just 'cause (hey, hey, hey) just 'cause, because we're outlaws, yeah!
"Jaehyuk! üçüncü soruyu sen çözeceksin"
Jaehyuk kafasını Holiday'in sözlerini karaladığı küçük not defterinden kaldırdı ve adını seslenen küçük aksi profösöre baktı. Şimdiye kadar o kadar dalmıştı ki şuan hangi sayfanın üçüncü sorusundan bahsedildiğini bile bilmiyordu, ellerini saçından geçirdi ve işte o zaman sıçtığını anladı. Kaçınılmaz sonu olan onca kişinin içinde dersi takip etmediği için azar yeme ve alay konusu olmayı kabul etmişe benziyordu.
"Seni aptal, 75. sayfanın üçüncü sorusunu çözeceksin etrafa öyle bakmayı kes"
Jaehyuk sol tarafından duyulan bu sesin Tanrı tarafından gönderilen nur yüzlü şans meleğinden gel- "Asahi?"
"Ne oldu Yoon?" Asahi derin bir iç geçirdi "Sıra birazdan sana gelecek ve sen hiç de soruyu çözmüşe benzemiyorsun dalgın punkçı"
"Hey benim dinlediğim grup punk değil"
"Evet evet, sen ve grubunn umrumda değil. Soruyu yaptın mı?"
Jaehyuk masum gözlerle ifadesiz çocuğa baktıktan sonra şirin şirin gülümsedi
"Ben matematik sorusu yapamam"
Jaehyuk'un bu kadar aptal olması Asahi'nin sağ beyin lobuna ağrılar getiriyordu. Yalandan şakaklarına masaj yaptıktan sonra hızlıca defterle beraber Jaehyuk'u kendine çekti.
Pratik ama kafaya girecek kolaylıkla soruyu Jaehyuk'a anlattıktan sonra Jaehyuk soruyu güzelce anlamıştı -ya da öyle sanıyordu-
Sıra Jaehyuk'a gelince uzun oğlan ayağa kalktı ama heyecadan adını bile unutmuştu galiba...adı gibi kolay bir şeyi unuttuysa formülü nasıl hatırlayacaktı.
"Yoon Jaehyuk cevabı kaç buldun?"
Jaehyuk'un tam anlamıyla götü tutşmuştu, arkasından Asahi'nin şeytani enerjisini hissedebiliyordu
"63 buldum efendim" diyerek derin bir nefes verdi
"63 mü? Jaehyuk çözmeden önce sorunun köklü çıktığını söylemiştim. Gerçekten bu kadar alakasız mısın dersimle?"
Evet, Jaehyuk sıçtı. Tam sıvayacakken Tanrı onu kurtaracak cidden bir melek göndermişti.
Ders bitimşi
Jaehyuk tuttuğu nefesi bir anda bıraktı ve yavaşça Asahiye döndü. Asahi kafasını iki yana salladıktan sonra tiksinir gibi Jaehyuk'a baktı "Belki kafanı o iğrenç metalik pisliklerle doldurmasan ders çalışabilirdin Jaehyuk" diyerek yavaşça amfiden çıktı.
Matematik dersi Jaehyuk için cidden çok çelişkili bir dersti. Normalde dinlemezdi ve sadece sınav zamanında kitap açardı, şaşırtıcı şekilde genelde barajı geçer ve kendini kurtarırdı. Derslerde dersi dinlemek yerine -çünkü başını ağrıtıyor- defterine Green Day sözleri karalardı, emin olun bu Jaehyuk için matematikten daha keyif verici ve eğlenceliydi.
Tam tersine Asahi matematik dersini çok sevmese bile önemli bir ders olduğunu dşündüğü için genelde derslerde not tutup tekrar yapardı. Sınav haftası geldiğinde ise evinde saatlerce çalışmak yerine meditasyon olarak gördüğü 1980ler japonca müziklerini dinlerdi.
Yani anlayacağınız Yoon Jaehyuk ve Hamada Asahi'nin akademik anlayışları da çok zıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Green Day and The 1980's Japanese | Jaesahi
Fanfiction"Green Day tshirtleri giyen birine aşık olacağımı sanma lütfen"