Basket Case

121 25 14
                                    

"Am I just paranoid
Or am I just stoned?"

Drip...Drip...

Yağmurun yağdığı klasik günlerden biriydi. Jaehyuk yağmurlu havaları cidden çok severdi ve bu tür havaların Green Day şarkılarıyla daha çok uyduğunu ve daha rahatlatıcı olduğunu düşünürdü. Ne zaman yağmur yağsa hayalci oğlanın aklından güzel villasının camından bakarken sıcak çikolatasını yudumlamak geçerdi. Evet, Jaehyuk çok hayallere dalan biriydi ama onu mutlu ediyordu.

Jaehyuk evden çıkmış klasik otobüs durağına ilerliyordu, bir elinde şemsiye diğer elinde ise sanki yarın yokmuş gibi düğüm olmuş kulaklığı vardı. Kulaklığı açma görevi Jaehyuk'un bünyesine çok gelmişti ki sinirle şemsiyeyi indirip iki eliyle kulaklığı açmaya başladı, ıslanıyordu ama şuan önemli olan yağmur değil güzel müziğini dinleyeceği kulaklığıydı.

Kulaklığı ile olan üstün savaşı yüzünden üstüne yağan yağmurun çoktan kesildiğini fark edemeyen Jaehyuk kulaklığı o kadar çabaya rağmen açamayınca sinirle kafasını kaldırdığında kafasını tam üstünde duran şemsiyeye vurdu.

"Asahi?"

"Adımı mı ezberlemeye çalışıyorsun aptal?"

"Hayır tabii ki de, sadece seni beklemiyordum"

Asahi bilmediği bir şekilde bu cevabı beklemediği için biraz gerilemişti, rahatsız olmuşçasına gözlerini uzun olan çocuktan çekip arabaların gelip geçtiği yola baktı

"Sadece kulaklığını açmaya çalışırken ıslandığını fark etmediğin için şemsiyemi sana tuttum. Öyle bayağı bir şey değil."

Jaehyuk beklemediği açıklamayla kendi kendine sırıtmaya başlamıştı. Ne yani her gün hoşlandığı çocuk o ıslanmasın diye şemsiyesiyle onu korumuyordu, gerçi hoşlandığı çocuk ondan genel olarak haz etmiyordu ama bu Jaehyuk'un  o an düşüneceği son şeydi. Şuanda kalp gözlerle Asahi'nin ruhunun içine bakmakla meşguldü. İfadesiz çocuk karşısındakinin bu anlamsız bakışını anlamış olucak ki ona tiksinmiş şekilde bakarak geriye çekildi

"Şemsiyeni kullanıcak mısın artık? Islanmaktan nefret ediyorum"

(Hamada Asahi yağmurdan hiç hoşlanmazdı. Ona göre yağmurda yürümek ya da yağmurda arabayla gezintiye çıkmak çocukçaydı, hatta herkesin en çok keyif aldığı yağmurda ıslanmak Asahi'nin en nefret ettiği şeylerden biriydi. Yağmurun yere düşme seslerini duyunca vücudu titriyor ve kulaklarını kapama gereği duyuyordu. Arkadaşları -genellikle Jeongwoo- bu yönü yüzünden Asahi'yi huysuz yaşlı bir kedi olarak tanımlardı)

Jaehyuk Asahi'nin sitemini duyunca hızlıca geriye çekilip şemsiyesinin altına girdi. Asahi ona az önce ne kadar kaba her zamanki gibi davransa da Jaehyuk şemsiye olayı yüzünden pamuk gibi olmuş hatta yaydığı enerjiden nerdeyse kalpler fışkıracaktı, kulaklığını sonunda kulağına takınca favori grubunu açıp yaşadığı müthis olayı düşünerek çok sevdiği yağmurun yağışına baktı.

O sırada Asahi ise aynı ifadesizlikle yağmur sesini duymasını azaltmak için sakince şarkı listesinden rastgele bir şarkı açıp gözlerini kapattı.


Yani anlayacağınız Yoon Jaehyuk ve Hamada Asahi'nin hava durumu sevgileri de tamamen zıttı.



































9

Green Day and The 1980's Japanese | JaesahiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin