-Βασιλική
Νιώθω να ταρακουνιέμαι ολόκληρη και το κρεβάτι μου να βουλιάζει.
"Σήκω υπναρού!" φωνάζει η Έλενα, ενώ ταυτόχρονα προκαλεί κανονικό σεισμό στο κρεβάτι μου.
"Παιδί μου πας καλά πρωινιάτικα;" της λέω με παράπονο και θάβω το κεφάλι μου κάτω από το μαξιλάρι.
"Έλα σήκω, σήμερα είναι η τελευταία μας μέρα στο νησί."
Τελευταία μέρα. Πως πέρασε έτσι ο καιρός; Νιώθω πως πέρασε πολύ γρήγορα και πολύ αργά ταυτόχρονα. Από την μία ούτε που κατάλαβα πως πέρασαν οι μέρες, από την άλλη έγιναν τόσα πολλά που νιώθω λες και πέρασε μία αιωνιότητα.
Ετοιμαζόμαστε και κατεβαίνουμε για πρωινό. Στην κουζίνα δεν είναι κανείς. Μάλλον θα κοιμούνται ακόμα. Ξεκινάμε να ετοιμάζουμε πρωινό για όλους, όταν μας διακόπτει ο Ανδρέας που μπαίνει μέσα χασμουριώντας.
"Καλημέρα κούκλες. Τι κάνουμε;" λέει νυσταγμένα.
Τώρα τελευταία τα κομπλιμέντα του είναι πιο γενικά, μάλλον για να μην κάνει να νιώθω περίεργα.
"Καλημέρα!" απαντάμε με μια φωνή και ένα χαμόγελο.
"Να σας ετοιμάζουμε ομελέτες" προσθέτω.
"Πόσο τυχεροί είμαστε" λέει ο Ανδρέας μεταξύ σοβαρού και αστείου.
"Ναι είστε." του απαντάει η Έλενα με έμφαση.
Ο Ανδρέας απλά της χαμογελάει, κάθεται στην νησίδα που χωρίζει την τραπεζαρία από την κουζίνα και μας κοιτάει ενώ μαγειρεύουμε.
"Ποιο είναι το πλάνο για σήμερα;" τον ρωτάω μετά από λίγες στιγμές σιωπής.
"Έλεγα να πάμε σε μια παραλία εδώ κοντά, να γυρίσουμε σχετικά νωρίς για μεσημεριανό και το απόγευμα να πάμε μια βόλτα στο κέντρο. Μετά το βράδυ μπορούμε να κάνουμε ότι θέλετε."
"ΝΑ ΠΆΜΕ ΚΛΑΜΠ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ." λέει η Έλενα με περισσότερη ένταση από όση χρειάζεται για να την ακούσουμε.
"Θα μπορούσαμε, απλά ο Γιώργος και ο Άρης θα πρέπει να οδηγήσουν αύριο." της απαντάει ο Ανδρέας
"Δεν πειράζει, θα το αντέξουν τα αγόρια." αντιλέγει η Έλενα με πείσμα.
"Τι θα αντέξουμε;" ρωτάει ο Γιώργος που μόλις κατέβηκε από πάνω με τον Άρη να τον ακολουθεί. Όλος ο κάτω όροφος είναι ενιαίος, οπότε όλα ακούγονται.
"Κλαμπ σήμερα." λέει η Έλενα.
"Προφανώς και θα το αντέξουμε. Για αυτό αμφιβάλλετε;" λέει ο Γιώργος με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Όχι μόνο φιλοι
Literatura FemininaΠως κατέληξε μία χρόνια φιλία να κρέμεται από μια κλωστή; Όταν αναπτύσσονται αισθήματα μπερδεύουν την κατάσταση και απειλούν την φιλία. Στην τελική μένει μόνο ένα ερώτημα. Είσαι πρόθυμος να τα ρισκάρεις όλα για να έχεις ότι ονειρευόσουν, με τον κίν...