Part 22. - L vs. C

5.9K 168 8
                                    




Másnap újult erővel és borzasztóan kielégülve mentem be az irodába. Lancenek hamarabb bent kellet lennie egy tárgyalás miatt, így reggel mikor ő elindult én hazamentem a saját lakásomba lezuhanyozni és felvenni valami rendes ruhát, ami nem pizsama.
Mikor beértem Zoey rögtön letámadott.

- Oliv szia, jobban vagy?

- Szia csajszi, igen sokkal jobban vagyok, kellet egy kis pihenés már nekem.

- Pihenés? Egész biztos ez?

- Ezt, hogy érted?

- Véletlenül nem a sok dugást akartad az előbb mondani?

- Mi a... Na jó megölöm Lancet.

- Martinnak mesélte, hogy...

- Hogy együtt vagyunk. – A mosolyomat nem lehetett levakarni az arcomról.

- Oliv basszameg, nagyon örülök végre egy jó hír. – Borult a nyakamba.

- Én is hidd el kibaszott boldog vagyok.

- Megérdemled a boldogságot.

- Köszi kedves tőled.

- Na és milyen Lance az ágyban?

- Zoey!!

- Mi van, te is kifaggattál anno Martinról, így most rajtad a sor, na mesélj.

- Fantasztikusan dug, elhiheted nekem.

- Na oké, oké, ezt egy kávé mellet kell megbeszélnünk, gyere igyunk valamit.

Bementünk a kávézóba és két isteni habos kókuszos latte mellet elmeséltem mindent Zoeynak.
Mikor azt meséltem, hogy Lance hogyan mondta el, hogy akar engem könnybe lábadt a szeme.

- És akkor még nem mondtátok ki?

- Nem.

- De ki akarod mondani?

- Hát majd egyszer, igen, biztos.

- És ő?

- Hát azt honnan tudjam, biztos egyszer kifogja mondani.

Másfél órán át beszélgetünk mikor egy ismerős arcot láttam meg a recepciónál.

- Bocsáss meg egy pillanatra Zoey, mindjárt jövök.

Odasiettem a pulthoz és mosollyal az arcomon köszöntöttem.

- Colin Henderson, mi szél hozott ide téged?

-Nahát Olivia Hamilton, ez ám a kellemes meglepetés.

- Az, de mit keresel itt?

- Tárgyalni jöttem a Gregory 's nevében.

- Ez szuper, és kivel tárgyalsz, az ügyvédekkel?

- Igen Martin Gray és Lance Williams, gondolom ismered őket.

- Hogyne ismerném őket, gyere elkísérlek.

Felmentünk a lifttel és Colin le sem vette rólam a szemét. Zavarban voltam mert még ott lebegett a fejem fölött a vacsora meghívása, de mindenképpen nemet akartam mondani rá.
Mikor végre valahára felért a lift, megkönnyebbültem, hogy kiszállhatok belőle. Megnéztem melyik tárgyalóban lesznek és oda kísértem, hogy addig kényelmesen kitudja pakolni a holmiját.

- Olivia. – Kiabált utánam Martin a folyosón.

- Martin, szia.

- Van most valami dolgod, bekéne jönnöd egy tárgyalásra.

Ne hazudj a szerelemnek. +18 - BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now