Extraordinary girl

96 25 26
                                    

"Some days he feels like dying
She gets so sick of crying"


Yine günlerden Green Day. Jaehyuk okulun tatil olduğu günlerde hayatsız gibi Green Day dinleyip ya hüzünlenir ya da kendi küçük dünyasındaki fanlarına konser verirdi, bu sefer ise favori grubunun konserine gitmiş bir fanı canlandırıyordu. Jaehyuk'un şimdi ise küçük hayali için gereken malzemelerin yerini gözetliyordu. Greenday tşörtü, kendi yaptığı küçük kırık olan lightstick'i ve slow bir şarkı çıkarsa diye gözyaşı olarak kullanacağı su şişesi hazırlanmıştı. Malzemelerin tam olduğunu onayladıktan sonra Jaehyuk hoperlöründen 'Nuclear Family' şarkısı açtı.

"gonna ride the world like a merry-go-rooundd, like a Ferrrris wheel like it's breaaking downn!!"

Jaehyuk şarkı başlar başlamaz kendini kaybetmiş gibi söylemeye başlamıştı fakat Green Day günleri hakkında sürekli unuttuğu ufak bir engel vardı, gerçi ufak sayılamayacak kadar problemli bi engeldi.

Bahsettiğim engeli çok iyi biliyorsunuz...

Hamada Asahi

Ding Dong!

"Geliyorummm!!!"

Yine ve yine Jaehyuk'un hayatının en eğlenceli anlarından biri bozulmuştu, umarım bu anını bozan şeye değicek bir kapı çalmasıydı yoksa Jaehyuk bu sefer içindeki dehşeti çıkarmaya hazırdı.

"Efendimm"

"Sana o şarkının sesini kısmassan kapında olduğumu söylemiştim değil m-" cümlesini kesmesine sebep olan şey gözlerinin Jaehyuktan tşörtüne kaymasıydı.

"İnanamıyorum? Tşörtlerini mi giyiyorsun" diyerek kendi kendine kıkırdadı. Jaehyuk utançtan ağzını açıp konuşamayacak hale gelmişti ama bir yandan da Asahi'nin gülüşünü duymak kalbinin ritmini bozuyordu.

"Her neyse Yoon önemli olan bu değil" derin bir nefes aldı "Önemli olan senin o şarkıyı kısman çünkü duvarlarımız kağıt gibi olduğu için en ufak şeyi bile duyuyorum" sonradan aklına gelmiş gibi şaşırıp "Ayrıca, bu tür müzik türünden nefret ettiğimi biliyorsun"

Jaehyuk Asahi'nin sözlerinden sonra resmen kızarmış tavuğa dönmüş ancak diğerleinden daha kibar bir tavırla onu azarladığı için yine de mutluydu.

Jaehyuk anime kızları gibi ayağını yere sürterken ne diyeceğini düşünüyordu, kafasını kaldırıp Asahiye bakamazdı çünkü eğer böyle bir şey yaparsa Asahi onun kırmızı ışıktan daha kırmızı olduğunu anlayacktı.

"Tamamdir Sahi, kibar olduğun için teşekkür ederim"

"Ne demek Yoon" arkasını döndü ve merdivenlere ilerledi sonra aniden arkasını döndü ve kapıyı kapamakta olan uzun oğlana baktı.

"Bu arada, Green Day tshirtleri giyen birine mi aşık olacağımı sanma lütfen"

Jaehyuk şok içinde ifadesiz çocuğun arkasından bakarken Asahi sakince merdivenleri inmeye başladı.

__________________________

Green Day and The 1980's Japanese | JaesahiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin