İçeri girdiğimizde etrafa baktım. Etraf duman altıydı. Kimi sigara içiyordu, kimi alkol, kimi nargile kimiyse uyuşturucu kullanıyordu. Tabii koltukların üstünde sevişenlerden bahsetmiyorum bile, bu ne saçma bir parti ?
"Hoşgeldiniz!"
Dedi Yuju gülerek
"Kuzen neler olmuş buraya ?"
Dedi Jugkook gülerek"Jimin doğum günü partim için bana evini açtı ve birazcık dağıldı ama toplayacağım"
Dedi gülerken, birazcık mı ? Jimin bu dağınıklığa nasıl katlanıyor ? O böyle şeylerden nefret eder!
"Herneyse, Rose'de geldi"
Dedi Jugkook beni göstererek
"Aa hoşgeldin Rose, gelmen çok iyi oldu"
Dedi sırıtarakAnlamasamda hafif tebessüm ederek etrafta Jimin'i aramaya başladım.
"Jimin nerde ?"
Dedi Jungkook herşeyden çok merak ettiğim soruyu sorarak
"En son pistte kızlarla birlikte dans ediyordu"
Dedi
"Ah be Jimin kadar çapkını dünya üzerinde yok"
Dedi Jungkook gülerek"Niye kuzen ? Sen varsın ya"
Dedi Yuju
"Hadi ama kuzen, benden geçti artık. Hem ben çok aşığım"
Diyerek bana sarıldı. O an Jimin'le göz göze geldik. Gülümsemesi solduğunda yanındaki kızın ona dokunmasıyla gözlerini benden çekti. Jungkook'tan ayrıldım ve kenardan geçen garsonun tepsisinden içki bardağını alıp kafama dikledim."Çarpmasın"
Dedi Jungkook, dediğini umursamadan elinden tutarak onu piste çekmeye başladım. Piste geldiğimizde kızlarla sarmaş dolaş dans eden Jimin'e karşılık ellerimi Jungkook'un boynuna sardım ve şarkının ritmiyle dans etmeye başladım.
"Bu işte iyisin bebeğim"
Dedi Jungkook gülerekJimin'le göz göze geldiğimizde sırıtarak elini yanındaki kızın kalçasına attı. Jungkook'a dönüp tek elini kalçama indirmesini sağladım.
"Rose ne yapıyorsun ?"
Dedi kulağıma yaklaşarak, hemen Jungkook'un arkasındaki Jimin'e baktım. Kızın kalçasını sıkarak onu daha da çok kendine çekti. Bana meydan okurmuş gibi sırıttıktan sonra kıza döndü.•••••
"Evet şimdi gecenin en heyecanlı bölümüne geldik."
Dedi Yuju, Jimin'e kaçamak bakışlar atarken Jungkook'un elimi tutmasıyla ona döndüm.
"Bak bu benim küçüklüğüm..."
Dedi, projeksiyona baktığımda Yuju'nun slaytlardan oluşan fotoğraflarını gösterdiğini gördüm."Sağımdaki Yuju soldaki de Jimin"
Dedi, gülümseyerek Jimin'e baktım.
"Çok tatlı"
Dedim gülmemi durduramazken
"Evet çocukken çok tatlıydım. Annem beni evden çıkarttığında tüm kadınlar peşimden gelirmiş beni sevebilmek için"
Jungkook'u onaylayarak projeksiyona döndüm."Burda da Yuju ıslaktı. Jimin'le birlikte onu denize atmıştık"
Dedi
"Ne güzel anılarınız varmış"
Dediğimde güldü. Jimin'e baktığımda onunda bana bakıyor olduğunu gördüm.
"Sırada günün asıl bombası var!"
Dedi Yuju gülerekProjeksiyona yansıyan fotoğrafla etrafta korkutucu bir sessizlik oluştu. Jimin'le göz göze geldiğimizde Jimin ayağa kalktı.
"Yuju kapat şunu"
Dedi
"Neden Jimin, çocukluk arkadaşının sevgilisiyle yattığını neden ondan saklıyorsun ? Aranızda hiçbir sır yok sanıyordum."
Dedi"YUJU!"
Dedi Jimin sinirle, Jimin'le havuzda öpüşürken ve yatakta yatarken çekilmiş fotoğraflarımıza dolu gözlerimle bakarken Jungkook'a dönmekten ölesiye korkuyordum.
"O gün ben yanlış anlamadım...sen gerçekten onun altına yattın"
Dedi, ona döndüğümde yere bakıyor olduğunu gördüm."Jung-"
Jungkook bir anda ayağa kalktığında kolunu tuttum.
"Ben zorladım onu gerçekten, ben istedim. Çok seviyordu-"
Jungkook'un beni itmesiyle yere düştüm. Jungkook hızla Jimin'in yanına giderek suratına hokkalı bir yumruk indirdi. Ayağa kalkıp yanlarına gittim. Jungkook Jimin'i yere yatırmış durmadan yüzüne vuruyordu.Jungkook'u geri çeksem de olmuyordu. Yerinden gram kıpırdamıyordu. Son çare Jungkook'un önüne geçerek Jimin'e sımsıkı sarıldım.
"Yapma"
Dedim ağlarken, Jungkook sinirle kalkıp bağırmaya başladı. Etrafı dağıtırken ağlamam daha da çok hızlandı. Jimin zar zor ayağa kalktı ve koluyla yüzündeki kanı silip yere tükürdü."Neden bu kadar sinirlendin Jungkook ?..sen zaten Rose seni aldatmadan önce onu aldatmıştın"
Jungkook hızla Jimin'e dönüp ona işaret parmağını salladı.
"Sakın! Sakın devamını getirme"
Dedi
"SENDE ROSE'Yİ LİSA'YLA ALDATMADIN MI LAN ?!"
Duyduklarımı idrak edemezken tüm yapbozun parçaları bir anda birleşmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•AŞK KAPANI•
Hayran KurguBizim hikayemizde aşık olmak: yanında tutmak, bir ömür bırakmamak değildi; aşık olmak: vazgeçmekti, aşık olmak: fedakarlıktı... -JiRoseKook