Part 15. - A zárt ajtó mögött.

9.2K 158 20
                                    




Gyorsan kopogott az aszfalton a tűsarkú cipőm sarka, miközben átsétáltunk az üres mélygarázson a kocsiig. Lance láthatólag rohadt ideges volt, amit kurvára élveztem. Nem tudtam eldönteni, hogy attól ideges e mert szóvá tette Colin, hogy múltkor egy faszfej volt, vagy attól ideges, hogy Colin láthatóan közeledett felém.
Beszálltunk az autóba, de még mindig nem szólaltunk meg.Lance bedugta a kulcsot az indítóba és a gázra taposott. Csikorgó kerekekkel indultunk el, amitől visszhangzott az egész mélygarázs.
Elővettem a telefonomat és gépelni kezdtem, Colinnak írtam, hogy mikor vacsorázzunk együtt. A válasz hamar megérkezett, amin hangosan felnevettem. Colin semmi vicceset nem írt, csak annyit, hogy nekem mikor lenne a legjobb. Azt akartam, hogy Lance lássa mennyire vidám vagyok és hogy mennyire jó a kedvem nélküle. Tudtam, hogy felfogja baszni az agyát, ha nevetek egy másik férfi viccein.

- Ha Paulnak írsz, kérlek írd meg neki, hogy nagyjából 20 perc múlva ott vagyunk és muszáj beszélnünk, ne menjen el sehova. – Szólt közbe Lance.

- Nem Paullal beszélek, de szívesen megírom neki, amit üzensz.

- Akkor kivel beszélsz?

- Csak Colinnal.

- Mit akar Colin? Öt perce jöttünk el onnan, mit nem tudott elmondani?

- Csak a vacsora részleteit beszéljük meg.

- Komolyan elmész vele vacsorázni?

- Igen elmegyek vele vacsorázni, Colin nagyon rendes srác és már régóta ismerem.

- Jaj ne már.

- Most mi van?

- Csak baszni akar a faszi, ez egyértelmű.

- Dehogyis.

- Ugyan már Olivia, egyértelmű, hogy csak meg akar baszni egyszer, na jó max talán kétszer és utána kidob.

- Colin nem olyan.

- Ó, dehogynem olyan.

- Ne magadból indulj ki Lance, nem mindenki akkora pöcsfej, mint te.

Egyértelmű volt, hogy Lance csak el akarja baszni a jó kedvemet és mindent megtenni azért, hogy Colint egy fasznak állítsa be, hogy csak egy dugásra kellek majd neki. De még ezek után sem akartam megadni Lancenek az örömöt, hogy a szomorúságot lássa rajtam.
Végre valahára vissza értünk az irodaházba, felmentünk az emeletünkre, mire Jenny ugrott elénk.

- Olivia, Lance, vendégetek van, a vendégtárgyalóban vár titeket.

- Ki az? – Kérdezte bunkó arrogáns sajátos stílusában Lance.

- Ava White.

- Mi a fasz, itt van Ava? – Nézett rám Lance.

- Ne nézzél rám, a te nőd nem az enyém. – Röhögtem.

- Ava nem a nőm.

- Ez érdekes, akkor minek mondtad Martinnak, hogy összejössz vele?

- Kurvára semmi közöd hozzá.

Lance tök ideges lett és élveztem a helyzetet. Követtem őt a tárgyalóban, ahol Ava várt minket. Hófehér földig érő selyem ruhában volt és egy igazán ritkán lotyós magassarkút viselt hozzá.
Bementünk majd Lance becsukta az ajtót.

- Olivia édesem szia. – Ugrott a nyakamba ez a picsa. – Úgy örülök, hogy látlak.

- Szevasz Ava. – Nem túloztam el a választ.

- Káprázatosan szép vagy Olivia, mint egy földre szállt angyal, ez a ruha össze állítás nagyon dögös.

- Kösz.

Ne hazudj a szerelemnek. +18 - BEFEJEZETT!Onde histórias criam vida. Descubra agora