1. Bölüm *LİNK*

2K 167 148
                                    

~Kocaman dediğimiz dünya bile evrende bir toz zerresi kadardır ~

♾️

1. BÖLÜM: LİNK

Kendimizi ne zaman yalnız hissederiz?

Sevdiklerimiz yanımızda yokken mi?

Yoksa bizi anlayacak kimse kalmayınca mı?

🖇

Yine her zaman olduğu gibi erkenden uyanmış ve lanet okuluma gelmiştim.
Son dersimizdi ve ben daha fazla dersi dinleyemeyeceğimi hissedince de kafamı masama gömmüş ve uyumaya çalışmıştım.

Ta ki cebimdeki telefonun kısa süreliğine titremesine kadar.

Sanırım bir bildirim gelmiş olmalıydı lakin şu an çıkarıp bakamazdım. Eğer hocaya yakalanırsam telefonumu alır ve dönem sonuna dek vermezdi.

Zaten neyine cesaret edip getirdiysen okula.

İç sesimi bir kenara itip tekrar uyumak için gözlerimi yumdum.

Ama uyuyamıyordum. Gelen bildirimin ne olduğunu delicesine merak ediyordum.

Gözlerimi açtım ve yerimden doğrulmadan bileğimdeki saatime baktım. Zile daha on dakika kadar kalmıştı. Bir of çekerek gözlerimi tekrar yumdum.

Gerçekten çok sabırsızdım.

🖇

"Üç iki ve bir" sonunda ders zili çaldı ve dakikalardır masaya gömdüğüm kafamı gözlerimi aralayarak kaldırdım.

Hemen bir önümde oturan ve benimkimin aksime sesli şekilde zilin çalması için saniye tutan grup, güle oynaya sınıftan çıkarlarken kıkırdamadan edemedim.

Herkes sınıftan tek tek çıkarken bende ayağa kalkıp telefonumu cebimden çıkardım. Ekranı açtığımda kaşlarımı çattım.

0399** numaralı kişiden yeni bir mesajınız var

Whatsaptan gelmişti üstelik kim olduğunu bilmediğim yabancı uyruklu bir numara.

Mesajı açmak için üstüne iki kere bastım ve açıldığında gördüğüm şey kaşlarımı daha da çatmama neden oldu.

https://www...

Gelen mesaj uzun bir link idi. Neydi bu şimdi? Neden böyle bir mesaj gelmişti?

İç sesim kendiyle büyük bir sorgu içindeyken çoktan telefonumu kapatıp cebime atmıştım. Ne olduğunu merak ediyordum fakat eve gidince bakacaktım çünkü biraz daha oyalanırsam servisimi kaçıracaktım!

Çantamın askılıklarını koluma geçirdim ve çıkmak için sınıfın demir kapısına yöneldim.

Evet, yanlış duymadınız. DEMİR KAPI!

Diğer okullarda sınıfların kapısı ahşaptan yapılıyken bizim kapılar maalesef demirden yapılı.

Balamir Anadolu Lisesi

İsmi her ne kadar cool gibi gözükse de aslında Meslek Lisesinden pek bir farkı yok diyebilirdim.

Sınıftan çıktıktan sonra solumdaki koridora saptım. Etrafta kimsecikler yoktu. E tabi herkes benim gibi kağnı gibi hareket etmiyor.

Toz ZerresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin