——————————
❤️Liked by victoria_verstappen and 469 879 others
juri_vips Včerajšie natáčanie som si užil na sto percent. Táto momentka je najlepšia, musím si ju sem uložiť 😉
zobraziť ďalších 11 800 komentárov
raffaellaalencarb Toto nemyslíš hádam vážne 🤦♀️
victoria_verstappen Ja skapéééém, táto fotka je, že brutálna😎 Na toto zbalíš určite veľa dievčat, hlásim sa ako prvá 😂
juri.vips Namiesto žmurkacieho smajlíka budem od nes používať túto fotku 🤣🤣
——————————
Jüri
Po uverejnení momentky zo včerajšieho natáčania pre youtube kanál nášho tímu som dostal veľa správy, ktoré boli pozitívne, úsmevné. Jediná správa, presnejšie povedané pohľad, ktorý nebol pozitívny a úsmevný bol od mojej priateľky. Odkedy som sa vrátil do boxov na mňa zazerala, zužovala na mňa oči čo znamenalo, že je nahnevaná. Ona a jej perfekcionizmus, chce aby sme v očiach ľudí vyzerali ako ten perfektný pár, ktorý si želá každé mladé dievča. Skôr mám pocit, že chce aby každý vedel aký dokonalý sme, bezchybný. Mne to príde nudné, rád si urobím zo seba srandu čo ona nechápe. Milo ma prekvapilo, že to pochopila Victoria, ktorej komentár ma úprimne potešil ale i prekvapil. Po fiasku s mojou priateľkou, a tým ako ju osočovala za preberanie sa nedala odstrašiť a robí si čo sa jej zachce. Presne ako jej brat, ktorého názory ostatných sú mu ukradnuté a ide si svoju lajnu.
"Vymažeš tú fotku!! Nebudeš nás takto strápňovať!" zavrčí mi do tváre Raffa v momente, keď sa ku nej priblížim. Už som tisíckrát oľutoval rozhodnutie pred prvým tréningom pozdraviť ju.
"Nevymažem. Páči sa mi a vyjadruje to mňa, nie som vážny nonstop, rád sa bavím a tá fotka je náhodou unikátna." oponujem jej pričom držím v ruke kuklu, ktorú si chcem prevliecť cez hlavu.
"Jüri!!" okríkne ma o čosi hlasnejšie. To započuje Victoria, ktorá práve vošla do boxov v spoločnosti jej staršieho brata. Úsmev na tvári mala očarujúci, dych berúci.
"Jüri tá fotka, ktorú si pridal je excelentná. Musíš prinútiť aj Maxa takú pridať, ale počkať keď sa na to spätne pozriem tak môj brat také pridáva nonstop, hlavne keď behá. Tvári sa tam ako blbec." zasmeje sa. Jej smiech je nákazlivý, moje kútiky pier automaticky vystúpia nahor a zasmejem sa spoločne s ňou. Má pravdu, Maxo a jeho fotky z behov sú otrasné, nechápem ako ten chlap dokáže na také niekoho zbaliť. Jedinému komu sa nepáčilo naše žartovanie bola moja priateľka. Max len pokrútil nad nami hlavou, mávol rukou a vybral sa k stolu kde je položená jeho prilba.