Kaybolan Yıllar#Alıntı5

26K 1.2K 53
                                    


İyi Okumalar...

"Hoş geldin, beni ne kadar mutlu ettiğini bilemezsin." İçimde hissettiğim mutluluk duygusu çok hoştu. Gülümsedi, değişmemişti. Gülümsemesi robotikti, programlanmış gibi.

"Ben hazırladım valizimi gidelim mi?" Kafasını iki yana salladı, elini koltuğa vurup yanına çağırdı. "Gel senle konuşalım bir." Gülümseyerek yanına oturdum.

"Biliyor musun dadı? Bu evde sürekli programım aksadı bir günün cezasını çektim.  Eve gidince devam ederiz, cezaları da çekerim tekrardan olmaz mı?"  Gülümsemesi yavaş yavaş soldu.

"Bizi yalnız bırakır mısınız?" Ben istemiştim yalnız olmayı, ben onunla yalnız kalmak istiyordum. Yalnız yüzleşmek.

Yiğit abim, çıkmadan gelip alnımı öpmüştü. Bu senin yanındayım deme şekliydi sanırım. Hepsi odadan çıktı, baş başa kaldık. "Nasılsın dadı?" Ses tonum, soğuktu. Elini omzuma koydu. Kendimi geri çektim, dudaklarımı büzdüm.

"Sen beni alacak mısın?" Kafasını iki yana salladı, başını önüne eğdi.  "Beliz, benim görevim bitti."  Kaşlarımı kaldırdım, ellerimi sıktım.

"Görevin 17 yılımı zehir etmek miydi, hayatımı çalmak mıydı?" Gözleri gözlerimi buldu, şaşırmıştı. 

"Hani her evde aynıydı, hani bu yaptıklarını herkes yaşıyordu."  Yutkundum, ağır geliyordu.  "Bana aşıladın, bu lanet şeyi bana aşıladın. Ceza dedin, geleceğin için dedin. İnandım ben sana, güvendim." 

"Beliz, ne diyorsun sen?"  Güldüm, bunu hak etmişti.   "Oyun bitti, küçük kız uyandı." Sesim tıslarcasına çıkmıştı, hayatımı mahvetmişti.

Kazağımı sıyırdım, izleri görmesini sağladım.  "Yanımda yoktun ama zihnime yerleştirdiğin o iğrenç prangalar yüzünden kendimi asla özgür hissetmedim."

"Cezalarımı attım, yırttım. Yine de kurtulamadım." Ayağa kalktım, hızlı hızlı volta atmaya başladım. Deliriyordum. "Söyle bana, cezaların bittiğini söyle. Programın olmadığını söyle." Gülme sesi durmama neden oldu, ilerleyemedim.  

"Asla kurtulamayacaksın asla, madem ailen beni şikayet etti madem bugünden sonra parmaklıklar arasında olacağım. Sende zihnindeki prangalar ile kal."

Hepinize Merhabalar!

Beliz sanırım hepimizi şaşırttı, ne oldu öyle?

Çarşamba alıntı, pazar bölüm günü dedim ama yazdıkça atıyorum. Önceden haber almak için @bittimknk hesabını takip edin lütfen 🙏🏻

Kaybolan Yıllar (Gerçek Aile)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin