"Turn up the silence
The heartache of your life"Seyahatın ilerleyen saatlerine otobüsteki herkes uyumuş ya da uyumama çalışıyordu. Jaehyuk da uyumamaya çalışanlardan biriydi çünkü uyuduğu zaman ellerine koluna hakim olamazdı, ve en son istediği şey de hoşlandığı çocuğu uyurken yanlışlıkla ellemekti. Jaehyuk uykusu açılsın diye kulaklıklarını takmış ve restgele bi Green Day şarkısına basarak kafasını otobüsün koltuğuna yasladı. Oğlan tam uykuya daldığı sırada biri omzunu dürttü.
"Şarkıyı kapat Yoon"
Jaehyuk bu sefer uyku sersemi olduğu için ve TEKRAR Green Day dinlerken rahatsız edildiği için sesini hafif yükselterek kafasını kaldırmadan yana çevirip konuştu
"Ne dinleyeyim o zaman Asahi? Madem bu şarkıyı beğenmedin, eminim senin güzel bir önerin vardır değil mi" tek kaşını kaldırdı ve gözleriyle Asahi'nin telefonuna işaret etti "Evet, bekliyorum"
Asahi çocuğun yükselmesini umursamamış, kulaklığından birini kendi kulağına, diğerini de kaşları çatık olan oğlanın kulağına koydu.
"Güzel bir önerim var emin ol, bu yüzden iyi dinle Yoon"
Plastic Love - Mariya Takeuchi
Şarkı ikilinin kulaklarını doldururken Jaehyuk daha ilk saniyelerden şarkının ne kadar iç bayıcı olduğunu anlamış, ama ne kadar sinirli olsa da yine de şuan ona çokça romantik gelen bu anı şarkıya laf ederek bozamazdı. Şunu kabul etmeliydi ki şarkının iç bayıcılığından uykusu gelmiş ve maalesef hoşlandığı çocuğun yanında uyumuştu.
_______________________________________
"Jaehyuk uyan artık omzum yerinden çıkıcak. hem geldik ormanlık alana"
"Hm??"
Jaehyuk gözlerini ovuşturarak omzumu acı içinde tutan Asahiye baktı.
"Ne ağır kafan var senin öyle, resmen biraz daha omzumda yetsaydın omzum yerinden düşecekti"
Ne.
Jaehyuk duyduğu cümlelerin etkisiyle yıldırım etkisi yemiş ve korktuğunun başına geldiğini anlamıştı, ama ellemediği gerçeği aklına geldiğinde omzunda yatması çok da sorun olmayabilirdi gerçi yine de hoşlandığı çocuğun omzunda uyumuştu
Of Jaehyuk bu kadar utanç verici olmak zorunda mısın oğlum?
Oğlan Asahiye uzun uzun baktıktan sonra aniden yerinden kalkıp özür diledikten sonra resmen Asahi'nin yanından kaçarak otobüsten inip Yoshiyi bulmaya gitti.
______________
"Evet çocuklar herkes partnerini seçtiyse dağılıp yürüyüşe başlayabilirsiniz"
Jaehyuk gözünden alev püskürterek tekrar Harutoyla beraber olan ve onu TEKRAR Asahiyle yalnız bırakan Yoshiye bakıyordu. Asahi artık ikilinin amacını çoktan anladığından umursamıyordu, keşke Jaehyuk da aynısı yapabilseydi.
_______________________
Asahi bulduğu sadece ağaçlarla ve kuş sesleriyle kaplı olan ufak bir odun'a oturmuş ve Jaehyuk'u da yanına çekmişti. Böyle bir yerde yürümek yerine oturup doğanın keyifini çıkarmayı tercih ederdi ama o sırada Jaehyuk'un hiç görmemiş gibi fotoğraf ve video çekmesi yüzünden tam olarak keyif çıkartamıyordu.
"Fotoğraf çekmeyi bırakacak mısın gerizekalı? Daha önce hiç ağaç ya da yeşillik görmedin mi"
Uzun oğlan bi anda durup konuşan Asahiye baktı.
"Neden? anı biriktiriyorum, ayrıca sen fotoğraf çekmeyi sevmiyor musun?"
Asahi Jaehyuk'un saçma açıklamasına karşı gülmüş sonra da cevap vermişti
"Sevmiyorum. Bence anı biriktirmenin en güzel şekli o zamanı dolu dolu yaşamandır. Yani sürekli fotoğraf veya video çekersen anı o anda değil sonradan o videolara baktığında yaşayacaksın. Video çekersen yani"
Jaehyuk Asahi'nin bu kadar şiirsel konuşmasından aşırı etkilenmiş ve hızlıca telefonu cebine koymuştu. Belki de geziye gelmesinin sebebi olan konuşma bu olacaktı, o yüzden bu anı telefonuyla saçma ağaç foroğrafları çekerek değil sevdiği çocukla konuşarak harcamalıydı.
Onun haricinde küçük kamu spotunu görmezden gelirsek Jaehyuk, Asahi saatlerce ya da haftalarca konuşsa onu dinleyebilceğini ve sesinin cidden bir meleği andırdığını düşündü. Sakin ve cümleleri teker teker söylemesi cidden Jaehyuk'u sakinleştiriyordu.
____________________
Jaehyuk çocukluğundan beri fotoğraf çekmeyi çok severdi ve anıları saklamanın en iyi yolunun fotoğraflar aracılığıyla olduğunu düşünürdü. Tam tersine ise Asahi anı biriktirmenin en iyi yolunun hafıza ve gözetleme olduğunu düşünürdü.
Yani anlayacağınız Yoon Jaehyuk ve Asahi Hamada'nın anı biriktirme şekilleri tamamen zıt olacaktı.
Eğer Jaehyuk bu alışkanlığını Asahi'nin ilgisini kazanabilmek için azaltmasaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Green Day and The 1980's Japanese | Jaesahi
Fanfiction"Green Day tshirtleri giyen birine aşık olacağımı sanma lütfen"