ملك بدموع : مسامحاك يا مراد لاني باحبك وما اقدرش اعيش من غيرك سنه ونصف اللي كنا بعاد فيهم عن بعض كنت حاسه ان روحي بتنسحب وكنت حاسه ان في حاجه جبراك انك تخطب سيلين لان لما كنت باشوفك معها كنت باشوفك حزين وهي حزينه لكن ما كنتش اعرف ايه هو السبب ،انا مسامحاك لاني عارفه ان ده كان خارج ارادتك وعارفه قد ايه انت بتعز اللواء فؤاد وعارفه قد ايه هو بيعنيلك.
( الشخص الذي تسامحه بلا مقاومه هو الشخص الذي تعشقه بلا مبرر).
مسك مراد ايديها وباسها ودموعه نزلت على ايديها.
وقال: انا اسف اللي جرحتك وكسرت قلبك ،بحبك انا باعشقك تتجوزيني ياملك، بلاش فراق وبعد اكتر من كدا انا كنت بتعذب كل اما اشوف دموعك وكنت يعاقب نفسي لاني السبب في أن دموعك تنزل.
ملك بدموع وفرحه :موافقه اتجوزك يا مراد.
حضنها مراد بقوه وهي حضنته وعيطوا في حضن بعض.
وبعد مرور يوم صحيت اسيا بنشاط وكانت سعيده جدا وراحت المطار وركبت الطياره وبعد ساعات وصلت الطياره مصر.
نزلت اسيا وركب تاكسي وراحت الشقه بتاعتهم وكانت مشتاقه جدا لاهلها وبعد مده وصلت لاهلها ورنت الجرس وفتح لها معتز واول لما شافها عينه دمعت وحضنها وهي عينيها دمعت وحضنته اشتياق ولهفه.
اسماء : مين يا معتز الي على الباب؟
وطلعت اسماء وشافت معتز حاضن اسيا،جريت اسماء بسرعه على اسيا وحضنتها وعيطت في حضنتها.
وقالت بشوق ولهفه: اسيا يا حبيبتي وحشتيني يا روح ماما كل ده غياب ما تعرفيش انا كنت باشتاق لك قد ايه انت كويسه دلوقتي يا حبيبتي وبدات والدتها تحط ايديها على خدها وتبوسها من كل حته في وشها وتحضنها واسيا بتحضنها والاثنين نزلت دموعهم وجاءت رقيه بعد ما طلعت من غرفتها ونطت عليهم وحضنتهم.
وحضنتها اسيا وكانوا الاربعه حاضنين بعض ودموع الفرح ملت وشهم.
ودخلت اسيا وبداوا يتغدوا، واسيه بدات تكلمهم وتحكي لهم كل اللي حصل في السنه ونصف فحكيت لهم عن رحيم،وعرفتهم ان هي هتروح استوديو القاهره لتصوير البرنامج معاها لانها هتكون ضيفه الحلقه بكره،وفرحوا كثير وباركوا لها وهنئوها.
عند سيلين خرجت من المستشفى،وروحت الفيلا وكان قصي معاهم وطلب قصي من اللواء فؤاد انو يتجوزها فوافق اللواء فؤاد والفرح هيبقى بعد اسبوع،وكان موجود معهم مراد وملك اللي كانوا بيطمنوا على صحه سيلين واتفقوا هما كمان ان فرحهم هيبقى بعد اسبوع مع سيلين وقصي واهو الفرحه هتبقى فرحتين.
( حبيت افرحكم شويه🙃).
واتصلت ملك بإسيا وعرفتها ان فرحها يبقى بعد اسبوع وانها لازم تنزل مصر .
أنت تقرأ
كبرياء آسيا وغرور أسر
ChickLitمقدمه ❤️ روايه كبرياء آسيا وغرور أسر احيانا نكون غافلين عما يدور حولنا لأننا نحتاج لي احد ينبهنا ويوقظنا من غفلتنا ليعلمنا الكثير ويعلمنا التواضع وان لاداعي للغرور . ولهذا الشخص الذي يمتلك قلبنا ليعلمنا معني الحب الحقيقي الذي سيغير حياتنا الذي...