Part 30. - A Williams család.

5K 162 30
                                    




Az idő olyan gyorsan telt ahogy csak lehet.
Lance és én elkezdtük szervezni az esküvőt, ami maga lesz a tökéletes menyország. Elég sok mindenben rám hagyta a döntést, aminek örültem mert így kicsit élhettem az álom esküvőmnek is.

- Úgy néz ki, hogy már majdnem megvan minden a nagy napra.

- Ennek örülök, akkor gyere és háljuk el ezt a házasságot.

- Te perverz állat, és amúgy is azt az esküvő után lenne szokás de hát azt mi már réges régen elbuktuk.

- Nem tudok betelni vele, hogy a feleségem leszel, bocsi.

- Semmi baj, de most nem érünk rá ilyenekre, a szüleidnél vacsorázunk az én szüleimmel.

- Piszok gonosz egy nőszemély vagy.

- Tudom, ne aggódj, na gyere, vár minket a család.

A két család ma este együtt vacsorázik, hogy véglegesítsünk mindent a nagy napra, ami kerek egy hét múlva lesz.
A két család nagyon jól kijött egymással. Lance testvére Luna is egy tünemény volt és mindenben segített nekem amire megkértem. A csajokkal is hamar összebarátkozott, és egy isteni lánybúcsút is szerveztek nekem, amit múlthéten tartottunk.
Habár nem sok mindenre emlékszem belőle, de a fotók alapján nagyon élveztem az egészet.
A én tanúm Zoey lesz, Lance pedig Martint kérte fel.
Minden tökéletes haladt, amitől kibaszott boldog voltam.

Két héttel később már túl voltunk az esküvőn és büszkén jelenthettem ki, hogy én lettem Olivia Williams. Felvettem Lance nevét, aminek nagyon örült, mert titkon mindig is arra vágyott, hogy egy nő, a szív szerelme viselje az ő nevét.
Az esküvőnk tökéletesen sikerült. A családjaink és a barátaink előtt mondtuk ki a boldogító igeneket.
Mikor a csokromat eldobtam Zoey kapta el, és ahogy kivettem Martin arckifejezéséből, neki sem kell már sokat várnia a lánykérésig.
Az életem olyan lett, mint egy mese, egy gyönyörű álom mese.
Lance és én szabadságot vettünk ki, hogy eltudjunk utazni egy kicsit, kettesben.
Egy kis szigetre utaztunk a Maldív szigetekhez.

- Hmm Jó reggelt feleségem. – Bújt hozzám Lance mikor kinyitottam a szemeimet.

- Jóreggelt férjem. – Csókoltam meg.

- Ezt eltudnám viselni egész életemben.

- Mit?

- Hogy egy ilyen szigeten ébredek fel melletted. Álló farokkal és kurvára begerjedve ahogy nézem a meztelen testedet.

- Lance, éhes vagyok nagyon, előbb reggelizzünk meg.

- De nem bírok várni.

- Emlékezz vissza a tegnap estére mikor a parton a homokban keféltünk.

- Ne is hozd fel a témát kérlek, mert megbolondulok és megőrülök egyszerre.

- Gyere, keljünk fel, reggelizzünk valamit, aztán utána mehet a vad szex.

- Kis pajzán nőszemély.

Lance nem bírt várni, így rám vetette magát. Csókolt, karmolt, harapdált, és pár másodperccel később már bennem is volt.
Csodás volt minden együtt töltött pillanat, jobb életet nem is kívánhatnék magamnak.

Újabb két héttel később már otthon voltunk a közös lakásunkban, és indultunk dolgozni. Lance megkért, hogy végleg költözzek hozzá, habár már végleg nála laktam előtte is.
A munka remekül ment, nagyon jól együtt tudtunk dolgozni, aminek külön örültem, mert féltem, hogy nem fog menni.

- Paul, itt vannak az anyagok, amiket kértél. – Léptem be a főnököm irodájába.

- Köszönöm Olivia, hogy vagy ma?

Ne hazudj a szerelemnek. +18 - BEFEJEZETT!Onde histórias criam vida. Descubra agora