الخاتمه1

935 35 1
                                    

اسر: هنسافر اجمل مكان كان نفسك تسفريه ونعيش اجمل ايام حياتنا هنسافر المالدليف.

اسيا بصدمه وفرحه : بجد انا بحبك اوي اوي ي اسوري وحضنته، وهو حضنها.

وقال وانا بعشقك ي قلب اسورك.

وحطط اسيا راسها على كتفه ومسكت أيده ونامت على كتفه وهو باسها من جبينها.

وسند رأسه على راسها.

وبعد مرور ساعات وصلت الطياره الي المالدليف ،وصحى اسر اسيا.

وقال بهمس وحب : سيا ي سيا، وصلنا ي روحي.

فتحت اسيا عينها بسرعه،ووقفت ومسكت أيده وهو وقف ونزلوا من الطياره وهو فرحانين وبيبصوا لبعض بحب.

لغايه ما وصلوا لمنتجع جميل جدا ، وطلع اسر واسيا على الاوضه وفتح اسر بالمفتاح وشال اسيا.

اسيا بمرح: يا مجنون.
اسر مجنون بكي.

وكانت الاوضه جميله جدا ومزينه بالورد والبلالين الحمراء والشموع وجو هادي ورومانسي ،وديكورات عاليه جدا وكان الاوضه كبيره جدا في منتهى الجمال.

أسر : واخيرا اخيرا بقينا مع بعض انا صبرت على اللحظه دي كتير، ومحدش معانا وبدأ يقرب منها وهي بتفرك في اصابعها وبترجع لوراء وهو يقرب اكتر واكتر لغيت ما التصقت اسيا بالحائط ونزلت راسها لتحت ووسها بقا لونه احمر من شده الكسوف وهو رفع وشها بي أيده.

وقال : انتي خايفه مني مش واثقه فيا.

اسيا وهي بتبص في عيونه : واثقه فيك!

أسر: يبقي سيبلي نفسك خالص.

اسيا وهي بتلف ايديها حوالين رقبته وهو بدأ يفتح سوسته الفستان بتاعها ، وبتمشي وهو ماشي معاها وشارد في جمالها فتحت الباب وعملت نفسها بتقرب منه وهو غمض عيونه وذقته بالراحه وقفلت الباب بالمفتاح وقعدت تضحك بشده!

أسر: اسيا انتي بتخدعيني كل والله ما انا متحرك من ورا الباب ينا ي انتي ها!

اسيا بضحك: Sorry Baby.
تعيش وتاخد غيرها هههههههه.

أسر : والله ما انا سيبك افتحي بدل ما اكسر الباب بلاش الهزار دا هتبيتي جوزك حبيبك برا اوضه نومه يرضيكي.

اسيا : أهدى بس لحسن يحصلك حاجه متعرفش نعالجك اعصابك مش كدا ،معلشي ي روحي هغير فستاني.

أسر : افتحي علشان اساعدك!

اسيا : قليل الادب انا مش محتاجه مساعده ي حبيبي.

واسر بيتكلم معاها علشان تفتح وهي مش بترد.

وغيرت فستانها ولبست فستان اسود قصير جدا لونه اسود وفي لمعه وكان تحفه وأبرز بياض جسدها ويبرز مفاتن جسدها كانت جميله جدا وبصت لنفسها بالمرايا وبدأت تزيل الميكب وتفك شعرها الأسود الطويل الذي يصل الي مؤخرتها وسرحتها وفردته وكانت قمر ♥️.

كبرياء آسيا وغرور أسر حيث تعيش القصص. اكتشف الآن