- Βασιλική
Έχει αργήσει.
Έχει αργήσει εξαιρετικά πολύ.
Το άθλιο σκουλίκι με έχει στήσει μια ολόκληρη ώρα.
Το ξέρω πως δεν φταίει αυτός που η πτήση Παρίσι-Θεσσαλονίκη είχε μια ώρα καθυστέρηση αλλά έχω κάθε δικαίωμα να τον κατηγορώ. Εξάλλου, είμαι η κολλητή του, αν δεν το κάνω εγώ ποιος θα το κάνει;
Χτυπάω νευρικά το πόδι μου στο πάτωμα το τελευταίο δεκάλεπτο και η κυρία που κάθεται δίπλα μου με κοιτάει περίεργα, λες και είμαι έτοιμη να πάθω νευρικό κλονισμό. Μάλλον γιατί είμαι έτοιμη να πάθω νευρικό κλονισμό.
Παίρνω μια ανάσα και συγκεντρώνομαι στον ήχο που κάνει η σόλα του παπουτσιού μου όταν χτυπάει με το πάτωμα σαν να εξαρτάται η ζωή μου από αυτό. Τα έχω σχεδόν καταφέρει, όταν, ξαφνικά, μια γνώριμη φωνή με βγάζει από το λήθαργο μου.
"Ει Βάσο έχει τίποτα ενδιαφέρον στο πάτωμα; Ούτε τα βιβλία της σχολής δεν σε έχω δει να κοιτάς με τόση αυτοσυγκέντρωση" φωνάζει γελώντας ο Άρης.
"Και εγώ που περίμενα να ακούσω ένα γειά σου Βασιλική, τι κάνεις; Μου έλειψες παρά πολύ! " του απαντάω ελαφρώς ενοχλημένη, αλλά με χιουμοριστικό ύφος, καθώς σηκώνομαι από την καρέκλα για να τον αγκαλιάσω.
Επιτέλους έφτασε. Ο Άρης είναι εδώ.
Το ξέρω πως το ξέρει πως σιχαίνομαι να με φωνάζουν Βάσο αλλά και πάλι το κάνει όταν θέλει να με εκνευρίσει.
Αγκαλιαζόμαστε σφιχτά για λίγα δευτερόλεπτα και όταν με αφήνει και απομακρύνεται μου χαράζει ένα από τα περίφημα χαμόγελα του που κάνουν στρατιές κοριτσιών να λιώνουν. Εγώ βέβαια είμαι από τα λίγα κορίτσια που έχουν ανοσία στην γοητεία του, καθώς είμαστε φίλοι πολλά χρόνια,όμως τα υπόλοιπα κορίτσια είναι ανυπεράσπιστα μπροστά στα χαρούμενα μελί μάτια του και στο άψογο πρόσωπο του που πλαισιώνεται από ξανθιές τούφες των μαλλιών του. Με ένα του χαμόγελο κοκκινίζουν και τραυλίζουν στην προσπάθεια τους να του μιλήσουν.
"Λοιπόν πως ήταν το Παρίσι; Το πανεπιστήμιο εκεί είναι ακόμα όρθιο μετά από έναν χρόνο παρουσίας σου;" τον ρωτάω γελώντας. Ο Άρης είχε μπει σε ένα πρόγραμμα Erasmus και έτσι πήγε για ένα χρόνο σε πανεπιστήμιο στο Παρίσι.
"Βαρετό χωρίς εσένα. " μου απαντάει γελώντας και αυτός. "Και μην ανησυχείς τα έχω αφήσει όλα έτσι ακριβώς όπως τα βρήκα. "
KAMU SEDANG MEMBACA
Όχι μόνο φιλοι
ChickLitΠως κατέληξε μία χρόνια φιλία να κρέμεται από μια κλωστή; Όταν αναπτύσσονται αισθήματα μπερδεύουν την κατάσταση και απειλούν την φιλία. Στην τελική μένει μόνο ένα ερώτημα. Είσαι πρόθυμος να τα ρισκάρεις όλα για να έχεις ότι ονειρευόσουν, με τον κίν...