اسر بصدمه وفزع: اسيااا.
وقف الجميع من بقاعه بصدمه وقال اسر بفزع اسيا فين بدا الجميع ان يبحث عن اسيا في كل القاعه ولكن لم يجدوا.رقيه وهي تنهج انا دورت على اسيا في الحمام وما لقيتهاش جاءت رنا خلفها وقالتها وهي تلتقط انفاسها بصعوبه وانا دورت في كل حته في القاعه ومش لقياها.
الام بخوف وهي تضع يديها علي صدرها وتشهق: يعني ايه بنتي اتخطفت.
اقتربت منى من والده اسيا واقترب اسر من والدتها ووضع الاثنين يديها على كتفها وقلب اهدي ما تقلقيش اكيد هنلاقيها.
وخرج اسر بسرعه ونظر خارج القاعه في كل اتجاه ولكن لم يجدها فقال سيارته واخذ يبحث في المناطق القريبه ولكن لم يجدها.
وبعد مرور ساعه كان الجميع يبحث عن اسيا ولكن لا احد يجدها وفي طريق الاسكندريه الصحراوي كانت تسير سياره بها ثلاث رجال لديهم عضلات ضخمه واسيا في المقعد الخلفي وفاقده وعيها.
وبعد مرور 30 دقيقه وصلوا الي مبنى فحمل الحارس اسيا ثم دخله المبنى ووضعها على الكرسي ورابطها يديها وقدميها ثم اتصل بشخص
وقال :الو يا بص المهمه تمت بنجاح ودكتوره اسيا انخطفت.
فتكلم الشخص الذي يدعى البص وقال :برافو عليكم ليكم مكافأه كبيره، بكره هجيلكم وهكون لاني مشتاق اشوفها.
ذهب اسر الى منزل اسيا ولكن لم يجدها ثم ذهب الى المستشفى وذهب في كل مكان قريب من المنزل والمستشفى والقاعه ، ولكن بلا جدوى.
فقال: معنى كده هي فعلا انخطفت ومسح على شعره بغضب وضيق.
فقال: ازاي تنخطف وانا موجود ليه كيس جوافه انا، بس هلاقيكي يا اسيا متقلقيش يا عمري.
كانت رقيه وامنيه وريناد ورنا يبكون بجانب والده اسيا.
ومني تقول: أهدوا يا جماعه اكيد هيلاقوها ،الشباب كلهم راحوا يدوروا عليها.
الام بنهيار: ازاي يعني اهدا يعني يا منى بنتي انخطفت وكلنا موجودين ،وما حدش قدر يحميها.
منى بحزن :عارفه وجعك يا حبيبتي.
قال اسر في نفسه: معقول تكون هلا هي اللي خطفتها ولي لا اللي خلاها ان هي تأذي اسيا مره واثنين ،يبقى اكيد هتأذيها الثالثه بس المره دي مش هرحمها.
ثم ركب سيارته وتوجها الى فيلا النمر بعد مده وصل ،ثم دخل الفيلا.
وقال بصوت عالي: انت فين يا هلا انزلي.
فنزلت هلا بقلق شديد وكانت تنزل خلفها باري فاسرع اسر تجاهها ،واقترب منها ومسكها من ذراعها بشده .
قال :انطقي خطفتي اسيا فين.
ف نظرت له هلا ولن تتكلم.
باري :ايه الهبل اللي انت بتقوله ده سيب اختي.
أنت تقرأ
كبرياء آسيا وغرور أسر
ChickLitمقدمه ❤️ روايه كبرياء آسيا وغرور أسر احيانا نكون غافلين عما يدور حولنا لأننا نحتاج لي احد ينبهنا ويوقظنا من غفلتنا ليعلمنا الكثير ويعلمنا التواضع وان لاداعي للغرور . ولهذا الشخص الذي يمتلك قلبنا ليعلمنا معني الحب الحقيقي الذي سيغير حياتنا الذي...