15. BÖLÜM : Müttefik Kazanmak

209 15 14
                                    

Güneş, tüm ihtişamı ile Krallığa yansıyor ve etrafa ışığını saçıyordu. Güzel çiçekler çoktan açmaya başlamıştı. Etraf aşırı huzurlu gözüküyordu.

Ama hâlâ içeride, çok çok derinlerde, bir ölüm kalım savaşı vardı. Etrafta, en gizli köşelerde, bazı kişiler tahtını sürdürmeye çalışıyordu. Bazı kişiler ise o tahtı *yıkmaya.*

Bu savaşın en sonunda, birileri ölecekti. Ve hayatta kalanlar, daha fazla düşman ile savaşmalıydı. Savaş daha başlamıştı bile. Bu daha başlangıcın da gerisiydi.

Çok, çok gerisi.

*‧͙⁺˚*・༓☾  ☽༓・*˚⁺‧͙

Avery, çalışma masasında oturuyordu. Bir kaç belgeye bakıyordu. Güneşzl, kırmızı tonlarla süslenmiş odasına giriyordu ve beyaz ipek saçlara değiyordu. Güzel beyaz bir gömlek, koyu kırmızı bir pantalon ve güzel bir ceket. Bu sade kıyafetler en güzelinde olduğu için en süslüsüymüş gibi gözüküyordu.

Balodan bir kaç hafta sonra herkes kendi evine dönmüştü. Avery Fónce Malikanesine geri dönmüştü ve çoğu şey sakin gidiyordu. Baloda Avery kendi kıyafetini tasarladığı için ünü çok artmıştı ve çoğu soylu Leydi ondan elbise istiyordu. Ayrıca Allan'ın ünü de artmıştı onun terzisi de iyi kazanıyordu.

Fónce Dükü, Avery'yi çok zorlamıyordu çünkü onun yanında biraz rahatsız hissediyordu. Avery hiç eskisi gibi değildi ve etrafa verdiği his çok farklıydı. Sanki gizliden gizliye Avery onu kontrol ediyordu. Bu his onu çok rahatsız ettiği için onunla çok konuşmuyordu.

Avery babasına şüpheli gözükmemek için Allan ile buluşuyormuş gibi yapıyor, güzel tatlı restoranlara gidiyordu. Ara sıra piknik yapıyorlardı ve iki masum aşık gibi davranıyorlardı. Tabii onlar "Buluşma" adı altında plan yapmaya gidiyordu. Ama yine de Allan her buluşmada heyecanlanıyordu ve her buluşma için çok güzel şeyler ayarlıyordu. İş için bunu yapsalarda bu Avery'nin içini rahatlatıyordu. Ara sıra Avery Allan'a plan yapmak yerine sadece beraber zaman geçirmeyi de teklif ediyordu. Bu tekliflerle beraber ikisi de çok güzel zaman geçiriyordu. İkisi oldukça yakınlaşmıştı ve arkadaşlıkları çok büyümüştü. İkisi beraberken çok mutlulardı.

Avery bu günlerde Allan'ın dediği gibi müttefik kazanmayı düşünüyordu. Elinde ki kağıtlara baksa da aklı hâlâ o konudaydı.

"Seni güvenle o davada yalnız bıraktığımda arkanda seni savunacak bir kaç kişinin olmasını istiyorum. Hikayemiz o davada sona erecek ve yalnız kalıp depresif yaşlı kadınlar gibi yaşamanı istemiyorum. En azından bir kaç arkadaş da bulmalısın."

Allan'ın bu sözleri aklında dolaşıp duruyordu.  Geri hayata döndüğünden beri doğru düzgün biriyle konuşmamıştı bile. Ayrıca plan başarılı olursa Allan ile arasına mesafe koymak zorunda kalacaktı. Ve Allan davadan sonra Dük olmayı düşünüyordu. Babası çok yaşlı değildi ama bazı şeylerin altından kalkması zor oluyordu. Ayrıca Allan'ın gerçekleştirmek istediği şeyler vardı ve bunun için Düklük konumuna ihtiyacı vardı. Yani eğer Allan Dük olursa Avery'e zaman ayıramayacaktı, aynı şekilde Avery de ona zaman ayıramayacaktı. Bu yüzden bir kaç arkadaş bulması onun için iyi olacaktı. Ama o bir Fónce'ydi ve bu konum yüzünden gerçek bir arkadaş bulması zor olacaktı. Arkadaş olmak hakkında gerçekten bir bilgisi yoktu ve yaşadığı bu yıllar boyunca hiç ama hiç uğraşmadığı tek konu bu olabilirdi. Allan ile sohbet ederken bile, Allan'ın ona sevecen davranmasını garipsiyordu. Bazen onun yaptığı şeyleri anlamıyor, yaptığı şakalar garip geliyordu. Allan durumun vasat olduğunu anlamıştı ve bu yüzden Avery'e en iyi şekilde yardım etmeye çalışıyordu. Ama bu iş yardımla olmazdı, en iyisi Avery'nin bunu deneyerek yapmasıydı ama Avery'de o his yoktu. Ayrıca Avery'nin içinde o arkadaş hasreti de yoktu. Bir arkadaşının olması onun için fazlalıktı. Avery'nin daha önüne bakması gerekiyordu ve daha yapması gereken çok şey vardı. Şimdi de "Arkadaş" adı altında garip bir şey onun karşısına çıkmış, el sallıyordu resmen.

☾ ♛Genç Hanım♛ ☽Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin