21. kapitola

410 18 3
                                    

,, Je to tu Jamesi." Oznámila jsem mu, když jsem se v noci vzbudila tím, že mi praskla plodová voda. Okamžitě jsme se přemístili k Mungovi. James byl více nervózní než já. ,, Zvládneme to, zvládneme to," opakoval si pořád a já se, i přes veškerou tu bolest musela rozesmát. ,, Klid lásko, zvládneš to," snažila jsem se ho uklidnit ale evidentně to moc nezabíralo.

,, Vy, budoucí tatínku, počkejte venku!" Nakázala Jamesovi přísně lékokouzelnice a on mi rychle vtiskl ještě jednu pusu.

O hodně bolestných 9 hodin později jsem svírala v ruce nádherný malý uzlíček, krásnou holčičku. James konečně vešel dovnitř, v očích se mu leskly slzy radosti. Podala jsem mu naši krásnou malou dcerušku. ,, Eveline," šeptla jsem, když si ji James bral do náruče. ,, Je nádherná, po tobě," řekl a užasle na ni hleděl.,, Má tvoje vlásky," řekla jsem Jamesovi a on se na mě usmál ,, a tvoje oči a nos."

Za chvíli se u dveří objevil Sirius a Remus. ,, Moc nás těší, mamko a taťko." Řekl Sirius a my s Jamesem jsme se zasmáli.

Sirius si choval Eveline. ,, Ahoj drobku, já jsem tvůj strejda. Jednou tě budu zásobovat rachejtlema a hnojůvkama na všechny žertíky." Přetáhla jsem ho po ruce ,, ona žádné žertíky určitě dělat nebude." Sirius na mě hodil výraz, jakože vážně tomu věříš? A já na něho se smíchem zavrtěla hlavou.

,, Dobrou noc, můj malý andílu," řekla jsem Eveline, když jsem ji o týden později uspávala v jejím pokoji. Byla tak hrozně krásná, opravdu jako malý andílek. ,, To je tvoje oficiální přezdívka?" Zeptal se mě James a pozvedl obočí ,, ano, podívej se na ni, je opravdu jako andílek."

Lucius mi přijel ukázat jeho syna. Draco byl moc hezký chlapeček. Opravdu jsme měli nádherné děti. Vyfotila jsme je spolu s myšlenkou, že jim to jednou ukážeme. ,, Jak se má Cissy?" Zeptala jsem se s láskou v hlase na osobu, s kterou jsem vyrůstala. ,, Má hrozný strach, víš proč..." chápavě jsem přikývla. ,, Dělám všechno pro to, abych od vás Voldemorta co nejvíce odlákal." Chytla jsem ho za ruku. ,, Děkuju Siriusi, brzy bude všechno zase v pořádku, uvidíš."

James přišel z práce opět až pozdě večer. Vždy dal mně i Eveline pusu na čelo, to byl jeho zvyk. Potom si lehl ke mně a přitáhl si mě do objetí. ,, Jak bylo v práci lásko?" Zeptala jsem se ho unaveným hlasem. ,, Zhoršuje se to.. Jen za dnešní večer proběhly tři útoky. Bellatrix se úplně zbláznila. Bez rozmyslu vraždí a mučí lidi." Zavřela jsem oči a vzpomínala na svoji nejlepší kamarádku. Znaly jsme se celý život. Bella vždy měla ostrý jazyk ale na její přátele a rodinu nedala dopustit. Dříve by neublížila ani mouše, ale teď? Teď už jsem ji v podstatě neznala.

Seděla jsem s Euphemii v kuchyni, pomáhala mi naplánovat takové ty důležitě detaily svatby, která se měla konat už za tři týdny! Jamesovi jde za svědka Sirius. Já chtěla hrozně moc požádat Luciuse, koneckonců je mi nejlepším přítelem celý život. Kvůli téhle situaci to ale bohužel nejde. Občas mě sice chodí navštěvovat, ale vždy jen na krátko. Požádala jsem tedy před pár dny Remuse a on to s radostí přijal. Remus se mi stal opravdu hodně dobrým kamarádem.

V tuhle chvíli jsem myslela na lidi, které bych na své svatbě hrozně chtěla mít ale bohužel je tam neuvidím, vlastně je už neuvidím nikdy. Moje dvojče a člověk, který při mně celý život stál, Regulus. Moje kamarádka, která mi pomáhala v nejhorších chvílích a vždy se mi snažila zlepšit náladu, Marlene. A nakonec Evan, můj první kluk, byli jsme opravdu hodně malí a určitě jsem do něj nebyla zamilovaná, měla jsem ho však opravdu hodně ráda. Vždy jsme se spolu hrozně nasmáli a často jsme spolu vymýšleli různě žerty, byl to zkrátka můj opravdu dobrý přítel. V hloubi duše jsem ale cítila, že i když je tam neuvidím, stejně tam s námi budou.


Další kapitolka je na světě! V téhle vám děkuji už za 600 přečtení. Wow, hrozně moc si toho vážím❤️ Těším se na vás u další kapitoly.💡

Secret loversKde žijí příběhy. Začni objevovat