{17}

314 25 6
                                    

Ak sme si mysleli, že všetko pôjde ľahko ako po masle, mýlili sme sa. Rozčarovaní krásnou, pre niekoho neovládateľnou, novinou sme sa nechali zaslepiť a nevnímali sme realitu, ktorá nás zasiahla tvrdo po návrate do paddocku. Fanúšičky, ktoré mali VIP lístok a prechádzali paddockom na mňa zazerali. Nemusela som dlho premýšľať a vedela som pravý dôvod ich nepekného pohľadu na moju osobu. Celým internetom sa šíri, áno ešte stále, ako mladý jazdec redbull Racing podvádzal svoju ex priateľku práve so mnou. So sestrou Maxa Verstappena.

Aby toho nebolo málo môj dokonalý braček sa rozhodol povedať mojím rodičom pravdu skôr ako ja sama. mame to vykvákal ešte v deň čo som prišla od doktora. Nedokázal udržať jazyk za zubami a pri ich spoločnom obede jej všetko povedal. Nezabudol podotknúť ako bol proti nám dvom a neschvaľoval to. Mama automaticky zalarmovala otca aj keď s ním nebýva v toľkom kontakte, toto si nemohla nechať ujsť.

*Pred týždňom*

Sedíme na spoločnom obede s mojimi rodičmi. Mama sa na nás podozrievavo pozerá pričom otec má typický pohľad môjho brata. Ak by pohľad zabíjal, Jüri vedľa mňa by bol už dávno dva metre pod zemou.

"Začnem ja keďže obaja ste trvali na tomto obede ale držíte jazyky za zubami. Vieme, že rozhodnutie aké sme učinili ovplyvní naše životy. Nie netvoríme pár ale Jüri stojí po mojom boku a podporuje ma vo všetkých smeroch. Viem čo si o tom pomyslíte, ale úprimne mi je vás názor momentálne ukradnutý. Takže ak máte na srdci niečo pozitívne sem s tým, ak nie držte jazyky za zubami aj naďalej. Ďakujem." milo sa usmejem na oboch mojich rodičov. Nie len Jüri ale i ja by som v tejto chvíli bola pod zemou.

"Ja ti dám, že mám držať jazyk za zubami, mladá slečna. Ty si ešte len vypočuješ čo ja všetko si o tomto myslím a netrápi ma či to chceš počuť alebo nie! Som tvoj otec a ty si vypočuješ čo ti chcem povedať aj s týmto pajácom vedľa teba!" pretočím očami nad mojím otcom, ktorý zvýši mierne hlas a tvári sa akoby zjedol všetku múdrosť sveta. Už viem po kom ten môj starší brat je. Akoby z oka otcovi vypadol.

"Ušetri slovami. Čo mi chceš povedať som počula už od Maxa. Naozaj nepotrebujem počúvať vaše názory, ktoré sa stotožňujú s tými jeho. Čo keby ste sa raz na situáciu pozreli z môjho pohľadu a riešili ju tak, hm?" nadvihnem obočie pozerajúc sa raz na matku a potom na otca.

"Vysvetli mi Victoria, ako sa mám pozerať na veci z tvojej situácie keď sa od tvojho brata dozvieme, že si tehotná s jeho tímovým kolegom. Dávam do pozornosti, že si nám to sama neoznámila." vyčítavým hlasom prehovorí matka, ktorá sa oprie o stoličku a ruky si založí na prsiach.

"Povedala by som vám to hneď v ten deň čo aj Max len večer. To on nedokáže držať hubu. Všetko vykváka, aj to načo nemá právo." obránim sa. Svojim rodičom by som to nezatajila, len mám rýchleho brata. Takého, ktorý je horší ako malé decko. Udržať tajomstvo mu nič nehovorí.

"Victoria slovník!" napomenie ma otec nahnevane. Och pri ňom musím byť vždy perfektne upravená a vyjadrujúca sa dcéra. Nemôžem si dovoliť žiadne chyby, inak by dostal infarkt na mieste.

"Nezmeníme tvoje rozhodnutie ako ani to, že si tehotná. Povedz mi Vic, čo budete robiť? Ste mladí. Jüri žije vo svete formuly jeden, je medializovaný z každej strany a ty si sestra Maxa Verstappena. Už tak či onak sa o vás dosť povráva. Kvôli tebe sa rozišiel s jeho ex a teraz čakáte dieťa? Do toho ani spolu nechodíte?"

"Zo všetkou úctou vám do toho skočím. Neopustil som svoju ex kvôli Vic. Bolo to moje rozhodnutie ukončiť ten vzťah. Nedával zmysel, nenapĺňal ma, necítil som sa šťastný. Victoria ma prinútila zamyslieť sa nad svojím životom, pripomenúť si čo od neho očakávam a že nemôžem sedieť na riti a hrať sa na niekoho kto nie som. Vašu dcéru mám rád, ako som povedal Maxovi aj vám poviem. Nehovorím, že do budúcna sa medzi nami nevytvorí väčšie citové puto, ktoré je zatiaľ malé. Nechávam otvorené dvere všetkým možnostiam."

Instagram |Jüri Vips |Where stories live. Discover now