وقرب منها جاسر وهي التصقت بالجدار الي وراها وهو حاوطها بي أيده.
وقال: اهدي يا روكا انتي خايفه مني.
رقيه: ساكته وبتبص في كل ركن في الاوضه، و وزقته بعيد عنها وقفت جنب طبق الفاكهه اللي كان في قلبه سكينه ومسكتها.
وقالت له :لو قربت مني هاقتلك.
جاسر قرب منها اكثر وهي بدات ترجع لوراء وايديها بترتعش.
لغيت ما لزقت في الحيطه مره ثانيه وهو اخذ من ايديها السكينه ورماها بعيد.
وقال هو بيلمس على خدها: تأكدي اني عمري ما هاذيك لاني باحبك انت روحي هو في احد يقدر يستغنى عن روحه او احد يقدر يعيش من غير روحه.
رقيه بضعف: وانا كمان بحبك اوي.
جاسر بحب : يبقي خليكي واثقه فيا.
رقيه: ماشي... انا واثقه فيك.
جاسر قرب منها اوي وبأسها بكل عشق وحب ونهم وشوق ورقيه رفعت ايديها ولفتها حولين رقبته واستجابت معاه وبادلته قبل*اته جاسر بدأ يلمس على ظهرها وفتح سوسته الفستان وو'قع على الارض وشالها وحطها على السرير برفق وووووو.
ذهبوا في بحور عشقهم.
(عيب بقا كدا مندخلش في خصوصيات الناس🤭🙊😂).
وفي صباح يوم جديد.
صحيت رقيه وهي مش عارفه تتحرك حاسه ان في حد مكتفها ولاقيت جاسر حاضنها بتملك وبا"سته برقه على خده، وفجأه فتح جاسر عينه وبصله بخبث فصر'خت رقيه ، اتعدل من نومته وقعد بفزع.
وقال بفزع: في أي اي الي حصل؟
رقيه : انت عملت فيا ايه اي الي نيمني جمبك!
جاسر بصدمه: نعمممم.
رقيه بصر'يخ: انت عملت فيا اي يا بني ادم رد عليا؟!
جاسر بعدم استيعاب من الي بيحصل من تصرفات رقيه: إحلفي انك مش فاكره حاجه من الي حصل بينا امبارح.
رقيه افتكرت كل الي حصل امبارح والكسوف ظهر على وشها ونزلت دماغها لتحت.
جاسر بخبث: شكلك لسه ما افتكرتيش اللي حصل امبارح انا باقول تعالي نعيده ثاني علشان افكرك.
رقيه بحده: احمم انا بقول افكرك بالسكينه الي رفعتها عليك امبارح ولا ايه؟
جاسر : لا وعلى ايه الطيب احسن اما اقوم أخد دش احسن!
رقيه: وانا بقول كدا بردك يلا قوم...
جاسر بخبث وهو بيبص علي جسمها: طيب ما تقومي انتي الاول.
رقيه اتكسفت وشدت البطانيه عليها وقالت : قوم يا جاسر وبلاش هبل..
جاسر بمكر: ليه مش عايزه تقومي انتي الاول ها وانهي كلمته بغمزه، وما انتي من دقايق كنتي عملالي فيها عبده موته.😂
أنت تقرأ
كبرياء آسيا وغرور أسر
ChickLitمقدمه ❤️ روايه كبرياء آسيا وغرور أسر احيانا نكون غافلين عما يدور حولنا لأننا نحتاج لي احد ينبهنا ويوقظنا من غفلتنا ليعلمنا الكثير ويعلمنا التواضع وان لاداعي للغرور . ولهذا الشخص الذي يمتلك قلبنا ليعلمنا معني الحب الحقيقي الذي سيغير حياتنا الذي...