Part 19. - Lance szemszöge.

6K 145 5
                                    




Lance szemszöge.

Kijöttem a hálószobámból és a konyhába siettem. Töltöttem egy pohár vizet magamnak és egy pohár vizet Oliviának.
Egy fél pillanatra megálltam miközben kortyoltam a vizet és elgondolkoztam azon, hogy mekkora egy kibaszott idióta vagyok, amiért úgy viselkedtem mint egy seggfej.
Az este folyamán éreztem és tudtam, hogy Olivia azon van, hogy minél rosszabb színben tüntessen fel a többiek előtt, de nem haragudhattam rá, jogosan csinálta.
Amikor lezuhant a székről a szívem is majd kiugrott a helyéről annyira aggódtam érte. Szinte az egész életem vele töltött ideje lepergett előttem és csak arra tudtam gondolni hogy mennyire kibaszottul odavagyok ezért a nőért.
Mivel nem érek rá magamat szidalmazni, vettem egy mély levegőt, felkaptam a pohár vizet és elindultam vissza a hálószobába.

- Itt a víz, ha esetleg később... megszomjaznál.

Olivia az ágyamban feküdt egy szál melltartóban és tangában. Fekete csipkés, az egyik kedvencem.
Nem volt betakarva semennyire sem, de úgy tűnt, hogy nagyon mélyen alszik, mondjuk a sok fájdalom csillapító gyógyszer miatt, ezt nem is csodálom.
Letettem a pohár vizet az éjjeli szekrényre és némán bámultam tovább.
Egyszerűen gyönyörű volt ahogy aludt, az én ágyamban.
Hirtelen beugrott a gondolat, hogy ezt minden nap eltudnám viselni, de elhessegettem gyorsan mert úgy is elbasztam már mindent vele kapcsolatban és tuti biztos hogy teljes szívéből utál engem.

Tekintetemmel végig követtem a hasa és a dereka vonalát majd megálltam a csipkés melltartójánál. Olivnak nagy mellei voltak, és azt kell mondjam, hogy csodálatosak voltak nagyon. Kerek feszes és szép formájuk volt.
Nem a husisabb nők voltak az eseteim, ezt mindenki tudta rólam.
Ahogy néztem eddig Oliviát minden nap az irodában tudtam hogy husis csajszi és ez látszódott is rajta, hogy nem volt vékony nő, de most valahogy összefutott a nyál a számban ahogy ránéztem és éreztem, hogy megrándul a farkam. Baszottul megkívántam őt. Lehet tévedtem és jobban bejönnek a picit husisabb nők?
Nyeltem egy nagyot és tekintetem elindult a másik irányba. Fekete szexi csipkés tanga volt rajta, ami tökéletesen illeszkedett nem túl kicsi, de annál formásabb kerek popsijához. A farkam újra megrándult mikor szemembe villant egy kép, hogy mennyire szívesen lehámoznám róla ezt a két apró csipke anyagot hogy utána keményen a magamévá tegyem.

- Baszki. – Suttogtam a csendes szobának.

Megnyaltam a szám szélét és ekkor már úgy éreztem, hogy majd szét robban a nadrágom, mivel kőkeményen állt a farkam..
Nem akartam olyan lenni, mint egy perverz disznó ezért sarkon fordultam és kimentem a szobából, és meg sem álltam a folyosó végén lévő fürdőszobaig.
Becsuktam az ajtót és levetkőztem, minden ruhámat ledobtam a földre, majd meztelen testtel beálltam a hatalmas zuhanyzó fülkémbe.
Megnyitottam a vízcsapot és élveztem a jéghideg víz perzselő szúrását a bőrömön.
Muszáj volt lehiggadnom és észhez térnem, hogy ne csináljak semmi baromságot.
A hideg víz ellenére sem lankadt le a farkam ezért jobbnak láttam, ha máshogy segítek magamon.

Kezembe vettem, erősem rámarkoltam és még erősebben verni kezdtem.
Ironikus volt mert le akartam higgadni, de végig Oliviára gondoltam és a szexi félmeztelen testére.
Lehunytam a szemem és addig vertem megállás nélkül ameddig a falra nem élveztem. Olyan erősen lövelt ki belőlem az ondó, hogy a testem is bele remegett teljesen.
Miután végeztem pár perc alatt lezuhanyoztam, felöltöztem majd a nappaliban leültem a laptopomhoz még egy kicsit dolgozni. Nem akartam zavarni Oliviát, nyugodtan pihenje ki magát.
Fél egy is elmúlt mire végeztem a munkával és elraktam a laptopot. Néha ránéztem Olivra, és örömmel töltött el, hogy ennyire nyugodtan és békésen alszik az ágyamban.
Lekapcsoltam a lámpákat és lábujjhegyen beosontam a szobába. Aludhattam volna a nappaliban a kanapén, de nem azért vettem ennyire drága ágyat magamnak, hogy ne használjam. Tudom ez hülye hozzá állás, de ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor csak Oliv mellet akartam lenni és azt nézni ahogy szuszog és nyammog álmában.

Oliv átölelte az egyik takarót, úgy aludt, de még így is kint volt az egész teste. A látvány számomra még mindig leírhatatlan volt. Óvatosan befeküdtem az ágyba és félig magamra húztam a saját takarómat.
Próbáltam nem oda nézni, de a legnagyobb erőlködésemre sem sikerült.
Újra egy szemétnek éreztem magam mert amint ránéztem megrándult a farkam és össze futott a nyál a számban.
Szinte rögtön kőkemény lettem és újra csillapíthatatlan vágyat éreztem Olivia iránt.
Tudtam, hogy ha ez kiderül egy óriási nagy bunkó leszek, de nem tudtam mit tenni, lassan lehúztam magamról a takarót, letoltam félig az alsó nadrágomat és megmarkoltam a már megint kőkemény farkamat.
Lassan mozgattam a kezem a vastag férfiasságomon és közben le sem vettem a szemem Olivia kerek domborulatairól.

- Ahh... – Mormoltam halkan és próbáltam elfojtani minden nyögésemet.

Az egyik pillanatban Olivia megmozdult és mocorogni kezdett. Ahogy fészkelődött az egyik melltartó pántja lecsúszott a válláról és levált a melléről, ami így teljesen nagyságában kilátszódott.
Rózsaszín bimbója csak úgy ágaskodott és legszívesebben megnyaltam volna. Tudtam, hogy ha ezt megteszem egy irtó nagy rohadék leszek és kihasználok egy alvó hölgyet, ami nem szép dolog.
Nem bírtam magammal és a farkammal ezért óvatosan odahajoltam hozzá.
Próbáltam úgy helyezkedni, hogy még véletlenül se lökjem meg vagy érjek hozzá. Miközben lassan magamat is izgattam, odahajoltam és kinyújtottam a nyelvemet. Lassan és óvatosan mozogtam míg végül meg nem éreztem a nyelvem hegyén a kerek és forró kőkemény bimbót.  Az érzés leírhatatlanul csodálatos volt számomra és szívem szerint felkeltettem volna Oliviát, hogy azonnal dugjunk egy hatalmasat.
Nagyon lassan megnyaltam újra a melle hegyét és ennek hatására egy szem pillantás alatt elélveztem. Hirtelen nem tudtam irányítani magamat és a belőlem kilövellő ondót.
A fele a takarómon és rajtam landolt, a másik fele pedig Olivia csupasz mellén.

- Basszameg. – Suttogtam és szinte bepánikoltam, hogy így bizony lefogok bukni.

Kiugrottam az ágyból és egy zsebkendőért nyúltam. Gyorsan letöröltem magamat és mire odaértem, hogy óvatosan letöröljem Oliviát, megmozdult és megfordult. A melle így a keze alá került az ondómmal együtt.

- Ne, basszameg... – Suttogtam ismét.

Nagy nehezen lenyugodtam és vissza feküdtem az ágyba. Csak abban bíztam hogy Olivia reggel annyira kómás lesz hogy azonnal elmegy zuhanyozni és észre sem veszi hogy mi történt az este.

Ne hazudj a szerelemnek. +18 - BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now