Yeni Yıl Bölümü: Soğuk Bir Hava ve Yanan Ateş

135 13 9
                                    


Etrafa hırıl hırıl kar yağıyordu. Hava estiği gibi oldukça da soğuktu. Hava ne kadar cana acıtacak kadar soğuk olsa da, Ay ile güzel yıldızlar ve kar beraber inanılmaz duruyordu.

White Malikanesi, her zamanki gibi sessizdi. Huzur etraftaydı. Havanın soğukluğu yüzünden bu gece daha çok ateş yakılmıştı. Camlar buzlanmış, Malikanenin bazı kısımları Yeni yıl için süslenmişti.

Allan, sessizce odasında oturuyor, bir kaç belgeye bakıyordu. Aslında baktığı belgeler yaklaşık 3 saat önce bitmişti ama kendini bir şeyle meşgul etmek istiyordu. Aklı Avery'deydi. Yalnız bir şekilde abisi Zen'in verdiği malikanede kalıyordu ve hava oldukça soğuktu. O evin sağlam olup olmadığı da muammaydı ve Avery üşüyor mu üşümüyor mu bilmiyordu. Düşüncelere dalan Allan'ın kapısı çalındı. Transtan çıkan Allan, kapıya yürüdü ve açtı.

Karşısında küçük kardeşi Alex vardı. Elinde bir kutu, yüzünde hafif kızarıklık, ve her çocuğa ait olan o heyecan. Allan, yüzüne şirin bir gülümseme yerleştirdi ve kardeşini içeriye aldı.

İkisi şöminenin önünde ki koltuklara yerleşti. Alex, elinde ki kutuyu açtı. Kutunun içinde bir oyun vardı. Bu oyun çok bilinmezdi, ayrıca nadir yerlerde satılırdı. Kutuda yaklaşık 20 kart olurdu ve her kartta da 90'a kadar farklı sayılar. Kutunun içinde 90 tane küçük pullar da vardı. Oyunun amacı, biri pulları bir poşete koyar, teker teker çekerdi ve kartında ki tüm sayıları toplayan ilk kazanırdı. Alex, abisi ile bunu oynamak istemişti bu yüzden babasından özellikle bunu istemişti. Bulunması kolay olmamıştı ama bu kadar zahmete değmişti. Alex ve Allan, dakikalarca, hatta saatlerce o oyunu oynadı...

*゚+*:ꔫ:*﹤  ﹥*:ꔫ:*+゚

White Dük'ü, sessiz ve tozlu odaya girdi. Odada tozlu yatakta yatan kadına baktı. Kadın soluk olabilirdi ama hâlâ deli gibi güzeldi. Dük, elleriyle karısının yüzünü okşadı.

Onun biricik eşi.

Eskilerin White Düşesi.

Fónce Dükünün zehirlediği o çiçek.

Dük bunları düşünürken boşta kalan elini sıktı. Karısı ile geçirdiği ilk anları düşündü. Ah, ne güzel karşılaşmışlardı. Dük, pamuk şeker almaya çıkarken yanlışlıkla eşinin pamuk şekerini almıştı. Ve onlar böyle tanışmıştı. Tatlı, şirin bir anıydı.

Ve o, o zehirli günü de çok iyi hatırlıyordu.

Fónce Dükünden gelen paketi açıyordu eşi. Paketi açtıktan sonra gelen kokudan sonra, eşi gözlerini hem dünyaya, hem de biricik aşkına bir daha açmamak için kapatmıştı.

Yeni yıl normalde mutlu geçmeliydi.

Ama sadece göz yaşı vardı.

Dük yavaşça gözlerini sildi. Eşinin soluk yüzüne baktı. Yavaşça eşinin göğsüne yattı ve fısıldadı;

"Özür dilerim, Leydim..."

*゚+*:ꔫ:*﹤  ﹥*:ꔫ:*+゚

Zen, laboratuvarında duruyordu. Büyük penceresine bakıyor, elinde ki iksir ile oynuyordu. 

Yeni yılda herkesin yapacak bir işi varken onun pek işi yoktu. Yalnız yalnız duruyordu.

Zen, hayatını güç için inşa eden insanlardandı. Sadece o ana kadar.

Tatlı kardeşi Avery'i gördükten sonra, tüm inşaat koca bir deprem ile yıkılmıştı. Zen, o gün onu mutlu etmek istedi.

Avery için her şeyi yapabilirdi. Avery, cesaretliydi ve kalbi temizdi. Diğer insanlara göre o, umutla parlıyordu.

☾ ♛Genç Hanım♛ ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin