غيره وتنفيذ الخطه19

966 32 7
                                    

تقترب ملك من سياره حمراء وكبيره جدا وتخبط، على زجاج السياره .

وتقول ببراءه وتمثيل :مش عايز ورد يا بيه اشتري مني ده انا غلبانه ربنا يخليك.

لينظر له الشخص الذي كان يقود السياره ويفتح زجاج السياره ويخلع نظاراته ويقول بوقاحه: ده انا عايز ورد واللي بتبيع الورد.

لتقول ملك بسزاجه: اتفضل الورده ي بيه

الشخص :فين اهلك يا ورده.

ملك وبدأت ان تنزل الدموع مزيفه من عيونها وتقول بدموع :اهلي الله يرحمهم يا بيه .

الشخص بخبث: طيب تعال اركبي السياره دا انا عندي لك شغلانه هتكسبي من وراها ذهب بدل التسول اللي انت فيه ده .

ملك بستغراب :شغلانه ايه ي بيه .

الشخص :اركبي في السياره بجانبي وسأشرح لك التفاصيل.
ملك  بتمثيل انا معرفكش ي بيه اركب ازاي لا لحسن
تتغرغر بيا انا اخاف علي نفسي .

الشخص اركبي بس والشغلانه دي هتنظفك من القرف اللي انت فيه ده وهتكسبي فلوس لا تعد .

تفتح ملك باب السياره وتلف ملك لتركب وبينما هي تلف تقول بصوت منخفض في السماعه التي باذنيها وصلنا لاول الخطه يا مراد تابعني انا هاركب معه.
مراد : خلي بالك من نفسك
ملك: حاضر ما تقلقش.

ثم تركب ملك السياره،وقالت بعد ما بدأ الشخص يقود السياره :فهمني بقى يا بيه.

الشخص:بصي يا قمر انتي م*زه على الاخر وعلشان كده هاخذك تشتغلي في ملهي ليلي عند شريكتي فيه وهي هتظبطك وهتنظفك ،بس كل حاجه وليها مقابل.

يعني انت هترقصي في الملهي وتحاولي تغري الاجانب اللي موجودين هناك وهيقضي واحد  معك ليله جميله لطيفه وهتاخذي فلوس كثير قوي مكنتش تحلمي بيه.

ثم اكمل وقال :بس اسمك ايه يا ورده .

ملك: اسمي دنيا يا بيه.

الشخص :بصي انا اسمي مصطفى.

وانت يا دينا اسمك من النهارده، صافي مش دينا.

ملك: بس يا بيه انا اخلاقي مش تسمح بكده.

مصطفى بنظرات وقحه :اخلاق ايه ده انت جسمك نار بياض ايه وجسم مشدود ومحدد بس لبسك ده مش مبين جمالك، وبعدين الاخلاق مبتجبش فلوس

المهم هتشتغلي النهارده بالليل وهتقضي ليله حلوه مع شخص هيختارك وعايزك تظبطيه وتدلعيه وهو هيغرقك فلوس.

نظرت له ملك بكسوف بمعنى موافقه .

ليقترب منها ويقول: تعجبيني يا صافي ايوه كده فوقي.

كان مراد يسمع كل هذا الكلام والغيره تنهش بقلبي عندما بدا مصطفى يغازل ملك،ولكن ماذا يفعل انه عمله، ولا بد ان ينجحوا في هذه المهمه الصعبه.

كبرياء آسيا وغرور أسر حيث تعيش القصص. اكتشف الآن