Mikor végre vissza mehettem az irodámba, lerogytam a székemre és a kezembe temettem az arcomat.
A szememben Lance jelenleg egy kurva nagy seggfej volt.
Tudtam, hogy nem érdeklem őt, és soha nem is érdekeltem, de azért menjen már a picsába, hogy szégyenkezik az előbb történtek miatt.
Ráadásul mind ezt úgy, hogy ő miatta történt ez, ő kezdte el, meg a hülye picsa ex barátnője.
Nyilván senkinek sem akartam mesélni erről a kínos dologról, de bassza meg magát amiért ennyire egy senkinek tart engem.
Felnyitottam a laptopomat ismét és az emaileket kezdtem el böngészni.
Mr. Stewart küldött nekem egy családi képet a tenger partról, amin kicsit elmosolyodtam.
Mr. Stewart egy édes idős ember volt, aki imádta a vállalatát és a családját. Néha még engem is úgy kezelt mintha a lánya lennék, de sajnos nem voltam az.
Nem voltam én senkié sem.Lecsuktam a laptopot és lehunytam a szemeimet. Álmos voltam, alig aludtam az este, mert nagyon meleg volt a lakásomban, pedig van klíma.
A belvárosban laktam, egy elég drága Penthouse lakásban. A szüleim nagyon gazdagok voltak és tőlük kaptam ajándékba a 24.dik születésnapomra.
A szüleim, Norbert Hamilton és Berta Hamilton nagyon sikeres üzletemberek voltak. Apámnak volt egy hatalmas gyára, ahol sört gyártott, az egyik legfinomabb sört az országban, anyámnak pedig volt egy gyermekeket segítő alapítványa. Sajnos messze laktunk egymástól, és ők gyakran nem is tartózkodtak az országban.- Hahó, bejöhetek? – Nyílt ki az ajtó, mire megjelent a legjobb barátnőm feje.
- Zoey, szia, persze gyere.
- Mi a helyzet? Nyugalom van most, hogy Mr. Stewart nincs itt?
- Igen, eléggé, már minden munkámmal készen vagyok, így pihenhetek most egy kicsit.
- Van kedved ma este velem vacsorázni? Jönne Tim is.
- Jaj, ne, csak Tim ne, kérlek, a múltkori annyira kínos volt.
- Dehogy volt az.
- De igen. Fingott az asztalnál.
- Jó hát, ő vidéki gyerek, nem tehet róla.
- Akkor sem tetszett, többet látni sem akarom.
- Jó akkor nem jön. – Nevette le magát Zoey.
- Várjál, most kaptam egy emailt. Mr. Stewarttól.
- Na, megint egy családi fotó?
- Nem, basszus.
- Mi az?
- Este fog megérkezni hatkor a nagy Marketinges vállalat dokumentum anyaga, és nekem kell átvennem. Nem tudok elmenni ma este vacsizni, bocsi.
- Basszus, utálom, hogy minden munkát a te nyakadba sóz.
- Ez van, ha a főnök jobbkeze vagy.
- Jólvan, akkor ezt muszáj lesz kibírnod.
- Tudom.
- Na de most magadra hagylak, mert nekem már le járt a munka időm.
- Rendben menj csak, és puszild meg helyettem Willt is.
- Átadom, hiányozni fogsz este, na puszika.
- Szia Zoey.
Újra egyedül maradtam, de már hozzá voltam szokva.
Zoey a legjobb barátnőm is itt dolgozott a vállalatnál, mint pénzügyi szakértő. Együtt végeztük el a jogi egyetemet, ott lettünk legjobb barátnők és egyszerre jelentkeztünk a céghez is, és hát hatalmas mázli, hogy mindkettőnket felvettek.
Telt múlt az idő este hatig, mikor is végre megérkezett az a kurva szállítmány. Bele telt vagy fél órába mire mindent rendesen átnéztem és átvettem, na meg utána fel vittem nagy nehezen az irodámba.
Az épület már szinte üres volt, mivel a munka csak ötig tartott. A tizenhetedik emeleten volt az úgy nevezett főhadiszállás, azaz a vezetőség és az irodáik.
Volt már negyed nyolc, mire össze pakoltam, bezártam az irodám ajtaját és végre elindulhattam haza.
Elindultam a lift felé, és csak arra tudtam gondolni, hogy hazaérjek és vegyek egy forró habos fürdőt.
Sétáltam végig a folyosón, mikor meghallottam egy nyögést.
Körbe néztem, de nem láttam sehol sem lámpa fényt, sem embert így tovább sétáltam.
Elértem az utolsó irodát is és mikor elhaladtam előtte egy újabb nyögést hallottam.
Lenéztem a földre és láttam, hogy egy halvány fehér fény szűrődik ki az ajtó alatt. Olyan volt, mintha csak egy monitor világított volna a szobában.
Lassan odaléptem és a fülemet óvatosan az ajtóra helyeztem.
Nem nagyon hallottam semmit sem, de még azt sem, hogy esetleg valaki járkálna odabent.
Eltelt vagy két perc is míg füleltem az ajtónál, de semmi különös nem ütötte meg a fülemet. Feladtam végül a dolgot és elkönyveltem úgy, hogy csak a képzelőerőm szórakozik velem.
Tovább mentem a liftekhez, de mikor befordultam a folyosó végén megtorpantam mert hallottam, hogy valahol kinyílik egy ajtó.Elbújtam a fal mögé és figyeltem, hogy vajon honnan fog előlépni valaki.
Az irodának ezen a részén sötét volt mert a meleg napfény miatt le voltak eresztve a sötétítő függönyök is.
Halványan kezdtem kivenni egy emberi alakot amint kilép az első irodából. Ekkor ugrott be, hogy ez az első iroda Lance Williamsé.
Nem lettem túlságosan izgatott attól, hogy látom, mert még mindig dühös voltam rá a mai dolog miatt.
Lance megállt az ajtóban, majd elindult a másik irányba és be ment a folyosó végén lévő férfi mosdóba.
Egy hirtelen ötlettől vezérelve megindultam és beszaladta Lance irodájába. Nem tudom mit kerestem odabent és azt sem, hogy mit kéne keressek, úgy éreztem magam, mint egy idióta.
A szobában csak a számítógépe világított, így gyorsan oda siettem megnézni, hogy mit nézet a gépén.
Sokat nem is kellet kutakodnom mert mindent elárult a megnyitott weboldal.
Az egyik híres neves pornó oldal volt megnyitva a gépén és csomó másik videó is, ahol lányok falják egymás punciját vagy egy éppen hatalmas mellű kurva szopja le a paliját.
Lance az irodában verte ki magának? Mi a fasz?
Akaratlanul megnyaltam a szám szélét és bizsergést kezdtem el érezni a puncimban.Nézegettem, hogy Lance mikre keresett rá, mikor megzavart egy hang a folyosóról. Lance sétált vissza, de éppen telefonált. Ha most kimegyek az ajtón lefogok bukni és kitudja mekkora balhét csinálna belőle.
Észrevettem a szobában egy fekete kanapét és gyorsan elbújtam mögé, a telefonomat meg lehalkítottam, hogy semmiképpen se bukjak le.
Lance vissza jött az irodába és becsukta az ajtót, mi több kulcsra is zárta.
A szívem olyan hevesen zakatolt, hogy azt hittem ki fog ugrani a helyéről, de közben meg próbáltam megőrizni a hideg véremet is.
Óvatosan kikukucskáltam a kanapé mögül. A szobában olyan sötét volt, hogy Lance nem vehetett engem észre.
Leült a laptopjához és hallottam ahogy kikapcsolja nadrágjának az övét majd leveszi és a földre dobja.
A monitor fényében megpillantottam kemény férfiasságát is amint az égnek mered.
Farka keménynek tűnt és vastagnak, ha tippelnem kéne 17-18 centisnek mondanám.
Leült a székébe újra és ekkor elindított egy videót, amiben a hölgy nagyon intenzíven nyögdécselt.
Lance valami folyadékot nyomott a kezébe, amit utána a farkára kent és lassú mozdulatokkal elkezdete fel és le mozgatni rajta a kezét.
Hátra döntötte a fejét, nem nézte a videót csak hallgatta. Szemeit lehunyta és sebesen mozgatni kezdte merev férfiasságán a kezét.
Irtó szexi volt ezt végig nézni, ahogy kiveri magának.- Ahh baszki... – Nyögött fel hangosan.
Egyre gyorsabban és gyorsabban mozgott a keze míg végül megfeszül a teste, rázkódni kezdett, és két hangos bazdmeg között az asztalra és magára élvezett.
Élvezettel néztem ahogy folyik le a kezén a saját ondója és újra megnyaltam valamiért a számat.
Elképzeltem milyen lenne, ha rajtam folyna le, azaz ondó, netán esetleg a puncimon, miután keményen megdugott.
Lance felállt én pedig beljebb húztam a fejem a kanapé mögé, nehogy észre vegyen.
Valahogy muszáj lesz innen kijutnom, de még nem tudom hogyan fogok gond nélkül ki slisszolni innen.
Lance járkált az irodában pár percig, megtörölte magát és vissza vette a nadrágját, mire végül kinyitotta az ajtót és kiment.
Itt az idő, futás, most vagy soha, gyerünk.
Lassan elindultam az ajtó felé a sötétben. Félig meddig kidugtam a fejemet és láttam ahogy Lance bemegy újra a férfi mosdóba.
Kifutottam a liftekhez és igyekeztem minél hamarabb elhagyni az épületet.
Meg sem álltam a kocsimig, gyorsan beszálltam és már úton is voltam haza.
ESTÁS LEYENDO
Ne hazudj a szerelemnek. +18 - BEFEJEZETT!
Romance60 perccel később már szinte egyedül ültem az étteremben mert mindenki eltakarodott végre a dolgára, így én is tudtam nyugodtan dolgozni. Elbambultam egy pillanatra, mikor hangos léptek zajára lettem figyelmes. Az étterem ajtaján ekkor belépett La...