Bu bölüm Asahi'nin gözetimidir.
___________"but if I put it into words, my love'll end as quickly as it started"
Asahi küçük radyosundan çalan şarkısını dinlerken bir yandan da tekerlekli sandalyesiyle bir sağa bir sola dönüyordu. En son olan olaylardan sonra inine çekilen vahşi hayvan gibi odasına çekilmişti, Asahi'nin düşüncelerine göre zamana ihtiyacı vardı yoksa başka şekildr kendini çözemeyecekti.
Asahi şuan'a kadar Jaehyukta olan büyük etkisini fark etmemişti ve oğlan bir anda çıkıp bunları onun yüzüne sıfır pişmanlıkla söyleyince Asahi tır çarpmış etkisi yaşamıştı.
Biraz oturup Asahi'nin Yoon Jaehyuk'a karşı olan hislerini inceleyelim.
Yoon Jaehyuk ilk kez Hamada Asahi'nin ilgisini üniversitenin ikinci yılında onun yanına gelip ne kadar şık ve ilgi çekici olduğundan bahsettiğinden sonra çıktı, zaten o olaydan sonra Hamada eğer Yoon'u görmezden gelseydi çok büyük bi başarıya imza atmış olacaktı çünkü neredeyse üç yıldır Hanada Asahi nereye giderse gitsin Yoon Jaehyuk hemen onun bir adım arkasındaydı. Bunu takip etme ya da stalklama olarak düşünmemişti Hamada çünkü öyle olmadığını biliyordu. Yoon Jaehyuk hoşlantısını ya da sevgisini içinde asla tutamıyordu, gerek arkadaşları olsun gerek de hoşlandığı çocuk olsun.
Hamada Asahi bunu şirin buluyordu Jaehyuk sevgi pıtırcığı ve asla insanlara kötü bir imaj gösteren biri değildi. Ne zaman birinin başına bir şey gelse ya da üzgün olsa Yoon her zaman onlar için ordaydı. Hatta bir keresinde Asahi kütüphanede sınavlar için ufak bir çöküş yaşıyorken ona ufak bir moral konuşması yapıp desteklemişti. Bu güzel yönlerinin dışında Hamada Asahiyi Yoon Jaehyuktan iten özellikleri de vardı.
Öncellikle herkese saçma gelen şu şarkı takıntısı. Gerçekten tüm sorunun grupta olduğunu mu düşünüyorsunuz? Öyleyse tamamen yanılıyorsunuz. Asahi'nin büyük nefretini çeken şey en başından beri Yoon Jaehyuk'un zaten kısık seste bile olsa sesi yüksek çıkan şarkıları kimseyi düşünmeden bencilce çalmasıydı. Hamada onu ne kadar uyarmış olsa da bir süre sonra vazgeçme gibi bi karara vardı. Sonraki ise Yoon Jaehyuk'un gereksiz yapışkanlığıydı. Herkesle çok kolay bir şekilde samimi olan Yoon Jaehyuk'un artı olan abartı hareketleri Asahi'nin tüylerinin ürpermesine sebep oluyordu, ya da insanlarla konuşurken arada yaptığı o şirin sandığı ses...
Asahi aklına gelince bile titremişti
Ama atlayamayacağı en güzel özelliği.
Yüzü.
Yoon Jaehyuk çok güzeldi, Asahi bunu daha önce de düşünmüştü, gülümseyince gözlerinin altındaki gamzeler, küçülen gözleri ve yüzündeki sıcacık sevgisi cidden Asahi'nin gülmesini sağlıyordu.
Asahi çokça düşünmeye başladığından başına ağrılar girmişti ve tekrar meşur sahteden şakaklarına masaj yaptı, sonradan kafasını sallayarak radyosuna uzandı ve şarkıyı kapattı. Bu saçmalıklara daha fazla kafa yoramazdı.
_____________
Yani anlayacağınız Hamada Asahi "Green Day tshortu giyen birine aşık olacağımı sanma lütfen" derken galiba yanılıyordu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Green Day and The 1980's Japanese | Jaesahi
Fanfiction"Green Day tshirtleri giyen birine aşık olacağımı sanma lütfen"