14. BÖLÜM : "Bana Bu Dansı Lütfeder Misiniz, Leydim?"

222 18 34
                                    

Pıt pıt

Genç kadının açık kahve saçları, şarabın etkisiyle beraber kırmızılaşmış, saatler öncesinde bu balo için saçına sürdüğü binlerce şampuan adeta gitmiş, yerine ekşi şarap kokusu gelmişti. Haftalar önce babasına alması için yalvardığı, altınlara mâl olan abartılı açık mavi elbisesi ıslanmış, her yeri şarap olmuş, ve etrafı şarap kokmuştu. Kalabalık yelpazelerini almış, ağızlarına götürmüştü. Hepsi yerde oturan şarap kokan kadın hakkında konuşuyordu. Bazıları kıkırdıyor, bazıları ise yalancıktan acımış rolü yapıyordu. Genç kadına dakikalar önce "Çok güzelsiniz." Diyen Hanımlar şimdi ona gülüyor, dedikodusunu yapıyordu. Ona dans teklifi etmeyi düşünen genç adamlar ise ona tiksinerek bakıyor, yeni eşler aramaya çalışıyordu.

Genç kadın yere çökmüş, oturuyor ve şoku üstünden atmaya çalışıyordu.  Bu nasıl olmuştu? Nasıl bu duruma gelmişti? Neden böyleydi? Bunun için çok çalışmamış mıydı? En güzeli o olmayacak mıydı? Herkes ona iltifatlar edecek, herkesle dans edecekti. Aptal erkeklerin onun peşinden koşmasını izleyecek, ona laf edenleri ise teker teker rezil edecekti. Ama şimdi ise, günler önce Hanımlarla dedikodusunu yaptığı kadın ona üstten bakıyordu.

Genç kadın yerde şarapla beraber neredeyse bir olmuştu ve üstünden iğrenç bir koku geliyordu. Herkes şok ile bakıyordu. Çoğu kişi eğleniyordu ve çoğu asil ise olan biteni görmek için çırpınıyordu.

Balo salonunda yüzlerce soylu vardı. Ve balo salonunun ortasında ise sadece 2 kişi. Biri yerde üstüne şarap dökülen Genç Kadındı. Utançtan ağlamak istiyordu. Yazık ona.

Ve balo salonunun ortasında duran bir diğer kişi ise beyaz abartılı elbisesiyle oradaydı. Saçları ipek gibiydi ve parlaktı. Etrafını kırmızı mücevherler kaplamıştı ve bir beyaz kuğuya benziyordu.

Genç kadın yerde oturuyordu ve şarapla banyo yapmışa benziyordu. Ve onun tam önünde ise, içinden şarap damlaları dökülen boş bir kadehle ona bakan bir kadın.

Avery, genç kadına boş kadehi ile üstten bakıyor ve soğuk gözleri ile onu süzüyordu. Bu onu küçümsemenin bedeliydi.

               ╔══ ≪ °❈° ≫ ══╗

                 Bir kaç gün önce.

               ╚══ ≪ °❈° ≫ ══╝

"Ne yani, bana sosyete dersi falan mı vereceksin?" Avery, şaşkın bir şekilde Allan'a bakıyordu ve olayı kavramaya çalışıyordu. Allan ise çok gururlu duruyordu. Çoğunlukla bir konu olduğunda hep Avery ona bilgi veriyordu veya hep Avery'e o danışıyordu. İlk kez bugün o Avery'e yardım edecekti ve bunun heyecanı ile yerinde zar zor  duruyordu. Heyecanını dışarıya vurmamaya çalışıyordu ve Avery'nin yanında olabildiği kadar profesyonel olmak istiyordu.

Allan bugün klasik güzel bir gömlek giymişti. Beyaz gömleği hafiften içindeydi ve küçük mücevher tokatları ile süslenmişti. Kolları boldu ve güzel desenleri vardı. Küçük bir küpe takmıştı ve bu onu çok asil gösteriyordu. Beyazlar ve maviler içindeydi ayrıca kıyafetine taktığı küçük çiçekler ile aşırı tatlı gözüküyordu. Heyecanı hafiften yüzüne yansımıştı ve beyaz cildi hafiften pembeleşmişti. Saçları rüzgarda savruluyordu ve pembe dudaklarında şirin bir gülümseme vardı.

༘♡ 。˚ ❀ O çok tatlıydı ༘♡ 。˚ ❀ 

Avery ise saçlarını yine serbest bırakmıştı. Küçük hafif kısa bir etek giyiyordu ve kolları bol bir gömlek. Sade giyinmesine rağmen çok parlak duruyordu. Gömleği beyazdı ve eteği aynı Allan'ın giydiği mavinin tonundaydı. Onunla çift gibi giyinmek istemişti. Çünkü hem onun güzel bir zevki vardı ve dedikoduları biraz ateşlemelilerdi.

☾ ♛Genç Hanım♛ ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin