8. KAYBOLDUK!

15.5K 164 117
                                    

Gökhan'la dolu bir bölüm buyrun içiniz açılsın:)

...

Sabah karşı yorgun bir şekilde uyandım. Bu çadırda yatmak bana hiç iyi gelmiyordu. O kadar çok belim ağrıyordu ki bir an için ayağa kalkamadım. Ani hareket yaptığım için belime yine bir ağrı girerken ağzımdan büyük bir inleme çıktı. Gözlerim doldu.

Gökhan da sesimi duymuş olacak ki yavaş yavaş gözlerini açtı. Karşısında beni gözlerim dolu bir şekilde görünce hafifçe kasları catildi. Bu uyku mahuru halı o kadar yakışıklı göründü ki bir an gözüme az kalsın ayrımı unutacaktim.

"Ne oldu?" Diye sordu kısık çıkan sesiyle aynı zamanda da oturur pozisyona geldi.

"Belim acıyor."

"Yer yatağından dolayı mı?"

Kafa salladım. Hmm dermiş gibi bir ses çıkardı. Tek kaşını kaldırıp düşünmeye başladı.

"Şöyle yapalım."

Kendi altındaki uyku tulumunu alıp benimkinin üstüne serdi . Üzerine aldığı ince bakteniyeyi de onun üzerine koyunca daha yumuşak bir yatak elde etmiş oldu.

"Bak böyle daha rahat olacak, hadi uyu."

Dediğinde şaşkınca ona baktım.

"Sen nasıl uyuyacaksın?"

"Ben daha uyumam zaten otururum biraz hadi sen uzan ." Dediğinde yaptığı harekete içim gitti. Hayranlıkla gözlerine bakıp yumuşak bir sesle "teşekkür ederim Gökhan"

"Bir şey değil hadi gel " diyerek hâlâ belim ağrıdığı için uzanmama yardım etti.

Yatak gerçekten de yumuşacık olmuştu. Gülmeyerek yattığım yerde gerindim.

"Çok güzel olmuş bu!" Dedim heyecanla o da gülüp sessizce birşeyler söyledi ama duyamadım. Umursamadan ona dönüp gözlerimi kapattım.

"Gerçekten Furkan'ı mı seviyorsun?" Aniden sorduğu soruyla hızla gözlerimi açtım. İki bacağını kendine çekmiş ellerini de bacaklarına sarmış düşünceli bir şekilde bana bakıyordu.

"Ne? Hayır tabiki! Bu da nereden çıktı."

"Efsun söyledi."

"Ne!?"

"Ne, Ne? ona öyle söylemedin mı?"

"Hayır! Ona Furkandan hiç bahsetmedim!"

"Allah Allah " dedi tek kaşını kaldırarak

"Ben Furkan ile aramadaki tüm bağları kopardım. Bu konuda sakın yanlış düşünme tamam mı?" 

"Benim ne düşündüğümü bu kadar önemsiyor musun?"

"Ne? Evet... Yani hayır, offf Gökhan birşeyleri yanlış anlamanı istemiyorum o kadar "

"Öyle olsun"

***

Kahvaltıdan sonra kamptakiler yürüyüşe çıkmıştı. Neredeyse gün boyu yürüyüş yapacakları için ben kamp alanın da kalmayı tercih etmiştim. Benimle birlikte Gökhan da kampta kalmıştı. Sorduğumda ise o da benim gibi gün boyu yürüyemeyeceğini söylemişti.

Ana neredeyse sabahtan beri sadece oturduğumuz için de biraz canım sıkılmıştı. Aniden ayağa kalkmamla bakışları bana döndü.

"Ben çok sıkıldım." O da benim gibi ayağa kalkıp önden yürümeye başladı.

"Gel biraz gezinelim bari" arkasından yürümeye başladım. Yürüdük etrafı keşfettik ama hiç konuşmadık.

"Niye bu kadar sessizsin?" Bana yönelttiği soruyla başımı ona çevirdim.

YASAK TUTKU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin