Gökhan ,efsun ve ben akşam yemeği yiyorduk. Daha doğrusu sofrayı hazırlamış tam birşeyler yiyecektik ki evde ekmek olmadığını fark eden efsun ekmeksiz yemek yemeyeceği için ekmek almaya gitmişti. Bu yüzden Gökhan ve ben baş başa kalmış yemek yiyorduk. Tam o sırada Gökhan konuştu.
"Geçen Furkanla seni gördüm." Dediğinde nutkum tutuldu. Çiğnendiğim şeyi çiğnemeyi bıraktım. Donmuş gibi hâlâ yemeğe bakıyordum. Derince yutkununca kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"Anlamadım Gökhan?"
"Duvar kenarında öpüşüyordunuz."
"Bak aramızda sandığın gibi bir şey yok. Sadece öylesine arada sırada takılıyoruz o kadar."
"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin ama ben sadece uyarmak istedim. Furkan'ın grubu pis işlerle uğraşıyor. Bence ona yaklaşma" daha cümlesini bitiri bitirmez kaşlarını çatarak sordu.
"Hem zaten sevgilisi yokmu o çocuğun?" İlk defa bu kadar uzun konuşmuştu. Hemde bana karşı
"Var"
"Dediğim gibi seçil sevgilisi de varsa eğer extra uzak durmayq çalış. Bence yani benlik bişi yok ama sevgilimin arkadaşısın o yüzden uyarmak istedim."
"Uyardığın için sağol ama zaten bu aralar uzak duruyordum." Dediğim de kafa salladı. En sonki yaptığı hareketi unutmamıştım.
Daha fazla konuşmadık. Daha sonra efsun geldi. Yemekten sonra sofrayı kaldırdık ve biraz televizyon izledikten sonra onlar odalarına gittiler. Daha sonra da sesleri gelmeye başlayınca kulaklığımı taktım zaten.
***
"Bugün Gökhan götürecek bizi okula" dedi efsun
"Gökhan'ın evi buraya ters değil mi? Niye bizi almaya geliyor."
"Aman boşversene seçil hiç yürüyecek halim yok valla söylemesi ayıptır dün biraz fazla yüklendi de yarın sizi ben götürüm dedi" söylediği şeyler ile içimde bir yerlerde karıncalanma olmuştu.
Kıskandım hemde deliler gibi kıskandım.
Karşıma geçmiş sevdiğim çocuğu bana anlatıyordu. Gözlerim doldu ama gizledim hemen o sırada zaten Gökhan geldiği için önümden yürüyüp aşağı indi. Arka koltuğa oturduğumda Gökhan ve efsun kısaca öpüşüp birbirlerine günaydın dediler. Daha sonra beni de hatırlamış olacak ki dikiz aynasından bakıp "Sanada günaydın seçil" dedi kısa bı baş sallama hareketi ile kafamı cama çevirdim.
Evet beni asla umursamayan bir çocuğa trip atıyordum.
Çocuğun da nasıl umrundasın ama varya
Sen sus içses ne olursa olsun trip triptir. Okula gitmeden yoldan kardeşi Emir'i de aldık. Galiba aynı evde kalmıyorlardı. O da arkaya benim yanıma oturdu. Onu tanıyordum. Bizden küçüktü yani 10. Sınıfa gidiyordu emir ama gözlemlerim sonucunda çok sessiz, sakin ve kendi halinde bir çocuktu.
Okula geldiğimizde inip efsunu beklemeden yürümeye başladım. Şimdi onlar iki saat yiyişecekti.
Hiç çekemem!
Emir de biraz arkamdaydı. Karşıdan gelen Furkan'ı iplemeden yürüyordum ki yanıma yaklaşıp "konuşalım mı?" Dedi. Onu umursamadan yürümeye devam ettim. Onu görmezden gelecektim. Daha sonra kolumu tutarak durdurmaya çalıştı beni ama kolumu elinden çektim. Tekrar kolumu tuttuğunda bu defa çekemedim çünkü çok sıkı tutuyordu.
"Bırak kolumu canım acıyor!"
"İki dakika sadece iki dakikanı istiyorum senden"
"Bırak diyorum kolumu bırak" Furkan ısrarla gözümün içine bakıyordu. Arkamızda herşeye şahit olan emir daha fazla dayanamayarak yanımıza geldi. Furkan'ın kolunu kolumdan ayırarak beni kendi arkasına çekti.
"Bırak dedi sana duymadın mı?"
"Sen kimsin lan?" Son derece sinirle Emire bakıyordu. Neredeyse burun buruna gelmişlerdi.
"Sana lazım olmayacak birisi! Gel gidelim Seçil abla" diyerek yanıma gelip yürümeye başladı. Furkan'ın arkamızdan kaşlarını çatarak Emire baktığını biliyordum. Emir kendi sınıfına girdiğinde bende teşekkür ederek kendi sınıfıma çıktım.
Bir süre sonra efsun ve Gökhan da gelmişti. Biyoloji hocası geldiğinde dersi dinlemeye başladım. Biyoloji dersine aşık bir kızdım. Zaten sırf bu yüzden sayısal seçmiştim. Efsunla bayadır tanışıyorduk ama Gökhanla henüz bu yıl tanışmıştık. Gökhanla aynı sınıfta olduğumu öğrendiğimde az kalsın sevinçten ağlayacaktım. Ama nereden bilebilirdim ki arkadaş olduğum kız ile tanışıp o gece sevgili olacağını...
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Emir bebeğimi unutmayın!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK TUTKU +18
RomancePeki ya aslında sevdiğin çocuk en yakın arkadaşının sevgilisiyse? *** "Hâlâ yüzüme bakmıyorsun yalnız" başımı yerden kaldırıp yüzüne baktım. "Neden ısrarla yüzüne bakmamı istiyorsun?" Bakışlarını elindeki sigaradan çekip gözlemin içine baktı. "Bil...