11. Bölüm : Geçmiş

242 17 16
                                    

"Leydim! Kafanızı daha dik tutmalısınız! Ayrıca doğru düzgün yürüyemiyorsunuz bile! Büyük Leydiye bakın, o hem güzel hem de yetenekli! Siz ise bir işe yaramıyorsunuz! En azından bu basit dersleri öğrenin ve zengin bir ailenin oğlu ile evlenin! Artık Baron'u daha fazla utandırmayın!"

Genç kızın saçları dağılmış, yanağında kocaman bir kızarıklık oluşmuştu. Korkudan dolayı titriyor, mavi gözleri göz yaşı döküyordu. Sessizce başını salladı.

"Şimdi ayağa kalkın ve 100 kere yine deneyin."

Yorgunluktan bitkin düşen genç kız, titreyerek yerden kalkmış, kafasına teker teker kitapları koymuş ve yine yürümeye çalışmıştı. Ayakları şişmiş, kafası kanamış, ruhu yine yaralanmıştı.

Anna Villin

Avery'nin annesi.

✧・゚: *✧・゚:*    *:・゚✧*:・゚✧

Yemek odasında

"Ah, canım Elle'm! Ne kadar güzelsin! Hem yetenekli hem de güzelsin! Senin gibi bir kızım olmasaydı ne yapardım ben!"

Barones Anna'nın en ablasına övgüler yağdırırken, Anna sessizce yemeğini yiyordu. Göze batmamaya çalışıyordu. Baronesin gözü bir an Anna'yı görünce sinirleri kuvvetlendi. "Seni küçük çöp! Değerli Annam ile nasıl aynı masada yemek yersin sen! Git!"

Korkuyla titremeye başlayan Anna, "Ama a-anne-"

Barones eline geçen ilk çatalı kızına fırlattığı anda deli gibi bağırmaya başladı. "BANA NE HAKLA ANNE DERSİN SENİ PİSLİK! SEN BENİM KIZIM DEĞİLSİN! BEN SENİN GİBİ ÇİRKİN VE İŞE YARAMAZ BİR ŞEY DOĞURMADIM! BUNDAN SONRA HİZMETÇİLERLE YİYECEKSİN! ŞİMDİ DEFOL!"

Genç kız, korkarak odasına koştu. Nefret, nefret, nefret ediyordu buradan. Burası onun nefesini kesiyordu. Yaşamasını kısıtlıyordu. Mutluluğunu alıyordu.

Ölmesi gerektiğini hissettiriyordu.

Her gün, geçen her gün genç kıza şiddetler, hakaretler bir tokat gibi çarpıyordu. Nefret sözcükleri, acımadan kanayana kadar yumruklar atılan eller, kan kusturan tekmeler. Hepsi, hepsi, hepsi... Hepsini her gün teker teker yine yine yaşıyordu. Sanki bir döngüdeymiş gibi, her gün ablası ile karşılaştırılıyor, bir çöp olduğu yüzüne vuruluyordu.

Her gece ağlamalar, hıçkırıklar ve Ölmek İstiyorum." Cümlesi. Her gece. Her gün. Her saniye ve her dakika. Hayattan soğan genç kız, ölmek istiyordu.

Ama intihar edemeyecek kadar da korkaktı.

Aciz bir kızdı.

*゚+*:ꔫ:*﹤  ﹥*:ꔫ:*+゚

Pat!

"Aha! Senin ait olduğun yer, cehennemin tam da kendisi! Lütfen en kısa zamanda kendini öldür ki senden kurtulalım küçük kardeşim."

Elle Villin.

Güzel, akıllı, mükemmel bir kız olduğunu söylüyordu çevresi ona hep. Hep sevgiyi kendisi almış, bu ilgiyle de egosu büyümüştü.

Baron para sıkıntısı çekiyordu. Tüm parasını sadece kumara harcadığı için evde bir fakirlik mevcuttu. Elle zengin soyluların sevgilisi olup onlardan para koparırken Anna ise ünlü bir terzide temizlikçiydi. Elle haksız bir şekilde para kazandığı halde herkes ona hayranken kimse Anna'ya destekte bulunmuyordu.

"Hey, Anna. Gel şuraya bakayım."

"Heme Hanımım!"

Terzinin sahibi ünlü bir kadındı ve oldukça titizdi. Yarım yamalak iş sevmez ve her şeyi kusursuz isterdi.

☾ ♛Genç Hanım♛ ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin