Yıllar Sonra#23

15.2K 804 57
                                    

İyi Okumalar❤
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yere yığılmasının ve bizim apar topar Meriç abimi hastaneye getirmemizin üzerinden tam 2 saat geçmişti ve kimse bize bir şey söylemiyordu. Acil servisinin önünde öylece bekliyorduk .

Annem Meriç abimin sinir krizi geçirdiğini duyunca ortalığı ayağa kaldırmıştı bu yüzden de şimdi uyutuyorlardı. Babam da yıkılmış durumdaydı Çağrı Miraç abisine yakışır bir kardeş olarak beni sorumlu tutmuştu. Benim yüzümdenmiş,Sezen gibiymişim bende Çınar'sa beni görür görmez sarılmıştı,ondan bu tavrı beklemiyordum ama 15 yaşındaki çocuk onlardan olgun çıkmıştı. Ben ise sarılmasına bir şey demedim. Buna ihtiyacı vardı benimde.

Beklemekten kafayı yiyecektim, acilin girişinde abimi görmüştüm hızlı adımlarla buraya doğru geliyordu onu görünce koşarak yanına gidip,sıkıca sarıldım.

"Abi, Meriç abim..." Beni göğsüne çekip,saçlarımı okşamaya başladı.

"Şş Meriç iyi olacak,güçlüdür o." Elimi tuttu ve babamların olduğu yere geldik ikisi de ifadesiz bir suratla birbirlerine bakıyorlardı oysaki birbirlerine destek olmalarını ve baba oğul gibi olmalarını isterdim.

"Ne işin var senin burada." Miraç her zaman ki gibi bir susmayı bilmiyordu.

"Miraç bunun şimdi sırası değil oğlum." Dedi  babam ve bir süre bakıştılar. Acaba oğlum diyince abim ne hissetti. Gerçi ne  hissettiği yüzünden okunmuyordu. Her sevgisizlik gördüğünde ona sımsıkı sarılmak ben buradayım demek istiyordum.

"Meriç Bey'in yakınları sizler misiniz?" Nihayet doktor gelebilmişti. "Evet biziz,kardeşim iyi mi doktor bey?" Dedi abim.

"Meriç senin kardeşin falan değil lan!" Lafa atlamasa daha doğrusu hastanede olmamıza ve kardeşinin acı çekmesine rağmen laf sokmaya çalışmasa olmuyor muydu Allah aşkına?

"Miraç burada bari iki dakikalığına sus, şimdi burada Meriç'in kimin kardeşi olup olmadığını sorun haline getireceksin gerçekten. Şimdi sırası değil dedi babam duymuyor musun?" Her ne kadar ona kırgınlığım olsa da haklıydı Yiğit.

"Sen karışma Yiğit."

"Yeter bu kadar Miraç,ya sessizce dur ya da-" Dedi babam ama yok Miraç rahat durur mu?

Kaybolan Yıllar (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin