Másnap a lehető legjobban akartam kinézni az irodában. Szőke hajamat göndör fürtökbe csavartam be reggel, miniszoknyát vettem fel és egy piros mélyen dekoltált pántos felsőt választottam hozzá. Fekete tűsarkú cipőm ment a fekete szoknyámhoz, és ha őszinte akarok lenni úgy néztem ki, mint egy bombázó.
Az épület előcsarnokában páran meg is jegyezték, hogy mennyire csinos és dögös vagyok ma.
Hölgyeim és Uraim, ezennel mindenki elmehet a jó kurva anyjába, aki valaha is szidott engem, a szürke kisegér ezennel kilép a reflektor fénybe.
Felmentem a lifttel az irodámba, letetem a holmimat és rohantam is tovább, mert megbeszélésem volt Paullal.- Oliv, hű, de csinos vagy ma drágám.
- Köszönöm Paul, itt vannak a kért anyagok, amiket bekértél a Pur's-ról.
- Köszönöm, nagyon úgy fest, hogy a múltkori kis balhé, amit a mi kedves Lance barátunk okozott, nem javított a dolgokon.
- Lance már csak ilyen, egy nagy seggfej.
- Na de Oliv.
- Elnézést Paul, én csak őszinte vagyok.
Élveztem, hogy szapulhatom Lancet. Kurvára nem érdekel a pasi már, én őszinte voltam vele, és lehet, hogy ő is velem, de ez, hogy akar is és nem is számomra elfogadhatatlan. Vagy akar engem vagy nem, tudjon dönteni.
Paul és én egészen tizenegyig intéztük a fontosabb dolgokat, majd mehettem a saját dolgomra.
Összefutottam Zoeyval a folyosón, aki éppen Martin szájában volt félig meddig.- Mindjárt hányok ettől.
- Olivia, neked is szép reggel kívánok. – Köszöntött Martin.
- Már majdnem dél van Martin.
- Hé Oliv, mi a helyzet, rég hallottam felőled. – Zoey egy hatalmas puszit adott az arcomra, a kurvára nyálas szájával.
- Megvagyok köszi.
- Mi van Lance-el?
- Mi lenne?
- Hát, izé, semmi, csak kérdeztem.
- Zoey, mit titkolsz???
- Lance tegnap este írt nekem egy üzenetet. – Szólt közbe Martin.
- Hogy?
- Hogy lehet újra össze jön Avával.
- Kit érdekel? Mi sosem voltunk egy pár. Ava egy hatalmas ribanc, nem érdekel ő sem és Lance sem.
- De érdekelt téged valamikor, nem?
- Az már a múlt.
Mire kimondtam ezt, megszólalt mindhármunk telefonja. Email érkezett Lancetől.
Mindenki jöjjön azonnal a nagy tárgyalóba, Pur's vészhelyzet.
Mindhárman elindultunk a tárgyalóba, ahol már várt minket Lance és Paul.
- Paul, mi a baj? – Kérdezte Martin.
- Csukjátok be az ajtót és üljetek le.
Leültem a Lancetől legtávolabbi helyre és Paulra figyeltem. Az arca nagyon aggodalmas és feszült volt.
- Paul, mi történt?
- A Pur's vezetője felkereste a Gregory 's cég vezetőjét, könyörgött neki hogy vonják vissza a pert amit indítottak ellenük, de a Gregory 's nem volt erre hajlandó. A Pur's vezetője ekkor indulatos lett és átment fenyegetőbe, amire az ellenfél szintén nem reagált jól, így még több pénzre perelték őket.
YOU ARE READING
Ne hazudj a szerelemnek. +18 - BEFEJEZETT!
Romance60 perccel később már szinte egyedül ültem az étteremben mert mindenki eltakarodott végre a dolgára, így én is tudtam nyugodtan dolgozni. Elbambultam egy pillanatra, mikor hangos léptek zajára lettem figyelmes. Az étterem ajtaján ekkor belépett La...