-Βασιλική
Αυτό το ταξίδι είτε θα πάει πολύ καλά είτε πολύ κακά. Αυτήν την στιγμή, καθώς κοιτάω την παραγεμισμένη βαλίτσα μου, δεν νομίζω πως είναι πιθανή μια ενδιάμεση κατάσταση.
Αν όλα πάνε καλά, θα έχω ξεχάσει ότι έχει συμβεί με τον Άρη και θα παραμείνουμε φίλοι, ενώ θα τα έχω φτιάξει με τον Ανδρέα. Το τελευταίο δεν είναι απαραίτητο, τώρα που το σκέφτομαι, και μόνο το λίγο φλερτ νομίζω πως θα κάνει την δουλειά του και θα με βοηθήσει να ξεκολλήσω τις σκέψεις μου από τον Άρη.
Αν όλα πάνε κατά διαόλου, ο Άρης θα μαλώσει με τον Ανδρέα, πιθανότατα και με εμένα, και μπορεί να καταστρέφει η φιλία μας για πάντα.
Όπως καταλαβαίνετε δεν θέλω να σκέφτομαι και πολύ την δεύτερη εναλλακτική. Και για να είμαι ειλικρινής την τελευταία εβδομάδα - όσο έπρεπε να περιμένω για να φτάσει η μέρα της αναχώρησης μας και παράλληλα να αποφεύγω τον Άρη - αυτές οι σκέψεις δεν απασχόλησαν για πολύ το μυαλό μου. Όσο πλησίαζαν οι μέρες τόσο πιο ενθουσιασμένη ήμουν και ξεχνούσα τις αμφιβολίες μου. Είχα ένα ανεξήγητο προαίσθημα ότι όλα θα πήγαιναν καλά.
Ωστόσο, τώρα που είμαι έτοιμη να πάρω την βαλίτσα μου και να προσπαθήσω να την μεταφέρω χωρίς να σκοτωθώ -κομματάκι δύσκολο- οι χειρότεροι φόβοι μου επανήλθαν δριμύτεροι και έχω αρχίσει να πανικοβάλλομαι.
Εισπνοή. Εκπνοή.
Είναι πολύ αργά για να το ακυρώσω; Μπορώ να πω πως είμαι άρρωστη και δεν μπορώ να σηκωθώ από το κρεβάτι, ποιος θα το αμφισβητήσει; Αυτή δεν είναι και τόσο καλή ιδέα...
Εισπνοή. Εκπνοή.
Ξέρετε κάτι, στην τελική αυτό το ταξίδι το κάνω για εμένα, είναι οι διακοπές που τόσο χρειάζομαι. Δεν θα τις ακυρώσω για κανέναν και δεν θα αφήσω κανέναν να μου τις χαλάσει. Αυτήν την μια εβδομάδα που θα μείνουμε στην Λευκάδα θα περάσω τέλεια ακόμη και αν χρειαστεί να παρατήσω τον Άρη και τον Ανδρέα να μαλώνουν μεταξύ τους όσο κάνω ηλιοθεραπεία με την Έλενα. Το μόνο που χρειάζομαι αυτήν την στιγμή είναι λίγη ψυχική ηρεμία και αν κανένας τους δεν μπορεί να μου την προσφέρει, τότε κανένας τους δεν θα είναι μέρος τον διακοπών μου.
Εντάξει, ο Ανδρέας επιβάλλεται να είναι ως ένα σημείο γιατί θα είναι ο οικοδεσπότης μας και δεν θέλω να είμαι αγενής, όμως δεν διστάζω να κόψω κάθε επικοινωνία πέρα από τα τυπικά. Σε ακραίες καταστάσεις πρέπει να παίρνεις και ακραία μέτρα. Ελπίζω να μην φτάσω σε αυτό το σημείο, αλλά είμαι προετοιμασμένη για τα πάντα.
ESTÁS LEYENDO
Όχι μόνο φιλοι
Chick-LitΠως κατέληξε μία χρόνια φιλία να κρέμεται από μια κλωστή; Όταν αναπτύσσονται αισθήματα μπερδεύουν την κατάσταση και απειλούν την φιλία. Στην τελική μένει μόνο ένα ερώτημα. Είσαι πρόθυμος να τα ρισκάρεις όλα για να έχεις ότι ονειρευόσουν, με τον κίν...