وانتهت رقصه السلو بعد ما كل واحد شايل حبيبته وبدا الشباب يرقصوا مع بعض قصي ومراد وجاسر ومعتز واسر واياد وامجد كانوا بيرقصوا مع بعض.
وعند البنات كانوا بيرقصوا ملك واسيا ورقيه ومروه وسيلين وريناد على المهرجانات وكانوا فرحنين جدا ،وجت مامت اسيا ورقصت مع ملك،وباركتلها،وكان اسر وهو بيرقص مع الشباب عيونه ما نزلتش من على اسيا وهي بترقص مع ملك وكان فرحان لفرحتها،و بداوا المعازيم يهنوا العرسان واللواء فؤاد بارك لهم.
وبعد مرور تقريبا نصف ساعه طلبت اسيا من مسؤول الموسيقى المايك واخذت المايك والكل بص لها والكل سكت لما سمعوا صوت اسيا الساحر والجميل لما غنت
وقالت: اه يا قلبي ع الجمال قمر مشاء الله حطها في عينك دي اغلى بنت في الدنيا يعني تتدلع ومالو ما القمر عارف جماله مش هتبعد عنها يوم ولا ساعة ولا ثانية اه يا قلبي ع الجمال قمر مشاء الله حطها في عينك دي اغلى بنت في الدنيا يعني تتدلع ومالو ما القمر عارف جماله مش هتبعد عنها يوم ولا الساعه ولا ثانيه، دي صاحبتي وعشرة عمري وبينا سنين من صغري وانا ايدي في ايديها تعدي سنين فرحة باينة من عينيها لايق الابيض عليها، والعريس ايده في ايديها الله على جمالها اه يا قلبي ع الجمال قمر مشاء الله حطها في عينك دي اغلى بنت في الدنيا يعني تتدلع ومالو ما القمر عارف جماله مش هتبعد عنها يوم ولا ساعة ولا ثانية دي صاحبتي وعشرة عمري وبينا سنين من صغري وانا ايدي في ايديها تعدي سنين فرحة باينة من عينيها لايق الابيض عليها، والعريس ايده في ايديها الله على جمالها.
ودمعت عيون ملك وكانت هي ومراد بيرقصوا واسيا بتغني لهم واسيا عيونها مليانه بالدموع من الفرحه واسر واقف من بعيد ومراقبها ومستمتع بصوتها وانتهت اسيا من الاغنيه والكل سقف لها وجريت على ملك وحضنتها وحضنوا بعض تحت تسقيف الجميع لهم.
وبدا مراد انوا يأكل ملك الكيكه وملك تأكله وكذلك سيلين وقصي ومسكت ملك الشوكه وفيها قطعه صغيره من الكيك واكلت اسيا ومراد اكل اسر والكل بيسقف.
وانتهى الفرح وقربت اسيا من مراد.
وقالت له: خلي بالك منها يا مراد ملك دي اختي .
مراد بابتسامه : عيوني يا اسيا، دي ملك في عيوني!
وحضنت ملك اسيا وسلمت على معتز وحضنت رقيه ووالده اسيا ، واسر بارك لهم وسلم على ملك وحضن مراد ، وبارك لهم وسلموا على سيلين وقصي وباركوا لهم.
وركبت ملك مع مراد العربيه وركبت سيلين مع قصي العربيه المزينه بالورد وطلعوا على شهر عسل في مدينه ذهب.
ركبت اسيا هي واخواتها ووالدتها العربيه وروحوا بيتهم وكذلك اسر والكل روح.
وبعد مرور اربع ساعات
كان وصلوا سيلين وقصي وملك ومراد دهب وطلعوا على الفندق اللي حاجزينه ،وكل واحد شايل عروسته وطلع بها على الاوضه الخاصه بهم.
أنت تقرأ
كبرياء آسيا وغرور أسر
ChickLitمقدمه ❤️ روايه كبرياء آسيا وغرور أسر احيانا نكون غافلين عما يدور حولنا لأننا نحتاج لي احد ينبهنا ويوقظنا من غفلتنا ليعلمنا الكثير ويعلمنا التواضع وان لاداعي للغرور . ولهذا الشخص الذي يمتلك قلبنا ليعلمنا معني الحب الحقيقي الذي سيغير حياتنا الذي...