Κεφάλαιο 5

45 2 1
                                    

-Άρης

Αυτό δεν είναι καλό.

Αυτό δεν είναι καθόλου καλό.

Αυτές ήταν οι πρώτες σκέψεις μου όταν είδα τα μηνύματα στην ομαδική που έχει η παρέα μας. Εγώ και ο Γιώργος βλέπαμε χαλαρά μια ταινία στο σπίτι του -βασικά αυτός έβλεπε την ταινία και εγώ έκανα πως την βλέπω, καθώς ήμουν αφιερωμένος στις σκέψεις μου- όταν στέλνει η Έλενα ότι θα περάσει από εδώ μαζί με την Βασιλική.

Δεν θέλω να δω την Βασιλική αυτήν την στιγμή. Δεν νομίζω πως θα το αντέξω.Ήλπιζα πως θα έχω λίγο χρόνο μπροστά μου πριν την συναντήσω ξανά για να μπορέσω να επεξεργαστώ τα τελευταία γεγονότα και να προσαρμοστώ σε αυτά. Δηλαδή, να μαζέψω όλες μου τις δυνάμεις για να προσποιηθώ ότι είμαστε μόνο φίλοι και πως δεν συνέβη τίποτα μεταξύ μας.

Δεν είμαι έτοιμος για αυτό. Όχι ακόμα. Όχι, όταν έχω περάσει όλο μου το πρωί κοιτώντας με άδειο βλέμμα την τηλεόραση σκεφτόμενος το φιλί μας.

Ειλικρινά λυπάμαι τον εαυτό μου.

Στο παρελθόν είχα αρκετές σχέσεις, οπότε η επαφή με το άλλο φύλο μου είναι γνώριμη. Ωστόσο, κανένα από τα φιλιά μου στο παρελθόν δεν συγκρίνεται με αυτό. Αυτό ήταν γεμάτο συναίσθημα, ένταση και πάθος, παρά την αρχική διστακτικότητα. Αυτό ξύπνησε μία φωτιά μέσα μου που καταπίεζα πολλά χρόνια. Πολλές φορές κατά την διάρκεια της φιλίας μου με την Βασιλική φανταζόμουν πως θα ήταν να με φιλάει ή να κάνει και άλλα πιο ενδιαφέροντα πράγματα... Όσο έμεναν οι σκέψεις αυτές στο πλαίσιο της φαντασίας δεν υπήρχε πρόβλημα. Τώρα όμως που τα πιο τρελά μου όνειρα έγινα πραγματικότητα δεν μπορώ να μην σκέφτομαι πως ότι ήθελα πάντα μπορεί να γίνει δικό μου. Το απίθανο έχει γίνει πλέον πιθανό και δεν μπορώ απλά να το αγνοήσω. Το ξέρω πως εγώ ήμουν αυτός που πρότεινε να ξεχαστεί ότι έγινε, αλλά το είπα αυτό μόνο και μόνο για να σώσω την φιλία μου με την Βασιλική. Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα είναι να μείνουμε μόνο φίλοι.

Την θέλω. Την θέλω πολύ. Τώρα που ξέρω τι γεύση έχουν τα χείλη της έχω εθιστεί σε αυτήν και θέλω και άλλο. Την χρειάζομαι.

Σκατά.

Σε λίγο θα είναι εδώ και εγώ σκέφτομαι πως θα την φιλήσω ξανά. Πρέπει να ηρεμήσω, γιατί παίζω με την φωτιά και δεν θέλω να καώ. Όσο και αν χρειάζομαι την Βασιλική ως κοπέλα μου τόσο την χρειάζομαι και ως φίλη μου. Αν συνεχίσω μια ιστορία που εγώ ο ίδιος έληξα κινδυνεύω να χάσω πολλά. Πολλά περισσότερα από όσα είμαι διατεθειμένος να αποχωριστώ. Δεν θα το αντέξω αν την χάσω.

Όχι μόνο φιλοιWhere stories live. Discover now