{19}

272 25 6
                                    

———————————

❤️Liked by victoria_verstappen and 409 890 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❤️Liked by victoria_verstappen and 409 890 others

juri_vips Jeden úsmev pre fotografa, nech sa páči, bude to päť päťdesiat. 😉

zobraziť ďalších 11 890 komentárov 

victoria_verstappen Ty si ale z drahého kraja. 😅

f1_vips Kľudne dám aj dvojnásobok, keď sa na mňa takto budeš usmievať 😁 

redbullracing Stiahneme ti to z platu 😏

———————————

Od včera sa toho zmenilo pre nás veľa. Už sme paddockom nekráčali bok po boku, tváriac sa, že spolu nič nemáme. Naše prsty boli prepletené, úsmevy na našich tvárach široké a sebavedomie z nás sršalo. Dopĺňali sme sa. Kým sme boli spolu bolo všetko tak ako malo byť. Bok po boku sme boli silnejší ako samostatné jedince. 

Max kráčal vedľa nás, tváriac sa odmerane ako vždy. Pred médiami sa málokedy usmieval a keď hej tak to jeho deň musel byť veľmi úspešný a dobrý. Počuli sme za nami ohováranie, mrmlanie dievčenských hlasov ale úprimne nám to bolo jedno. Aspoň môjmu ja, ktoré chcelo byť pre spoločnosť dokonalé. Už som sa viac nezapodievala tým čo si kto o mne myslí. Išla som si svoju cestu, ktorú som už kráčala v spoločnosti môjho priateľa. 

Oficiálne sme nikdy na internet ešte nič nedávali, takže šok pre niektorých fanúšikov to musel byť. Hlavne pre tie mladé dievčatá pod pätnásť rokov, ktoré každý krát vykrikujú Jüriho meno až ich musí byť na druhú stranu mesta počuť. Je zlaté, že sú jeho fanúšičky, no niekedy by sa mohli krotiť. kto má celý deň počúvať to ako po ňom zjapú. priamo nad vašou hlavou? Rozmaznané tatkove dcérky vo VIP zóne sú najhoršie. 

Kým prejdeme k Redbull Racing budove nás dobehne Bradley celý zadýchaný a so strachom v očiach sa na nás pozerá. 

"Čo sa deje Brad?" spýta sa ho Max prezerajúc si ho poriadne. Z jeho hlasu vycítiť, že sa o svojho trénera, alias kamaráta bojí. Max má veľké srdce a ľudí, ktorých má rád si drží blízko a stará sa o nich. Bradley k nim patril, sadli si hneď ako as uvideli a odvtedy sú nerozdeliteľní. 

"Ja.." poškriabe sa na zátylku, narovná sa a pozrie sa mojím a Jüriho smerom. 

"Nastal taký problém." ide to z neho ako z chlpatej deky. 

"Mám ti pokladať otázky, kým sa dostaneme k vysloveniu problému?" nadvihne obočie Max pričom si povzdychne. 

"Raffaella je v paddocku." vyhŕkne zo seba rýchlo. Ak by nevyslovil jej meno nerozumela by som mu ani pól slova. Jüri  vedľa mňa pri vyslovení jej mena na sekundu stuhne. 

Instagram |Jüri Vips |Where stories live. Discover now