The Flower Of Carnage

93 20 14
                                    

Bu bölüm Asahi'nin gözetimidir.
___________

"I rather prefer selifshness from you my beloved."

"Asahi! Tekrar mı Kill Bill izliyorsun? Gerçekten, bu filmi daha kaç kere izlemeyi planlıyorsun?"

Asahi'nin annesi küçük bir ev temizliği yaparken oğlunun yatağında kıvrılmış, favori filmi olan Kill Bill'i belki milyonuncu kez izleyişine sitem ediyordu. Asahi ne kadar şiddet sevmese de, hayatında izlediği (izleyebileceği) en güzel filmlerin Kill Bill serisi olduğunu düşünüyordu.

"Bilmiyorum anne, belki hayatımın geri kalan kısmında milyonlarca kez izlemeye devam edebilirim"

"Onu fark edebiliyorum. Galiba artık Beatrix'i seslendirecek kez izledin"

Asahi annesinin bu söylenmesine hafifçe kıkırdamış ve yatağında doğrulmuştu.

"Evet belki de haklısın anne"

Ellerini yumruk yapmış ve sağa sola yumruk savurmaya başlamıştı. Annesi oğlunu ilk defa bu kadar enerjik gördüğü için gülümsemiş sonra da odasında yalnız bırakmıştı.

Kapısı kapandığında bıkkınlıkla kendini yatağa atan Asahi bi yandan da Kill Bill'in soundtracklerinden biri olan 'Urami Bushi'yi açmak için agresif bir şekilde klavyeye basıyordu. Büyük eforları sonucunda istediği şarkıyı açmış ve gözlerini kapatıp kendini bu müthiş sakin ortama bırakmıştı.

Sakinliğini güzlce yaşayıp beynini boşaltırken, bi anda aklına yeşil defterini -sınav notlarının olduğu favori defteri- okulda unutmuş olabileceği geldi ve kalbi ağzında atarken okul çantasının yanına ışınlandı. Hızlıca çantasını karıştırırken defteri unutmadığını gören oğlan sakinleşmişti. Tam defteri geri koyacakken içinden bir kağıt düştü.

Asahi bu küçük yırtık kağıt parçasını kendinin koymadığını biliyordu, o defter yırtmaktan nefret ederdi. İfadesiz çocuk yerde bağdaş kurup otururken bi yandan da kağıdı açıyordu.

"Selam Asahi!!! Bana kahveni verdiğin için tekrar teşekkür ederim! Ayrıca benim önerimi dinleyip espresso içtiğin için de ayrı teşekkürler.

- Yoon"

Asahi okuduğu kağıtla tek kaşını kaldırmış ve oğlanın bu kağıdı ne zaman defterine sıkıştırdığını düşünmüştü. Hem 'Benim önerimi dinlemek' de ne demek? Asahi o önerdiği için değil, içten bir şekilde tadını merak ettiği için almıştı o kahveyi. Fakat almasına rağmen ağzına sürmemişti, çünkü her ne kadar tatlı olursa olsun Asahi kahve kelimesini duyunca bile vücudunda ürperti hissediyordu.

Kağıdı tekrar okuduktan sonra kendi kendine gülümseyip Jaehyuk'un nasıl bu kadar aptal olduğunu düşünüyordu.

__________________

Asahi uzun zamandır Jaehyuk'un ondan hoşlandığını biliyordu. Üniversitenin ilk yıllarından beri Jaehyuk ne zaman Asahi'yi görse onunla konuşmak için türlü şekillere girer ve sürekli başarısız olurdu, üstüne bir de komşu olmaları Jaehyuk'un Asahiyi daha fazla görme şansını arttırıyordu.

İlk senelerinde hoşlandığı kızın ilgisini çekip peşinden koşan ilk okul çocuklari gibiydi, ama ne olduysa -büyük ihtimalle olgunlaştı- 2. sınıfa geçtiklerinde Jaehyuk kendine çeki düzen vermiş ve ilk okul çocuğundan orta okul çocuğuna terfi etmişti. Kaçamak bakışlar, onun sevdiği şeylerden bahsederken yüksek sesle konuşma ve daha fazlası.

En son 3. sınıfa geçtiklerinde -bu sene- Jaehyuk Asahi ile arkadaşlık başlatarak tamamen olgunlaştığını kanıtlamış, ama tek sorunu olan Asahiye olan hoşlantısını asla saklayamama özelliğini hala aşamamıştı.

Asahi aklına gelen bu son üç yılın özetini düşünmekten yorulmuştu,  ama yine de güzel ve komik anılar olduklarını düşünüyordu.

____________________

Yani anlayacağınız Asahi bu son üç yılda ne kadar Jaehyuk'u gözden geliyormuş gibi gözükse de, uzaktan avının her anını izleyen aslan kral gibi her hareketini izlemişti.

Green Day and The 1980's Japanese | JaesahiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin