Part 25. - Kapcsolatok.

4.8K 144 14
                                    




Lance elmondott mindent szóról szóra, amit Colin mondott neki a börtönben. Levoltam döbbenve, hogy a Gregory 's elnöke ennyire gyerekes és szánalmas módszerekhez folyamodik a bosszú érdekében.
Ma bejön hozzánk az irodába Colin, mert szeretné abbahagyni a hazudozást a főnökéért, mert rájött, hogy egyik előléptetés sem ér annyit, hogy emberileg egy szar alak legyen.

- Hányra jön Colin?

- Fél tizenegyre. – Válaszolta Lance.

- Akkor még van egy kis időnk.

- Úgy érted van egy kis időnk egy kiadós szopásra, vagy van egy kis időnk egy kiadós munkahelyi irodai dugásra?

- Annyira perverz vagy.

- Tudom, de nem tehetek róla, hogy ennyire kívánlak téged.

- Majd leszoplak, ha Colin elment, este, otthon.

- Miért nem itt?

- Nem leszek irodai lotyó.

- Helyes, nem is akarnám, hogy az legyél.

- Komolyan?

- Igen.

- Akkor nem szoplak le itt bent.

- Mi? Várj komolyan leszoptál volna?

- Csak szopatlak, ha már neked nem fog össze jönni. – Nevettem el magamat édes kuncogó hangon.

- Gonosz vagy bébi, de imádom mikor ilyen cuki hangokat adsz ki.

- Tudom.

- Gyere bébi, inkább kávézzunk egyet, Martin és Zoey már várnak minket.

- Oké, menjünk, de egy dolgot ne felejts el Lance.

- Mit?

- Lehet, hogy a hangom nem mély, de a torkom igen.

- Na jó nem kell az a kávé, most te kellesz nekem bébi.

Húsz perccel később éppen a hajamat igazítottam meg mert Lance nekem esett és az asztalán dugott meg.
Miután rendbe szedtük magunkat lementünk végre a kávézóba, ahol Zoey és Martin vártak minket mert ők is segítenek nekünk Colin ügyében.
Remélem sikerül elérnünk valamit és be tudják bizonyítani azt, hogy a Gregory 's igazgatója, Charles Clooney csak egy bosszú miatt csinálja az egészet.
Colin, Martin és Lance egész nap azon tanakodott, hogy miként tudják lebuktatni az igazgatót úgy, hogy Colinnak ne essen bántódása.

- Köszönöm, hogy segítetek nekem, szerintem meg sem érdemlem.

- Colin, ezt fejezd be, nem bírom a kislányos nyafogást. 

- Akkor is szeretném megköszönni.

- Nagyon tetszik az új Porsche 911-es autó, ha gondolod...

- Vicces vagy te fasz.

Tetszett ez a helyzet, hogy a két srác ennyire jól kijön egymással. Mikor éhesek lettünk, Jenny szendvicseket hozott be nekünk.
Kicsit sem volt átlátszó Colin viselkedése ahogy le sem vette a szemét Jennyről és figyelte minden mozdulatát.

- Jenny eszel velünk? – Kérdeztem, mire Colinra mosolyogtam.

- Oh, én nem... Nem szeretném zavarni a munkát.

- Ugyan már, szerintem már végeztünk amúgy mindennel, gyere egyél te is van rengeteg szendvics. – Ajánlotta fel Lance.

- Oké, rendben.

Az egész olyan volt, mint egy hármas tripla randi. Mindenki tök szuperül érezte magát, mindenki beszélgetett mindenkivel.
Miután végeztünk összepakoltuk a holminkat és elindultunk haza.
Colin és Jenny együtt indultak el, amit mosolyogva néztem végig.

Ne hazudj a szerelemnek. +18 - BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now