedi, hayır anlamında kafamı salladım.
"Çünkü Malefiz kötü biri olarak anılsa da asla kötü olmadı. Sevdiği adam uğruna kanatlarını kaybetti ama sevdiği adamdan vazgeçmedi hâlbuki o adam başka bir hayat kurmuştu bile...Malefiz her acı çektiğinde daha da güçlendi. Bu yüzden senin kişiliğini o diğer saf prenseslerden farklı olarak Malefiz'e benzettim"
Dediğiyle gülümsedim.Herşey şimdi netleşmişti. Malefiz'in de kanatlarını sevdiği adam kesmişti. Jimin ne kadar da ince düşünceli bir insandı.
"Bak gülünce çok güzel oldun"
Dedi
"Beni böylesine içten güldürebilen sayılı insanlar arasındasın Jimin"
Dedim
"Tek olmak isterdim"
Diyerek güldü.Bende güldüğümde göz göze geldik.
"Çok güzelsin Rose"
Dedi, boğazımı temizleyerek başka tarafa döndüm.
"Hava da çok güzel değil m-"
Jimin'in bir anda bana doğru eğilip dudaklarını dudaklarıma bastırmasıyla kaşlarım havalandı ve gözlerim büyüdü. Öylece onun kapalı göz kapaklarına baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•AŞK KAPANI•
FanficBizim hikayemizde aşık olmak: yanında tutmak, bir ömür bırakmamak değildi; aşık olmak: vazgeçmekti, aşık olmak: fedakarlıktı... -JiRoseKook