وفجأه ضغط الزعيم على الز'نات وضر'ب طل'قه جات في الهواء ،لان اسيا كانت وصلت ووقعت اسر ووقعت فوقه، وانصدم الزعيم لما اسيا ظهرت وانقذت اسر فبضحك بشر.
وقال: اوبا شكلها حبيبتك، باين في عينيها نظره خوف وحب ،بس انا مش هقتلك انت ،تؤتؤتؤ انا هقتلها هيا علشان اعذبك واندمك على اللحظه الي فكرت فيها ترفع السلاح عليا و تهرب المحتجزين.
وكان اسر في الوقت دا ووقف ادام اسيا، واستغلت هيا الفرصه وعمرت السلاح الي كان جمب اسر ومن غير ما الزعيم ياخد باله، ضر'بت طل'قه اختر'قت رجل الزعيم فصر"خ بقوه، ووقع على الارض.
واسر انصدم ،لان مصدر الطل'قه جاء من وراه وان اسيا هي الي ضربت.
ووقفت اسيا وهي بتقول:انا سبقت بخطوه وضربت الطلقه، انت راغاي و وبتحبب تهدد كتير، انا عكسك مش بهدد تؤتؤ انا بنفذ علطول وابتسمت بنصر.
وفي الوقت دا جاءوا الملثمين ولفوا حولينهم ،لما شافوا الزعيم واقع على الارض ومصاب وبقاوا محاوطينهم وعينهم بطلع ش'ر ورفعوا السل'اح ووجهوا نحيتهم.
وقالوا: انتوا الاتنين هتموتوا دلوقتي وضغط على الزينات واسيا واسر بصوا لبعض بنظره هما فهمينا وأدوا لبعض ضهرهم رفعت اسيا رجليها وضر'بت الملث'م بالرجل تحت الحزام.
واسر كذلك وكانوا بيحموا ظهر بعض فوقع الشخص على الارض وبسرعه كانت اسيا في ايديها سل'اح ولكمت الملثم التاني في انفه، واسر ضرب بي كوعه في بطن المل'ثم، واسيا رفعت السل'اح نحايه الم'لثم الي كان هيض'رب اسر وبصتله بمعني نزل السل'اح خاف الملثم ورجع خطوات.
وكان اسر بيض'رب واسيا بتحمى ظهره، وقام كل المحتجزين يضربوا الملثمين.
وكان حرفيا ضرب طحن بين المحتجزين والملثم'ين، وكتير انصابوا، واسر واسيا بيضر'بوا، والزعيم من صدمته قاعد على الارض وماسك رجله الي بتن'زف، ومصدوم من الي بيحصل رجالته بتنضرب ، واستغل الفرصه أن الكل بيضرب ومحدش منتبهلوا ومسك السل'اح الي كان جمبه،وشد المدير الي كان واقف من جمبه فوقع المدير، على الارض وطلق الزعيم طلقه في الهواء.
وقال: بسس.
الكل وقف عن الضرب لما سمعوا ضرب نا"ر وبصوا للزعيم الي كان بيقول هو حاطط المسدس على دماغ المدير: لو اي حد اتحرك او حاول يتذاكى تاني هقت'ل المدير ، ودلوقتي يا رجاله كملوا بحث عن الخزنه.
وهدد المدير بالقتل وقال بغضب: انطق بقولك فين مكان الخزنه وايه الرقم السري؟؟
خاف المدير ، والكل كان واقف وخائف يتحرك لينق'تل المدير.
وقال المدير بخوف: ا ا ا هقولك ولسه هيقول وفجأه دخل البوليس ، وضر'ب مراد طل'قه في الهواء وارتبك الزعيم.
والكل فرح اوي.
وقال الزعيم بتوتر: ل لو حد قرب مني هقت'ل المدير.
أنت تقرأ
كبرياء آسيا وغرور أسر
ChickLitمقدمه ❤️ روايه كبرياء آسيا وغرور أسر احيانا نكون غافلين عما يدور حولنا لأننا نحتاج لي احد ينبهنا ويوقظنا من غفلتنا ليعلمنا الكثير ويعلمنا التواضع وان لاداعي للغرور . ولهذا الشخص الذي يمتلك قلبنا ليعلمنا معني الحب الحقيقي الذي سيغير حياتنا الذي...