Okuldan çıktıktan sonra efsunla birlikte kaldığımız eve gittim. Üzerimde hâlâ bir telaş vardı. Akşam yemeği yerken efsun halimden ve tavırlarından bir şeyler olduğunu anlamış gibi
"Neyin var?" Dedi ona anlatsam mı yoksa anlatmasam mı bilemedim.
"Efsun sana bir şey sorabilir miyim?"
"Tâbi sorabilirsin aşkım"
"Daha önce hiç SEKS yapmadın. O zaman ilkini herhangi birine mı verirdin yoksa sevdiğin adama mı?"
Benim birisine aşık olduğumu neredeyse bütün herkes biliyordu. Ama bu kişinin kim olduğunu kimse bilmiyordu. Gökhan aramanızda zaten birşey olacağı yok ama yine de ilkimi ona vermek isterdim.
"Sevdiğin çocuk her kim ise ilkini ona vermek için elinden gelen herşeyi yap"
"Ama... Ama onun sevgilisi var efsun"
"Çal onu! Çeşitli planlar yap, ne bilim kız ile arasını boz ama onu Çal!"
Bahsettiği kızın kendisi olduğunu bilse hâlâ böyle konuşur muydu acaba?
Efsun böyle bir kızdı onun sevdiği çocuğun sevgilisi olması onun için bir engel değildi ya yasak aşk yaşardı. Ya da çocukla kızın arasını bozardı. Daha önce de yasak bir ilişki yaşamıştı. Zaten SEKS konusunda iyi olduğunu herkes biliyordu. Bu yüzden Gökhana arkadaş çevresi içinde hep çok şanslısın falan deyip göz kırpıyorlardı.
Ama haklı olduğu bir konu vardı ki ilkini Furkana vermeyecektim. Ne olursa olsun ilk ilişkimi Gökhan eşeğine verecektim...
Akşam saatlerinde Gökhan bize geldiğinde efsun Gökhan ben film izlemeye başladık. İnleme sesi ile birlikte kafamı onlara çevirdiğimde Gökhan ile efsunun öpüştüğünü gördüm. Kafamı hemen önüme çevirdiğimde yine kulaklıklarımı çıkardım. Bir hareketlilik hissettiğimde kafamı tekrar onlara çevirdim. Gökhan parmaklarını efsunun içine itiyordu. Gözlerim doldu. Bu görüntüyü izlemek istemiyordum. Gökhan onlara baktığımı hissetmiş gibi kafasını bana çevirdiğinde göz göze geldik.
Efsun zevkten dört köşe olmuş gözlerini kapatıp derince inliyor Gökhana sürtünüyordu. Gökhan ise bana bakarak parmakları ile efsunu beceriyordu. Tüm sinir hücrelerim gözlerimin önünde bir perde oluşturduğunda birden bire ayağa kalktım. Efsun da gözlerini açarak bakmaya başladı.
"Ben gidiyorum." Dediğimde efsun cevap verdi.
"Nereye gittiğini tahmin edebiliyorum ama bence gitme dedi." Kendisini Gökhan'ın kucağından yan tarafa atarak
"Niye gitmeyeyim? Fark ettim ki ben onun umrunda bile değilim ama olsun artık o da benim umrumda değil" diyerek üzerime ceketimi alıp evden çıktım. Taksiye binip Furkan'ın daha önce attığı konumu taksiye göstererek beklemeye başladım.
İlk öpücüğümü Gökhana vermiştim. Zaten o günden sonra Gökhan ilgimi çekmeye başlamıştı.
Merdivende inerken ayağım takılınca karşıdan gelen Gökhan'ın üstüne düşmüş ve dudaklarımı dudaklarının üzerine hissetmiştim. İşte o günden sonra hiçbir şey aynı olmadı zaten yavaş yavaş ona çekilmeye başladım. Ama o efsunla sevgilisiydi.
İlkimi de ona vermek isterdim ama yapacak birşey yok. Biraz daha orda otursaydim belki penisini falan da görürdüm. Nasıl SEKS yaptıklarını falan izlerdim belki.
Taksinin durması ile geldiğimiz eve baktığımda lux bir villa olduğunu gördüm. Furkan'ın Zengin olduğunu zaten biliyordum ama bu kadarda olduğunu bilmiyordum. Kapıyı çaldığım da bir süre sonra kapıyı kendisi açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK TUTKU +18
RomancePeki ya aslında sevdiğin çocuk en yakın arkadaşının sevgilisiyse? *** "Hâlâ yüzüme bakmıyorsun yalnız" başımı yerden kaldırıp yüzüne baktım. "Neden ısrarla yüzüne bakmamı istiyorsun?" Bakışlarını elindeki sigaradan çekip gözlemin içine baktı. "Bil...