-Βασιλική
Νίωθω την ζεστασιά του ήλιου να καίει όλο το σώμα μου και ένα αίσθημα ευχαρίστισης με κατακλύζει. Το μόνο που ακούω είναι ο ήχος που κάνουν τα κύματα της θάλασσας όταν σκάνε στην χρυσή αμμουδιά και το τραγούδι των γλάρων που πετάνε ψηλά στον γαλάζιο ουρανό κάνοντας που και που καμιά βουτιά, μήπως και βρουν το επόμενο θύμα τους. Τα μάτια μου είναι κλειστά και έτσι μπορώ να επικεντρωθώ μόνο στους ήχους. Επιτέλους ηρεμία. Όχι δράματα, ενοχλημένα βλέμματα και αγριοκοιτάματα. Μόνο η θάλασσα.
Ξαφνικά, σταγόνες νερού πέφτουν στην πλάτη μου, όπως ξαπλώνω μπρούμητα και με αναγκάζουν να ανοίξω τα μάτια μου και να γυρίσω για να δω ποιος τόλμησε να διαταράξει την ηρεμία μου.
Προφανώς και είναι αυτός. Το τελευταίο άτομο που θέλω να δω αυτήν την στιγμή. Αν και για να το παραδεχτώ, βαθιά μέσα μου ήλπιζα να είναι αυτός.
Ο Άρης είναι από πάνω μου και με κοιτάει με ένα στραβό, παιχνιδιάρικο χαμόγελο.
"Τι είναι;" τον ρωτάω επιφυλακτικά, γιατί κάθε φορά που έχει αυτήν την έκφραση πρόκειται να κάνει κάτι εξαιρετικά χαζό.
"Θα μπεις επιτέλους μέσα με τους υπόλοιπους ή θα συνεχίζεις να κάθεσαι έδω μόνη σου;" μου απαντάει ανυπόμονα.
"Θα κάτσω λίγο ακόμα έξω γιατί θέλω να μαυρίσω"
"Τόσες μέρες θα κάτσουμε έδω, αν το κάνεις αυτό καθημερινά στο τέλος θα αλλάξεις φυλή."
"ΧΑ ΧΑ ΧΑ. Αν θες να ξέρεις, όχι ότι σε αφορά, αλλά μόνο σήμερα είχα σκοπό να το κάνω αυτό μόνο και μόνο για να είμαι σίγουρη πως θα έχω μαυρίσει αρκετά μέχρι να φύγουμε."
"Πρώτον, αυτό που λες δεν βγάζει νόημα και δεύτερον, έχεις αρχίσει να καίγεσαι."
"Δεν καίγομαι! Απλά σε κάποια σημεία πήρα λίγο παραπάνω χρώμα."
"Και πάλι, είσαι σαν κοτόπουλο που το ξέχασαν παραπάνω στον φούρνο."
"Πολλά αστεία δεν λες σήμερα;"
"Είσαι απίστευτη μούσα."
"Να το εκλάβω σαν κοπλιμέντο;"
"Κάνε ότι νομίζεις. Τώρα, θες μήπως να σου βάλω λίγο αντιλιακό στην πλάτη, γιατί αυτό το χρώμα που έχει είναι ειλικρινά ανησυχητικό."
Αυτήν ακριβώς την στιγμή μας πλησιάζει ο Ανδρέας και πρέπει να άκουσε την τελευταία φράση του Άρη, καθώς φαίνεται λίγο ενοχλημένος.
ESTÁS LEYENDO
Όχι μόνο φιλοι
Chick-LitΠως κατέληξε μία χρόνια φιλία να κρέμεται από μια κλωστή; Όταν αναπτύσσονται αισθήματα μπερδεύουν την κατάσταση και απειλούν την φιλία. Στην τελική μένει μόνο ένα ερώτημα. Είσαι πρόθυμος να τα ρισκάρεις όλα για να έχεις ότι ονειρευόσουν, με τον κίν...