A Cruel Angel's Thesis - Shiro Sagisu & Yoko Takahashi
♬Young boy, shine like a legend,
Holding the sky in your arms♬Jaehyuk yine iç bayıcı olduğunu bildiği olan şarkı melodisini duyduğu zaman kafasını hafifçe koltuğun kenarına koymuş ve gözlerini kapatmıştı. Hayır, uyumayı planlamıyordu tabii ki de, ama vücüdü Jaehyuk ne kadar direnirse dirensin sanki onu uyumaya itiyor gibiydi. Her ne olursa olsun Jaehyuk bu savaşı kazanıcağını biliyordu ve kalpten inanıyordu.
Ama maalesef yine yanılgıya uğrayan Yoon Jaehyuk çok kısa bir süre içinde uyuya kalmıştı.
____________
"Ben bu şarkıyı cidden çok severim, güzel bir tercih olmu-"
"Jaehyuk uyuyor musun sen?"
Asahi bulaşıkları yıkadıktan sonra salona girince "gözlerini dinlendiren" Jaehyuk'u fark etti. Bu kadar çabuk uyuyacağını tahmin etmediğinden belki içerler diye getirdiği çayları iç çekerek masaya bıraktı. Agresif bir şekilde kendi kendine homrudandıktan sonra insafa gelip uyuyan çocuğun yorgun olduğunu aklına gelince kendini teskin edip sonra odasından kendi örtüsünü uyuyan oğlanın üstüne örttü.
Örtüyü örttüğü sırada Asahi'nin gözleri uyurken bile muhteşem bir şekilde parıldayan oğlanın yüzüne kaydı. Jaehyuk cidden çok güzel bi oğlandı, Asahi bunu zaten biliyordu. sadece ona karşı olan duyguları çok karışıktı. Ona bir türlü ısınamıyordu. Hatta Asahi eğer oğlana ısınmış olsaydı belki çoktan bir şeyler olmuş olabilceğinin bile farkındaydı.
Asahi derin bi nefes verdikten sonra hafifçe koltuğun yanında diz çöküp oğlanın gözlerinin önüne düşen saçları çekmeye başladı. İfadesiz çocuk gözlerin önüne düşen saçlardan nefret ederi, sanki gözünü açtığında gözüne bıçak saplıyolarmış gibi hissettiğinden çokça bahsederdi.
Eğer Yoon Jaehyuk şuan uyanık olsaydı büyük ihtimalle ayılıp bayılacaktı. Bunu tahmin etmek bile istemiyorum.
Asahi görevini tamamladıktan sonra geri çekilip koltuğun tam önünde duran tekli koltuğa oturdu ve arkadan slow şarkısı çalarken kitap okuyarak çay(lar)ını içimeye başladı. Asahi kafasını boşaltmışken bir anda aklında Jaehyuk'un yüzü belirdi. Neden durup dururken Jaehyuk gelmişti ki şimdi aklına? Kitabını indirip hala karşısında uyumakta olan oğlana baktı
Cidden çok güzel
Asahi aklından geçen düşünceyi kınadıktan sonra iç çekerek kafasını salldı. Hayır Asahi hayır, Yoon Jaehyuktan bahsediyoruz, böyle düşünmeyi kes
Asahi farkında olduğu çok kötü bir bataklığın içine doğru batıyordu. En istemediği şey galiba başına geliyordu ve bu onu rahatsız ediyordu.
Umarım bu bataklıktan çıkabilirsin Asahi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Green Day and The 1980's Japanese | Jaesahi
Fanfiction"Green Day tshirtleri giyen birine aşık olacağımı sanma lütfen"