Part 24. - Ablak.

7K 154 13
                                    


A börtön kapujában álltam és vártam, hogy delet üssön az óra. Türelmetlen voltam már kurvára, és nem értettem mit szarakodnak ennyit a kiengedéssel.
Magamhoz akartam ölelni Lancet és elmondani neki, hogy mennyire szeretem őt. Remélem nem túl fáradt mert iszonyatosan kívánom, és azt akarom, hogy haza vigyen és eszméletlenül dugjunk egy nagyot.
A telefonomra pillantottam. Tizenegy óra, ötvenkilenc perc.

- Gyerünk már, mi lesz. – Mondtam hangosan és toporogni kezdtem.

A kapu kinyílt és akkor megjelent előttem Lance, az oldalán pedig Colin.
Mikor Lance észrevett futni kezdett felém.

- Baszki, bébi. – Kiabálta és felkapott a levegőbe.

- Lance, istenem, de jó, hogy végre itt vagy. – Mondtam könnyezve.

Lance rátapadt a számra és olyan hevesen csókolt, hogy azt hittem szét fog szakítani.

- Most azonnal hazamegyünk, én gyorsan le zuhanyzom és utána olyan hévvel foglak megbaszni, hogy azt még a Szürke ötven árnyalatában szereplő pasi is megfogja irigyelni.

- Felőlem a zuhany alatt is megbaszhatsz kegyetlenül bébi.

- Khmm...

Abbahagytuk a csókot és oldalra kaptuk a fejünket. Ott állt Colin és a fejét fogta.

- Ti kibaszott perverzek vagytok.

- Igen, azok vagyunk. – Vágta rá Lance.

- Oké, én hagylak is titeket, Lance, szuper este volt azt kell, hogy mondjam.

- Igen, kiderült számomra, hogy nem vagy akkora hatalmas faszfej.

- Vicces vagy, ja nem.

- Azt a dolgot a cégeddel meg majd megbeszéljük, várlak szeretettel az irodámban.

- Kösz. Nos, akkor sziasztok.

- Szia Colin. – Köszöntem el tőle.

- Hé, pöcsfej. – Kiabált utána Lance. – Este vesztettél a csendkirályban, az őrt majd ne felejtsd el leszopni valamikor.

- Te fasz.

Nevettek mindketten, majd Colin elhajtott egy taxival. Lance újra csókolni kezdett és rögtön megéreztem kemény farkát a nadrágján keresztül.
Beszálltunk a kocsiba és hazamentünk Lance lakására. Már a liftben vetkőzni kezdtünk és meg sem álltunk a zuhanyzóig.

- Akarlak, basszameg, úristen mennyire akarlak bébi. – Lihegte miközben levettük a ruháinkat és beálltunk a zuhany alá.

Megnyitotta a csapot és égetett a tűz forró víz. Lance nem tökölt semmivel sem, azonnal a falnak nyomott, egyik kezével felemelte a lábamat és belém tolta a farkát.
Szinte pár lökéstől el is élveztem azonnal, annyira jó érzés volt, hogy újra magamban érezhettem. Habár csak egy éjszakát volt távol, de én úgy érezem abba is bele halok.
Mindketten olyan hangosan nyögtünk és ziháltunk, hogy szerintem a szomszédok is hallották.

- Imádom, ha ilyen vad vagy. – Lihegtem a szavakat.

- Ismered a mondást bébi, én nem szeretkezem, én baszok, durván.

- Hagyd már abba, hogy abból a filmből idézgetsz. Inkább kefélj tovább.

Tovább pumpált vastag farkával, mire mindketten hatalmasat élveztünk. Lance bennem ment el, és még így is éreztem, hogy mennyire forró az ondója. Imádtam ezt az érzést.
Befejeztük a fürdést, felvettünk egy egy köntöst és befeküdtünk Lance hatalmas és kényelmes francia ágyába.
Pár órára el is aludtunk, és mikor újra kinyitottam a szememet, már sötét volt kint.

- Amit az este mondtam azt komolyan gondoltam. – Szólalt meg Lance mély, komoly hangon.

- Mármint?

- Mármint azt, hogy szeretlek.

Felültem és felé fordultam.

- Én is komolyan gondoltam mikor kimondtam. Szeretlek Lance, nagyon szeretlek.

- El sem tudod hinni mennyire boldog vagyok most bébi, szeretlek. Én, nem is hittem volna, hogy ez lesz velünk, hogy egymásba szeretünk.

- A szerelem mindig akkor jön amikor az ember kurvára nem számít rá.

- Tudom.

- Ha jobban bele gondolunk, ezt Avának köszönhetjük.

- Mert?

- Mert ha akkor nem jön be az irodába, akkor te nem keresel kamu barátnőt.

- Vicces vagy Oliv, nagyon vicces.

Lance a karjaiba húzott és apró csókokat adott a számra. Éreztem, hogy nem fog sokáig tartani a romantikázás mert már vette is le rólam a köntösömet.

- Nem bírok leállni, eszméletlenül meg akarlak folyton dugni.

- Akkor mire vársz? A barátnőd vagyok Lance, akkor baszol meg amikor akarsz és amennyiszer csak akarsz.

- Támadt egy fantasztikus ötletem. Gyere. – Lance kikelt az ágyból és maga után húzott engem is.

- Hé, nincs rajtunk ruha hova mész?

- Az ablakhoz.

- Hogy mi?

- Az ablak előtt akarlak megdugni. Támaszkodj rá, nyomd neki a szép melleidet, hadd legyenek kőkeményen a hidegtől azok a falni való bimbóid.

- Lance, te nem vagy normális.

Tetszett az ötlet, de kicsit féltem is tőle, hogy valaki megláthat minket. Ahogy kérte, az ablaknak dőltem és oda toltam a seggemet Lance elé.
Hirtelen belém tolta a farkát, és olyan erővel kezdett el dugni, hogy szinte teljesen az ablaknak nyomódtam.
Totálisan rám tapadt és érzékien tett magáévá hátulról.
Pár perc után megfordított és felkapott. Úgy vidd el a konyháig, hogy közben a farkán ültem és apránként felemelt. Brutálisan kurva jó volt. Letett a konyha pultra, letérdelt elém és nyalni kezdett.

- Szét akarom falni ezt a puncit. – Mondta miközben a nyelve félig bennem volt.

Válaszolni sem tudtam annyira jó érzés volt, amit csinált. Kinyitotta a hűtőt és kivett belőle egy flakon csokoládé öntetet.
A puncimra nyomta óvatosan és érzékien lenyalta róla.

- Basszameg Lance, ez kurva jó érzés. A hideg csoki és a forró nyelved.

- És a mocskos puncid, amit imádok nyalni, és még jobban imádok dugni a mocskosul vastag farkammal.

Mikor befejezte a csoki evést, visszatért a számhoz és újra belém tolta férfiasságát.
Nem kellet sok neki sem és nekem sem, mindketten elélveztünk. A lakás zengett, mint az állat, mikor felsikoltottam az élvezettől.
A fantasztikus dugás után megvacsoráztunk és utána vissza bújtunk az ágyba.

- Valamit meg kell beszélnünk. – Mondta.

- Mit?

- Segítenünk kell, Colinnak. 

Ne hazudj a szerelemnek. +18 - BEFEJEZETT!Where stories live. Discover now