Seçil: Günaydınnn
Gökhan: Günaydın
Gökhan: Evin konumunu at.
Seçil: Niye?
Gökhan: Okula birlikte gidicez
Seçil: Tamam.
Seçil: Konum
Gökhan: Tamamdır.
Gökhan: Hadi görüşürüz güzelim.
Seçil: Görüşürüzzz
Seçil: Öptüm.
Gökhan: Bende.
Yatakta gerindikten sonra ayaklanıp hemen banyoya girdim. İşlerimi halledip çıktıktan sonra okul formamı giydim ve aşağıya indim.
Mutfakta inci tek başına sandviçini yerken bir yandan da telefondan bir şeyler izliyordu. Kafasını kaldırıp beni görünce "Günaydın." Dedi. Ona aynı şekilde karşılık verip buzdolabını açtım.
İnci de sude'nin evinde bizimle birlikte kalıyordu. Ve hatta çatı katında bir odası bile vardı. Şu birkaç günde Sude ile sandığımdan daha samimi olmuşlardı.
Bende kendime bir sandviç yapıp yanına oturdum. Netflixden bir k-drama izliyordu. Telefonu ortamıza koyduğunda bende onunla birlikte izlemeye başladım.
Mutfağa sude'nin küçük sevgilisi Berke girdiğinde ikimizde refleksle ona baktık. Bu çocuk da dün burada kalmıştı. Altında yeşil bir şort ustumde ise beyaz sade bir tişört vardı.
"Günaydın." Dedi soğuk bir sesle yüzümüze bile bakmadan , bende "Günaydın." Dediğimde inci sadece kafasını aşağı yukarı sallayıp önüne dönmüştü.
Berke bozdolabından kendisi için yiyecek birşeyler bakarken Sude de mutfağa girdi. Saçları ıslaktı. Yeni duş almış olmalıydı. Berke 14 yaşında olmasına rağmen saçma bir şekilde yakışıyorlardı çünkü zaten Sude bebek yüzlüydü.
"Günaydın millet." Dedi hepimize enerjik bir biçimde ona aynı şekilde karşılık verdiğimizde inci sudeye hitaben
"Niye hazır değilsin?" Dedi üzerindeki şortlu pijama takımını göstererek
"Biz bugün okula gelemeyeceğiz." Dediğinde anladığını belirtir bı şekilde kafa salladı ve ayağa kalktı. Tam o sırada Gökhan'dan kapının önünde olduğunu belirten bir mesaj gelince inci ile birlikte bende evden çıktım.
Gökhan kapının önünde arabasına yaslanmış beni bekliyordu. İnci kapının önünde onu görür görmez yüzünü buruşturup kafasını başka yöne çevirdi. Arkadaşımla sevgilimin çok samimi olmasını zaten istemezdim ama bunların ki de çok berbattı.
"Sevgilim." Gökhan'ın yanına gidip sarıldığımda o bana aynı şekilde karşılık verip dudağıma kısa bı öpücük kondurdu. En son ayrıldığımızda arkamızda ki kıza dönüp "Hadi gel birlikte gidelim." Dedim.
İnci yüzünü ifadesiz tutup "Yok. Ben yürüyeceğim." Dedi. Yürümeye başlarken
"Saçmalama İnci! Aynı yere gidiyoruz." Dediğimde İnci beni umursamamıştı.
"Bırak. Ne hâli varsa görsün." Gökhan da ondan pek hoşlanmıyordu.
Arabaya bindiğimiz de arabayı tersi yöne doğru sürmeye başladı. Sanırım yine Emiri evinden alıp okula öyle götürecekti.
Emirin evinin önüne gelene kadar havadan sudan konuşmuştuk. En son sokağın başında Emiri görünce arabayı durdurdu. Emir arabaya binince "Günaydın." Dedi ikimize yönelik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK TUTKU +18
RomancePeki ya aslında sevdiğin çocuk en yakın arkadaşının sevgilisiyse? *** "Hâlâ yüzüme bakmıyorsun yalnız" başımı yerden kaldırıp yüzüne baktım. "Neden ısrarla yüzüne bakmamı istiyorsun?" Bakışlarını elindeki sigaradan çekip gözlemin içine baktı. "Bil...